duminică, 10 martie 2013

Eurovision Romania 2013 si parerea mea

Hello! Spre deosebire de alti ani, anul acesta am urmarit semifinalele si finala preselectiei nationale pentru Eurovision. Au fost foarte multi concurenti "no-name". Dintre numele mari au fost Luminita Anghel, Elena Carstea si, in masura in care se pot considera asa, Casa Presei, cu Robert Turcescu.

Dupa cum probabil ati aflat deja, castigatorul a iesit cel ales de public, Cezar, cu piesa It's my life.



Parerea mea:

Am fost disperata cand am vazut in semifinale, dar si in finala in ce mare masura a fost votata Casa Presei. Mi se pare cea mai nepotrivita melodie pentru Eurovision! Cei care au votat acea piesa nu s-au gandit deloc la cum vor percepe europenii piesa. Ei nu stiu cine este Robert Turcescu si nici nu inteleg melodia.

Am fost fericita cand am vazut ca juriul a trimis in fundul clasamentului Casa Presei. Am rasuflat usurata si de atunci incolo am fost resemnata si fericita cu oricine ar fi luat locul 1.

Primele trei piese din clasamentul final, aflate la o distanta de doar 1 punct una de celalalta, mi-au placut in masura in care le vedeam pe oricare pe scena Eurovisionului. Atat Electric Fence, cat si Luminita Anghel aveau melodii care puteau atrage atentia si poate si admiratia. Cu toate acestea am avut o mica problema si cu Electric Fence, caci melodia lor aducea putin a şatră, neoriginala, si cu Luminita, a carei melodie aducea a Adele- Skyfall (mai ales prin folosirea acelor sunete imprumutate din muzica ce creaza suspans in filme).

Pe de-alta parte am avut o problema si cu Cezar, caci mi-ar fi placut de zece ori mai mult melodia daca pe parcursul ei mai revenea la vocea normala, groasa, si facea alternante intre vocea de contratenor si cea normala. Era mai spectaculos.. insa merge si asa.

Per total sunt multumita de rezultatul din acest an al votului, caci vom trimite la Eurovision o melodie cum nu am mai avut, o melodie scoasa din tipare, ceva rar si care sa speram ca va face impresie buna.

Voi cum comentati? Cine ati fi vrut sa ne reprezinte la Malmo?

5 comentarii:

  1. Preferatul meu a fost Tudor Turcu, însă mă așteptam la mai mult de la el..
    M-am speriat de dansatoarele lui Cezar din prima semifinală.. erau prea dezbrăcate. Iar în finală pur și simplu nu se potriveau blugii cu fustele alea..

    RăspundețiȘtergere
  2. Are o voce buna Cezar deci cred ca am avea sanse sa fim printre primii :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Melodia lui Cezar mi se pare cea mai potrivită pentru Eurovision. Recunosc, nu e genul de piesă pentru care să dezvolt vreo pasiune, însă este ceea ce se caută momentan. E drept, acasă, dacă aș fi nevoit să aleg ce să ascult, aș opta pentru piesa lui Turcescu, datorită band-ului. În viziunea mea, muzica trebuie să fie acustică, tot ceea ce implică platane/laptopuri nu e muzică, ci combinarea potrivită a unor sunete. Însă repet, pentru a fi reprezentați, piesa lui Cezar e cea mai potrivită.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie imi era frica de Turcescu :)). Zau de nu holbam ochii la voturi pentru ca nu-m venea sa cred cati il votau...

    RăspundețiȘtergere
  5. tocmai ce am ascultat iar melodia lui Cezar si cred ca este o piesa buna dar nu pentru Eurovision ..clar NU

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...