sâmbătă, 23 martie 2013

Ce fac?

Nu reusesc sa ma adun. Sunt imprastiata, sunt dezorientata, ma caut pe mine insami, imi caut principiile si telurile in viata... Trec printr-o perioada de schimbari interioare, mi-am schimbat unele interese, privesc spre viitor...

Unde vreau sa ajung? Cu aceasta postare ma scuz si ma acuz de absenta mea de pe blog si cer o parere. Sau nu, nu cer nimica... Doar intelegere.

Nu as vrea sa inchid blogul. Mi-ar parea rau. Am multe ganduri si opinii scrise aici.. e o parte din mintea si viata mea.

Daca voi mai posta va fi tot rar.. si voi ramane cu speranta ca imi va reveni cheful, eu ma voi aduna, ma voi regasi...

Multumesc!

7 comentarii:

  1. Indiferent prin ce stari sau transformari treci, niciodata sa nu-ti inchizi blogul, acum el face parte din tine :)
    Tu totii am avut si avem astfel de momente, ceea ce este cel mai important este sa nu iei decizii pripite si sa reflectezi asupra ta, asupra viitorului tau si a deciziilor pe care le iei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci NU, sa Nu stergi blogul. mai bine scrii mai rar decat sa-l stergi.
    Fiecare trece prin momente de astea in viata. o sa fie bine! :* xoxo

    RăspundețiȘtergere
  3. Am avut astfel de stări și am șters blogurile pe care le aveam. E o foarte mare greșeală. Lasă-l. Ai multe experiențe notate aici. În plus, sunt oameni care chiar te apreciază pentru cum scrii. A șterge blogul e ca și cum ai pierde contactul cu persoane care te apreciază. Cât despre acele stări, e normal. E dovada că ești interesată de ce vrei să faci cu viața ta și că nu lași totul la voia întâmplării. Lucru foarte de apreciat. Este un semn de maturitate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut!
    Ai un blog interesant, am inceput sa te urmaresc. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/
    si daca ai placere sa ma urmaresti...
    :) O primavara frumoasa iti doresc!

    P.S. Sper sa te regasesti si sa-ti fie bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Fiecare dintre noi am trecut si o sa mai trecem prin astfel de momente..Se intampla, insa important e sa nu te dai batuta,trebuie sa te aduni, sa te uiti in oglinda in fecare dimineata si sa-ti spui ca esti puternica, indiferent de obstacolele intalnite!
    Esti un om frumos, iar acest blog iti seamana, asa ca te rugam sa nu ne iei placerea de a te citi!
    Multe zambete iti doresc si o zi frumoasa :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Acum se numeste adolescenta. Mai tarziu, aceleasi sentimente, dar date de probleme mai mari se vor numi doar...viata. Fiecare isi urmeaza propriul drum. Sunt sigura ca poti alege ce e potrivit pentru tine, doar pentru tine, pentru adevarata TU din toata povestea asta.

    RăspundețiȘtergere
  7. si eu trec de ceva timp printr-o perioada nebuna a vietii mele , sper sa se termine cat mai repede toate astea si sa fie bine si la mine si la tine .

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...