marți, 19 martie 2013

Ajutorul se naste din bunavointa si optimism


Stiu ca in fiecare an au existat discutii si certuri pe tema earth hour, cum ca nu foloseste la nimic, e prosteasa etc. Insa eu zic ca daca ne-am pune cat mai multi sa facem asta, tot ar fi ceva. De undeva trebuie sa incepem, macar constientizarea problemei in numar cat mai larg, daca nu si rezolvarea ei.

Ma dau pe mine exemplu, la mare. V-am mai povestit, dar va mai zic: in apa erau ici-colo pet-uri si alte gunaoie aruncate. Ma deranjau. Cui ii place sa inoate printre sticle, cotoare de porumb sau doze de bere? Totusi nimeni nu facea nimic. Mentalitatea aceeasi: "de ce sa fac eu, ca doar nu eu le-am aruncat si nici nu-i treaba mea sa fac asta, si nici nu pot curata eu toata marea". Da de ce sa nu faci? Daca vrei curatenie, lupti pentru ea,iar daca s-ar strange macar 5 oameni, tot ar reusit sa adune toate gunoaiele aruncate.

Asa si aici.. daca vrem sa ajutam planeta, sa-i mai dam pauze de respiro si ei. Pic cu pic se face marea. Cu o floare nu se face primavara, intr-adevar.. dar cu mai multe flori reunite se face!

Sa luam earth hour ca pe un exercitiu de vointa, bunavointa, mobilizare si schimbare a mentalitatii!

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...