duminică, 24 februarie 2013

Ziua blogului si putina dragoste

Astazi blogul a implinit 2 ani de existenta, 2 ani in care nu a devenit exact ce mi-am propus, dar pentru mine e o realizarea ca nu l-am abandonat inca, la fel cum am abandonat multe alte proiecte pana acum...

Cu bune si rele, am ajuns cu blogul si in 2013, si la exact 2 ani de existenta, cu voi, cu cititorii si comentatorii mai noi si mai vechi, carora va multumesc ca mai dati un ochi si pe aici (chiar daca in ultima vreme am cam absentat).

Si fiindca azi e Dragobete, am zis sa imprastii si eu putina dragoste, veselie si lumina, asa ca va las cu cateva poze dulci.


 





*Pozele nu-mi apartin. Sunt preluate de pe google images. Daca cineva anunta ca are drepturi de autor asupra vreunei poze, voi posta autorul sau voi sterge poza.

10 comentarii:

  1. Si eu am facut de curand 2 ani de cand am creat unul dintre blogurile mele. La multi ani :* s-o tii tot asa, pentru ca ai un blog minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulți ani!!
    Ți-ai făcut blog fix pe 24 februarie, de ziua iubirii ;)).
    Imaginile sunt absolut superbe. Acum, după ce am terminat un proiect extrem de greu pentru facultate, imaginile acestea sunt exact ce am nevoie să mă mai relaxez puțin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand am facut blogul nici nu m-am gandit la chestia asta.. Niciodata n-am prea bagat in seama dragobetele. Ma bucur ca ti-au placut pozele.

      Ștergere
  3. La mulți ani și la cît mai multe postări!
    Ce faine îs pozele, mai ales penultima!
    O zi frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani! blogusorului tau si la cat mai multe articole.
    Sa nu-l abandonezi niciodata :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...