miercuri, 27 februarie 2013

Leapsa cu 10 intrebari


Am preluat/primit o leapsa de la Oana de curand, o leapsa scurta si interesanta:


1. Recunosc ca deocamdata nu am aflat de prea multe destinatii de vacante de vis, mai putin cunoscute, insa la fel, sau chiar mai frumoase ca cele pe care le stie toata lumea, asa ca as face un top mai general:
pe primul loc: Anglia, pe locul 2: una din tarile nordice, pe locul 3: Italia (Florenta si Venetia).

2. Nu stiu cand a fost ultima oara.. azi..ieri? Oricum nu sunt genul care "sufera" de prea multa dedicare pentru altii, uneori sunt destul de egoista. De exemplu in weekend am refuzat o invitatie de a iesi, caci am vrut sa am tot weekendul liber, sa ma odihnesc, sa fac o cura cu usturoi contra racelii si sa am serile libere pentru a ma uita la Romanii au talent si la Eurovision.

3. Azi .. la scoala.. :)

4. Dansul. Nu stiu sa ma dau cu bicicleta. Oricum, imi place sa dansez, chiar daca nu arat prea bine facand asta. Mi-ar fi placut sa fi stiut sa dansez, mai ales streetdance.

5. As scrie probabil in urma unei inspiratii venita fara s-o provoc, precum un vis, asa ca nu stiu cum s-ar numi cartea.

6. Uh, greu...Nu cred ca mi-am gasit inca melodia perfecta care sa-mi descrie viata, mi se pare chiar greu ca o astfel de melodie sa existe.. Si abia daca am trait un sfert din viata pana acum. Momentan as alege Metallica -The Unforgiven 2 sau Marina & The Diamonds - The Outsider.



7. Sunt multe lucruri pe care le gasesc motivante. Le preiau din carti, filme, seriale, din vorbele unor oameni inteligenti... Mi se pare ca e foarte motivanta ideea de a-ti stabili o imagine a ta care sa cuprinda toate schimbarile ce vrei sa le faci la tine, indiferent ca e vorba de psihic, fizic, cariera, etc, o imagine la care sa incerci sa ajungi muncind in fiecare zi pentru atingerea acestui ideal personal.

8. Nu cred. Poate e nevoie de timp ca sa-mi dau seama.

9. Martisoare :D Iar mai nou mi-am gasit o noua pasiune: colectionez idei din cartile citite. Le scriu frumos intr-un caiet, alaturi de citate si impresii.

10. Postare ta, Oana, am citit-o seara, si desi mi-am zis atunci ca retin ora.. uite ca de duminica, de cand am citit-o, am uitat. :)

Cam asta este. Eu astazi m-am dus sa-mi iau in sfarsit buletinul cartea de identitate si sunt tare fericita sa nu mai pun piciorul in locul ala pentru mult timp de acum inainte.


Cateva poze ce le-am gasit salvate prin calculator:


5 comentarii:

  1. Îți place cum ai ieșit în buletin? :)
    Legat de citate și eu vreau să fac asta, dar timpul ăsta îmi e cam împotrivitor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă bucur că ai răspuns :) Facem aceeași chestie cu citatele din cărți :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte tare leapșa! Și eu colecționez fraze memorabile, fie ele din cărți, filme sau pur și simplu auzite pe stradă. Cât despre buletin...felicitări, ai trecut cu brio de prima etapă. Urmează a doua, la fel de stresantă. Te anunț că nu mai figurezi ca fiind asigurată medical, așadar trebuie să mergi să rezolvi problema asigurării medicale și a alocației!

    RăspundețiȘtergere
  4. cuvantul Duminica se scrie cu litera mare.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...