vineri, 22 februarie 2013

De ce nu vreau sport la scoala



Nu stiu de voi, dar pentru mine prezenta orei de sport in orar e o mare nelamurire, cat si un cosmar. Sincer, nu inteleg de ce exista aceasta ora?

In primul rand, fiind numai una pe saptamana nu te ajuta nici cu sanatatea, nici cu slabitul, nici cu relaxarea, cu nimic! Numai te oboseste, te face sa transpiri, iar cum scolile nu-s dotate cu dusuri functionabile si nici nu e timp sa se spele o clasa intreaga de 30 de elevi intr-o pauza, stai tot restul zilei de scoala asa, fiindca orele de sport nu-s plasate neaparat la finalul cursurilor. Deci de ce mai exista?

In al doilea rand de ce trebuie sa iau eu note in catalog pe abilitatile mele fizice? De ce sa fiu repezita de profesor fiindca nu reusesc sa sar peste capra sau sa fac podul din prima? De ce sa ma chinui de o gramada de ori sa ma dau peste cap cu spatele, incercand sa aterizez cum trebuie, punandu-ma in asemenea pozitie jenanta in fata colegilor? Ce placere  si ce utilitate este sa inveti cum sa te dai peste cap corect sau cum sa sari peste banca? Acum pe bune?

Cum pot eu sa-i explic profesorului, si sa astept intelegere, ca eu azi nu as vrea sa fac sport fiindca am senzatii premenstruale sau ca ma simt balonata si nu-mi vine sa stau in lumanare in conditiile astea? Iar atunci ma aleg cu absenta nemotivata.. e fain asa?

Iar astia vor sa bage 4 ore de sport pe saptamana... Pai macar daca bagati toate astea 4 ore, atunci schimbati si sistemul de notare si faceti din orele astea clase care sa fie intr-adevar de relaxare si miscare, adica prin jocuri, incalziri usoare...

Insa raman la parerea ca nu-si au rostul orele de sport la scoala... E treaba parintilor sa nu-si lase copiii sa devina obezi, sa-i inscrie la cursuri de diferite sporturi (ca de-aia exista!!), sa fie atentie la sanatatea lor. Scoala sa se ocupe de mintea noastra! Dar nici macar asta nu o face cum trebuie.. si mai vrea sa-si ia si un al doilea job, ala de a se ocupa de fizicul nostru... Cand nici o treaba nu o faci bine, mai vrei sa te apuci de inca una?



17 comentarii:

  1. Mi-am adus aminte acum de o oră în care îmi era rău înainte de sport (urma să aflu că am o criză de rinichi) și profesorul mi-a zis că nu vreau să particip la oră fiindcă-s leneșă. Absolut minunat. La fel de minunate erau și notele colegelor care alergau fără sutien, dar asta-i altă poveste.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie nu mi s-a intamplat sa vad cazuri cand fetele mai sexy si mai dezghetate primeau note mai bune.. La scoala mea chiar e o profa cu care facem cateodata ora si care e foarte anti-fete si le repezeste pe pitipoancele astea ce se maimutaresc la ora si fac figuri. Ceea ce-i bine, numai ca pentru ea absolut toate fetele, chiar si cele ca mine, normale si discrete, sunt la fel de enervante.

      Ștergere
  2. Ce dreptate ai! Eu chiulesc de la sport când am ocazia. Acum sunt olimpiadele şi scap uşor cu "lucrez la română", dar după aia nu ştiu ce fac. E cea mai inutilă oră din lume, după Educaţia Tehnologică.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Norocul tau.. asa am facut si eu in alti ani cand participam la olimpiada. Si mie imi place sa ma strecor cat mai mult de la ora, insa in ultima vreme proful nostru, care e si director adjunct, nu mai accepta nicio scuza.

      Ștergere
  3. Deja mi-e milă de următoarele generaţii.Aş prefera să fac probleme la mate sau fizică decât să fac exerciţii legate de sport total nefolositoare.Ar trebui ca această materie, sportul, să dispară din orarul elevilor.Sau măcar să fie opţional.Ăăăă...alergările în continuu mi se par o tortură.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate. Alergarea de rezistenta mi se pare cea mai groaznica..

      Ștergere
  4. Cred ca nici o fata nu face sportul la scoala. Eu am facut doar 1 data semestrul acesta :)) :"> . Si iti impartasesc parerea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci eu am stat inconștientă vreo oră din cauza probei de rezistență și dacă nu erau colegii poate azi nu mai scriam acest comentariu. Nu știu cum se face, dar îmi ziceau ai mei că pe vremuri ora de sport era cea mai faină, acum fugim de ea mai rău ca de mate. Ar trebui reparată toată chestia asta!
    Îți doresc o seară faină! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nasol. Nici eu nu ma impac cu proba de rezistenta. Ar trebui sa se faca ceva, dar.. nu prea sunt minti luminate acolo la conducere. La fel!

      Ștergere
    2. daca nu vreti sa faceti sport luati si cititi niste carti despre metabolism,dezvoltare armoniasa etc si o sa alergati si in pauza. eu sunt in suedia de ceva vreme,aici sportul e ceva natural,normal,logic,daca ati vedea pe ce vreme scot copii la sport va speriati dar la ei si batrani alearga dimineata.

      Ștergere
  6. Eu pot să spun că mă bucur că am scăpat de asta. Dar știu cum era în liceu la orele de sport. Mie îmi place sportul, dar nu la școală, pentru că, așa cum ai zis și tu, ajungi să fii pus într-o situație jenantă în fața tuturor. Nu știu cum să te încurajez pentru asta, dar o să vezi c mai e puțin și o să scapi și de asta. Așa a fost la mine! :)
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa-i.. totusi eu de la anul o sa caut sa-mi fac o scutire, caci nu mai suport nici un an, fie el ultimul.
      Mersi!

      Ștergere
  7. Iubesc atât de mult ora de educație fizică încât din cei 13 ani de școală (pentru că da, deși sunt student la Comunicare și relații publice, încă am educația fizică în orar), exceptând 2 semestre, am avut încontinuu scutire medicală. Și sincer, nu cred că sunt atât de anti-talent la sport, din moment ce cu o modalitate proprie am reușit acum 3 ani să slăbesc 20 de kilograme în 4 luni jumate. Fac suficient acasă, mă mențin, nu sunt inactiv fizic.
    O fostă colegă de liceu și-a rupt femurul la ora de sport, fix în clasa a XII-a. Așadar, părerea mea, religie, desen, sport și muzică, opționale nene. Cine vrea să măzgâlească, să lălăie, să se crucească sau să facă tumbe, să o facă, să participe la ore suplimentare. Nu să mă fac eu de râs că sunt un non-talent.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aoleu, nu am stiut ca se face si la facultate O_O!
      Ai dreptate, aceste 4 materii ar trebui sa nu fie notate sau sa fie optionale. Eu ma inteleg bine cu desenul (am fost la liceu de arta), sportul il urasc, religia ma enerveaza, iar cu muzica m-am inteles in functie de cum era profesorul de strict...

      Ștergere
  8. Cata dreptate aiii !!! urasc ora de sport in primul rand pentru ca 25 de fete trebuie sa se schimbe intr-un vestiar minuscul si pentru ca fac ora de sport cu o clasa de a12a, eu fiind a9a e aiurea mai ales cand a trebuit sa fac niste miscari jenante la gimnastica..

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu am 10 ani si deja ma chinuie profesoara de sport la fel si pe ceilalti colegi.,,Dumneaei'' o lauda numai pe o fata din clasa mea care face lectii de handball!
    Prime le clase adica 1 si a 3-a,atunci au fost cele mai frumoase ore de sport.Mama mea a spus ca o sa-mi ia o scutire,pentru ca profesoara de sport nu face exercitiile normale de sport ci chiar iventeaza si sunt foarte grele pentru clasa a 4-a.La incalzire zici ca suntem la competitie!Stiu a nu ar fi trebuit sa dau si un comentariu pentru ca sunt prea mina in vărsta,dar am spus si eu ceea ce simt.A si eu mai am un coleg care merge la un antrenament de fotball.Toata ora in care ne jucam l-a pus sa faca saritura in lungime pentru ca l-a ales pentru o competitie de sport.Chiar daca la ales,nu ar fi trebuit sa il forteze asa de mult. Pana la urma e doar un copil.Si ce m-ai jumatate de ora de joaca...Ne pune sa jucam ce vrea dumneaei.Fetele neaparat handball si baetii doar fotball.Si din cauza dumneaei,un copil m-a lovit cu mingea in ochi.Si sa nu m-ai zic,avem vestiare in care stau cate trei clase.Unele fete din clasele mai mari ne dau pe jos hainele,le gasim in gunoi in baie,si cateodata ni le FURĂ!O fata avea cheile la ea si bineintele furate,un telefon,furat.Atat zic.Pa!:3

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...