duminică, 17 februarie 2013

18 ani...urmari

Iar.. iar am lipsit cu nemiluita de pe blog.. nu stiu ce am in ultima vreme, poate ca e ceva in schimbare in mine, poate ca mi-am pus noi prioritati..poate m-am plictisit... Cert este ca zilele astea au fost destul de pline si de obositoare pentru mine. Saptamana asta am fost sa-mi fac buletinul, insa a fost mai complicat decat ma asteptam si am avut ceva probleme cu unele acte, incat am fost de 3 ori acolo. De altfel mi-am petrecut Valentine's Day-ul in sectia de evidenta a populatiei, scriind cereri, vorbind cu babe simpatice si macinandu-mi nervii pana in momentul in care in sfarsit mi-au facut poza si am putut pleca.

Cu ocazia acestor intamplari m-am cam dumirit cum sta treaba cu sistemul asta din Romania, cu legi, cu dosare, cu contracte... Urasc sistematizarea asta, automatizarea, dezumanizarea, complicarea, dar stiu ca nu am puterea sa schimb nimic, ca degeaba ma revolt (lucru pe care nu l-au inteles si parintii mei, mult mai afectati de aceste intamplari).

Practic cu aceasta ocazie, a schimbarii buletinului, am cam primit un sut in fund de la viata. "Oh, you turned 18? Let's fuck you up and show you what being an adult is!"...

Cam asta este... Meanwhile am gasit 2 piese de la Metallica care sunt pur si simplu superbe (astea pe langa capodopera Nothing else matters, care imi ridica parul pe mine):




P.S. Sincer niciodata nu am crezut ca va ajunge sa-mi placa metal-ul, si uite ca in ultima vreme tot versuri de la Black Sabbath sau Metallica am in cap...

10 comentarii:

  1. Bine ai revenit:D Pai ce pot sa zic, asa e Romania, multa hartogarie... Eu urasc sa stau la cozi! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Prin asta cu buletinul am trecut și eu. Nu m-au trecut d etrei ori pe acolo, dar destul cu o să rămân cu poza asta până la 25 de ani.
    La mulți din partea mea și să te bucuri de această perioadă, pentru că vorba aia, nu se mai întoarce înapoi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi.. ai dreptate.. pacat insa ca mereu exista si parti rele, chiar cand te astepti mai putin te lovesc in fata.

      Ștergere
  3. Are si perioada asta farmecul ei(asa cum e)...O sa vina vremuri si mai grele.
    "The unforgiven" e melodia mea preferata...

    RăspundețiȘtergere
  4. Sistemul asta e de kkt..da nu aveam cu cn ne certa, e inutil. Iti doresc sa au un "18 ani" minunati

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi, asa-i.. degeaba facem scandal, le-am repetat asta la ai mei de o mie de ori.

      Ștergere
  5. Nu pot să uit când mi-am făcut eu buletinul! M-a trezit mama de la 7, că poate intrăm mai repede. Mda...până la 16:00 nici nu speram să intrăm. Mâncam sendvișuri cumpărate de la un chioșc, vorbeam cu un bătrânel... cea mai istovitoare zi.
    Acum se poate spune că ți-ai primit ''botezul'' ca adult, pentru că ai simțit pe pielea ta nevoia de a înjura guvernul, președintele, parlamentul și toată administrația publică!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai demult erau intr-adevar conditii mai vitrege, stiu ca si eu la 14 ani, inainte sa se fi modernizat si civilizat si la noi sistemul, a fost mult mai oribil, aglomerat, murdar, primitiv...
      Bine ai zis-o aia cu "botezul", exact asa a fost!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...