duminică, 6 ianuarie 2013

Vreau filme!

 Hello! Se pare ca la mine vacanta nu m-a motivat sa scriu mai mult pe blog, iar acum chiar nu am scuza ca "n-am timp". Pierd vremea cat e ziua de lunga. Citesc, dorm, ascult muzica, ma uit la seriale.. insa mi-as dori sa mai completez meniul si cu cate un film, din pacate prea rar reusesc sa vad vreunul pe calculator.

Aici e buba mea... Deobicei ma uit la filme online, si aici stiti cum e: se mai blocheaza, mai pica netul, sunt miile de reclame prin care trebuie sa sapi ca sa ajungi la film etc. Apoi am vazut ca foarte multe filme au fost sterse probabil atunci cand a fost disperarea aia  generala cu acta. Am vrut sa trec la planul b si sa mai dau un ochi pe thepiratebay dar am vazut ca siteul a fost blocat sau asa ceva si nu am reusit nicicum sa-l deblochez. Poate ma ajuta cineva aici..

Nu sunt prea priceputa in chestiile astea.. nu am descarcat niciodata vreun film de pe diverse siteuri (am mai multa incredere in torentele de pe piratebay), si m-am bazat mereu pe filmele online. Dar cum am zis multe filme au fost sterse. Poate voi incerca si siteurile din afara... chit ca imi place in general sa am subtitrare in romana (ca de multe ori vreau sa ma uit cu ai mei, iar ei nu prea sunt cu engleza).

Asa ca.. sugestii? Voi cum procedati cand vreti sa va uitati la un film?

9 comentarii:

  1. Păi să şti că şi eu mă uit la filme pe net.Dar nu am observat că multe din ele au fost şterse.Thepiratbay nu-mi funcţionează nici mie.Păcat că l-au şters.Încearcă pe http://torrentz.eu/.Ăsta e un site în care îţi dă toate torrentele valabile pentru un film.Adică cauţi acolo ce film vrei şi îl descarci de pe un torrent la alegere.Dar problema e şi cu subtitrarea.Sunt multe filme care nu au subtitrare(filme de-astea de pe torrente) şi atunci trebuie să cauţi pachete cu subtitrări cu tot.Sper că ţi-am fost de folos.Dar repet,cea mai bună cale de a viziona un film fără să te tot complici este online.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am intrat pe siteul recomandat, mersi.. totusi ca am mai multa incredere in thepiratebay. Tu ai descarcat vreodata de pe acel site (torrentz.eu)?

      Ștergere
    2. Da,eu tot timpul descarc de acolo!:)

      Ștergere
  2. Eu le iau de pe piratebay. Mie imi merge siteul

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu le văd online sau le iau de pe Strong DC :3

    RăspundețiȘtergere
  4. The pirate bay functioneaza de pe Mozilla. Cei de la Google si Microsoft au blocat accesul pe thepiratebay. Deci i-ati browser-ul Mozilla Firefox si vei putea descarca in continuare filme de pe "golful piratilor".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi de informatie, am intrat pe Mozilla si merge. :)

      Ștergere
  5. Paaai, eu cand vreau sa ma uit la un film, dau fuga la trailer, apoi iau torrentul de pe filelist :) stiu ca cel putin de acolo e cat de cat sigur! :) Downloadez si gata! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ok, o sa retin si siteul asta in cazul in care nu gasesc ce vreau pe thepiratebay, mersi :) problema mea cu toate siteurile astea de torrente este ca nu stiu care sunt safe.. dar daca altcineva care le foloseste frecvent le recomanda atunci le pot incerca.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...