duminică, 27 ianuarie 2013

Seriale descoperite in ultima vreme


Nu am mai scris demult despre pasiunea mea pentru seriale. In vacanta de iarna mi-a tinut companie un serial mai vechi, de 8 sezoane, o comedie care te prinde si te face sa indragesti personajele dupa numai cateva episoade.



Este vorba despre That '70s show, care nu este din anii '70 (ci este filmat la inceputul anilor 2000), insa actiunea se petrece in America anilor '70, mai precis 1976-1980.
Serialul descrie viata unui adolescent si a prietenilor lui, cat si problemele parintilor lor, show-ul surprinzand multe din preconceptiile, ideile, evenimentele acelor vremuri, ironizandu-le.

Din casting fac parte si Ashton Kutcher si Mila Kunis, acest serial fiind rampa lor de lansare. Daca nu-l puteti suporta pe Ashton Kutcher in comediile sale recente, atunci trebuie sa stiti ca in acest serial este un cu totul alt Ashton, unul simpatic, amuzant, care interpreteaza impecabil un personaj foarte indragit de fanii show-ului.

Aceasta este tema muzicala a show-ului, care descrie de altfel perfect serialul:


Recomand acest show in special acelora care iubesc muzica rock clasica, precum Led Zeppelin, The Doors, Pink Floyd, Eric Clapton sau Kiss. Personajele sunt fane ale acestui gen, poarta tricouri cu formatiile respective si au camerele pline de postere super faine cu artistii in voga a anilor `70.

Recomand acest show si acelora care sunt curiosi de cum era viata in America in acea perioada. Mereu mi-am dorit sa fi trait in anii 70 si 80, insa nu in Romania (fiindca Romania era toata cenzurata si incatusata pe vremea aia), ci undeva in Occident, de preferat chiar in "regina" Occidentului: SUA.

Recomand acest show acelora care vor doar sa se amuze copios si sa-si aduca aminte de adolescenta. Show-ul nu prea sta bine la capitolul continuitate, astfel incat personajul principal are 17 ani vreo 6 sezoane, timp de vreo 4 Craciunuri etc, dar scriptul vine mereu cu idei noi, amuzante, in tot serialul fiind cateva scene cu adevarat epice si unice. :)


Iar daca sunteti fani Friends, atunci nu cred ca va va displacea nici acest show.


Alt serial descoperit recent, unul nou si cu care n-am ajuns la zi inca, este tot o comedie: 2 Broke Girls.  Se compara la rating cu HIMYM si este una dintre cele mai amuzante comedii a momentului.


Eu am descoperit acest serial din plictiseala. Mi-au picat de mai multa vreme ochii pe numele serialului si pe posterul acestuia afisate pe prima pagina a vplay, insa abia saptamana aceasta l-am inceput.

Mi se pare faina ideea serialului (nu cunosc foarte multe seriale asa ca nu stiu daca mai sunt altele la fel), cu aventurile a doua fete fara bani care cauta sa castige cat mai mult pentru a-si deschide o mica afacere. La fiecare sfarsit de episod este afisat totalul de bani strans pana in acel moment de fete.

Vi-l recomand daca aveti chef de o comedioara si sunteti in cautare de noi seriale. Eu nu m-am mai uitat de mult la vechile mele seriale cum ar fi TVD sau PLL, am lasat sa se mai adune episoade noi, si eventual sa ma uit cand in tihna la tot sezonul, fara asteptarea de o saptamana intre episoade.

Vi-l recomand si daca va enerveaza hipsterii, pitipoancele si tipii prea plini de ei. ;)


Max, tipa bruneta, este genul de fata mai barbatoasa, nesentimentala, cool, care iti spune in fata ce o deranjeaza la tine. Caroline e o fosta bimbo bogata, care acum invata sa fie saraca si sa fie mai curajoasa, ca Max. Ea este cea care a venit cu ideea afacerii cu prajiturele.

+Pentru baieti: tipa bruneta din serial e o bunaciune (are niste curbe..!) si e super frumoasa :D Face tot serialul!


Primul serial, That 70s show are nota 8,2 pe iMDB, iar 2 Broke Girls are nota 7 pe iMDB. Sper sa gasiti interesante propunerile mele :). Si mai spuneti-mi si la ce seriale va uitati voi.

9 comentarii:

  1. Eu nu am mai inceput de mult un serial nou :D. astept episoadele noi la serialele mele :D
    2 Broke girls pare interesant dar nu as fi capabila sa ajung la zi in perioada aceasta a vietii mele :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate trebuie sa ne tinem si de scoala si de problemele de zi cu zi.. ar fi fain sa putem sta toata ziua sa ne uitam la filme si seriale, dar nu putem.

      Ștergere
  2. Max e minunată :)) Îmi place enorm ”2 Broke Girls”, iar de ”That 70s show” m-am apucat acum o săptămână. Îmi era dor de comedii cu adolescenți, mai ales că am terminat de curând ”Boy meets world”.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, ce tare! Ma bucur ca te uiti la ambele seriale! Dar te previn in legaturea cu that 70s show ca s-ar putea sa fii dezamagita de ultimul sezon.. e singurul lucru cu adevarat neplacut in legatura cu acest serial.

      Ștergere
  3. That 70s show cred ca o sa ma fascineze daca ai punctat ca are tangente cu Led Zeppelin, The Doors, Pink Floyd, Eric Clapton.Ii ador.Si pe mine ma pasioneaza lumea cinematografiei, din pacate, nu prea imi mai gasesc timp sa investesc in aceasta "placere".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tematica anilor 70, care bineinteles includea si muzica awesome de atunci, m-a fascinat si pe mine, asta fiind principalul motiv pentru care m-am apucat de serial. Zic ca merita sa te uiti daca si tie iti plac acesti artisti!

      Ștergere
  4. UUUU!Nice!Eu în vacanţă m-am uitat la Pretty Little Liars:).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uh, nici nu mai stiu ce s-a intamplat in al 3-lea sezon.. va trebui sa-l iau de la inceput. Dar banuiesc ca e la fel de fain!

      Ștergere
  5. ''That '70s Show'' am urmărit și eu acum câțiva ani, mi-a lăsat o impresie foarte plăcută. Mă amuza extraordinar de tare. Îl urmăream la TV pe HBO Comedy, dădea maratoane întregi. Despre ''2 broke girls'' nu am auzit până acum, dar pare interesant. Însă eu am reînceput să urmăresc ''Married with children''. Deși l-am văzut și revăzut, rămâne, în opinia mea, cel mai tare sitcom din istorie.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...