marți, 1 ianuarie 2013

Rezolutii pentru anul 2013

 

In primul rand, LA MULTI ANI!! Iata ca a venit si nesperatul (de catre multi oameni) 2013! A trecut sfarsitul lumii, a trecut Gangnam Style de un miliard de vizualizari, a trecut isteria sarbatorilor (ma rog, nu si pentru sarbi), si lucrurile incep sa se calmeze (pentru unii asta presupune depasirea mahmurelii de anul nou).

Sa speram ca 2013 vine cu imbunatatiri pe toate planurile, cu noroc, cu pace si fericire. Si poate da Doamne si vine si un asteroid sa-i loveasca in cap pe unii.. glumesc :P..


Anul trecut pe vremea asta faceam o lista cu goal-uri pentru 2012. Sa vedem ce am reusit sa indeplinesc:

- "mai multe postări pe blog, mai mulţi cititori...să organizez la un moment dat şi un giveaway" -ei bine mai multe postari si mai multi cititori am avut, insa nu atat de multe/i cat mi-as fi dorit. Giveaway nu am organizat inca.

- "să citesc cel puţin 15 cărţi de genuri diferite" -Yes, i did!! Me so happy! (lista cu ce am citit in pagina cu recenzii de carti)

- "să vizualizez cel puţin 10 filme de valoare, din fiecare gen" -again, yes i did! (lista cu ce am vazut in pagina cu recenzii de filme)

- "să găsesc şi alte seriale de valoare de urmărit" - am facut-o si pe asta

- "să-mi perfecţionez engleza în mod extra-şcolar" -asta mai putin.. am reusit numai sa ma apuc de o carte (Dracula) in engleza si sa mai citesc in vacante din ea.. iar daca se pune si faptul ca m-am uitat la cateva emisiuni in engleza fara subtitrare...

- "să fac mai mult smart shopping" - imi vine sa cred ca am reusit sa fac asta

- "mai mult inot, mai multe ieşiri" - aici am cam trisat, caci am mers la inot numai in vacanta de vara impinsa din spate de mama.. iar cu iesirile iar n-am stat asa bine (sunt o leguma and i know it)

- "să-mi vizitez bunica" - nu am mai facut-o...

- "să scriu în continuare la mini-romanul început" - nici asta.. am o gramada de "mini-romane" incepute prin calculator dar ori mi se par stupide ori sunt prea lenesa sa-mi muncesc creierii cu ele.. pacat totusi..

- "să-mi menţin notele bune cu care am început noua şcoală" - da, medie anuala 9,94, hell yeah!

- "să-mi fac mai multe schimbări de look, în special la păr " - nu am facut-o

- "să îmi perfecţionez încrederea de sine şi anumite însuşiri precum viteza de reacţie, memoria etc." - asa si asa

Per total am reusit sa fac cam jumatate din lucrurile ce mi le-am propus...


Acum lista de rezolutii pentru anul care tocmai a inceput:
  • sa citesc cel putin 15 carti
  • sa vad cel putin 20 de filme bune
  • sa-mi pastrez blogul activ si sa cresc numarul de cititori si postari
  • sa nu ma cert cu colegii, sau profesorii, sa-mi mentin imaginea pozitiva si prieteniile
  • sa invat la fel de bine
  • excursia in Canada
  • imbunatatirea englezei
  • sa ajung sa ma apreciez si sa am completa incredere in mine
  • sa fiu mai dinamica, mai putin lenesa
  • sa mai desenez
  • implicari in actiuni extra-scolare, voluntariate, concursuri
  • sa ma decid asupra unei facultati 

Cum a fost revelionul la voi? :)



9 comentarii:

  1. Sper să ţi se împlinească toate dorinţele!La mulţi ani!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari ! ai reusit sa faci aproape tot din ce ti-ai propus.
    De revelion? m-am distrat foarte taree. Mai vreau unul :D :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Revelionul meu a fost plin de zambete:D Sper ca si tau a fost la fel!

    Cat despre rezolutiile pentru 2012, felicitari, e destul de bine ca ai reusit sa faci ceea ce ti-ai propus, in mare:D Si sper sa reusesti si in acest an! :D>:D<

    Si sa nu uit: La multi ani!:D >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulți ani și spor în toate! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. La mulți ani!
    Foarte frumos că ai anumite țeluri de care ți-ai propus să te ții. Eu încă nu am făcut asta, dar cred că ar trebui. Când ai un plan făcut, știi ce ai de făcut.
    Felicitări pentru reușite. Mi-aș planifica și eu o călătorie în Canada, dar nu cred că se va realiza :)).
    Cât despre revelion..a fost frumos, atât cât îmi amintesc din el :)). Revelionul tău cum a fost?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar, pe mine ma ajuta sa scriu ceea ce vreau sa fac.. imi plac listele si statisticile :))
      Revelionul meu a fost plictisitor, simplu si la fel ca in fiecare an, tinut cu parintii.. totusi ma bucur de el.

      Ștergere
  6. Eu sunt dezamagita de mine, n-am citit decat vreo 3-4 carti in 2012. Am fost prea prinsa cu alte chestii! Dar anul asta recuperez!:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa am patit si eu in 2011.. de aceea m-am apucat sa iau masuri pt 2012.. si am vazut ca a mers asa ca voi continua in acest fel :)

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...