joi, 20 decembrie 2012

Oricand poate veni sfarsitul

Oare chiar are rost sa ne gandim la ce lucruri mai putem face inainte sa vina sfarsitul lumii? La ce lucruri n-am facut si le-am putea regreta in cazul in care murim? De ce ne aducem aminte sa spunem "te iubesc" sau "imi pare rau" doar cand stim ca a doua zi ne este prezis sa murim? Defapt orice zi poate fi ultima, nu doar aceasta. Viata e neprevazuta, insa nici de moarte nu trebuie sa ne fie frica. Fie ca avem credinta in viata de dupa moarte sau in reincarnare, nu trebuie sa fugim de moarte, caci sufletul traieste. Iar daca ne este dat sa murim noi toti, toata populatia Pamantului, atunci cum mai putem lupta impotriva, de ce sa ne mai pese?

Si ca sa inchei intr-o nota mai vesela, eu maine voi sta acasa (Doamne fereste sa ma prinda sfarsitul la scoala, ce loc sa mori e asta?! :)) ), tolanita in pat cu o carte, rontaind ceva si fiind calma si optimista, visand la Craciunul de anul acesta. Voi?



P.S. Va rog sa votati in poll-ul din stanga! Chiar sunt interesata de opiniile voastre! Multumesc!

7 comentarii:

  1. O sa fie o zi obisnuita pt mine :)), o zi de vacanta

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu o sa petrec sfarsitul lumii uitandu-ma la tv pentru ca data trecuta m-am plictisit asteptandu-l intr-un local la un suc cu prietenii :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Dar cand a fost data trecuta? Stiam ca parca in 2000 se mai credea ca se sfarseste lumea...

      Ștergere
  3. Ce prostie!Abia am aşteptam ziua asta,să vadă toţi naivii care au crezut că azi va fi sfârşitul că nimic nu se va întâmpla!

    RăspundețiȘtergere
  4. Se pare că s-a amânat datorită numărului insuficient de participanți :))

    RăspundețiȘtergere
  5. M-a ”prins” în pat, uitându-mă la Gossip Girl :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...