luni, 24 decembrie 2012

Craciunuri de tot felul..

 

Stiu ca sunt multe persoane care nu sarbatoresc Craciunul pentru ca nu gusta "spiritul sarbatorilor". Eu practic nici nu stiu de ce il sarbatoresc fiindca, sa fiu sincera, nu sunt prea convinsa de nasterea "mantuitorului", si in general de Biblie (desi cred in Dumnezeu, sau ma rog, intr-un Creator indiferent cum s-ar numi el - in fine, lucruri prea complicate de discutat acum). Cu toate acestea Craciunul a fost mereu sarbatoarea mea favorita, iar decembrie cea mai frumoasa luna a anului. E atata bucurie in jur (chiar daca este si multa tristete, acoperita), incat nu pot sa ma impotrivesc si sa fac pe "grumpy cat". Fericirea e o energie pozitiva si ar trebui s-o "sorbim" cat mai des.

Asa ca incerc sa imi pastrez veselia si calmul si sa nu ma las influentata de energiile negative care emana din directia unora si altora (care nu pot nici in aceste zile sa uite de nervi)... Chiar daca e mai greu. Stiu ca anul trecut aproape am dat-o in bara, dar incerc sa fiu tot mai buna, mai zen... In fine..

Va doresc tuturor Craciun fericit, multa pace, sanatate si bucurie de sarbatori!


And to some people...
 
I just love this cat :D Sorry!

5 comentarii:

  1. Multumesc:* Si eu iti doresc Sarbatori magice si fericite alaturi de cei dragi iar mosul sa-ti aduca tot ce doresti :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum,indifrent de religie sau de credinţa noastră,Crăciunul e Crăciun şi trebui să ne bucurăm de el,aşa cum ziceai şi tu.Şi a mea e tot sărbătoarea favorită pentru că sunt multe cadouri,luminiţe şi cântece frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  3. Craciun fericit alaturi de cei dragi!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Exact asta simt si eu. Te pup, Sarbatori fericite:*

    RăspundețiȘtergere
  5. De unde ..unii sunt prea prosti, nici macar de Craciun nu pot fi mai buni.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...