sâmbătă, 29 decembrie 2012

Cele mai... ale anului 2012!

 

Nu are rost sa mai spun ca anul 2012 s-a scurs repede.. e clar ca timpul zboara si nu se uita niciodata inapoi. Mai sunt 2 zile din acest an si simt nevoia la fiecare sfarsit de an sa imi aduc aminte de cele mai importante lucruri ce s-au intamplat de-a lungul anului. Totusi anul acesta nu au fost evenimente extraordinare pentru mine, ci eventual schimbari la nivel psihic (mereu in bine, pana ajung sa fiu multumita cu mine insami). Nu am facut foarte multe pretenii noi, nu am participat la evenimente, nu am fost pe nu stiu pe unde, nu am facut o mare schimbare la mine insami etc.

In postarea asta vreau sa vorbesc despre cele mai faine si proaste lucruri ce le-am vazut/ citit/ auzit/ facut anul acesta. :)

 

Cele mai faine filme vazute anul acesta:
1.A Clockwork Orange -un film mai vechi, destul de disturbing, insa super fain
2.Dirty Dancing - iarasi, film mai vechi insa ataaat de plin de dans si muzica buna!
3.Skyfall   -damn, that Daniel Craig!
+ The Hobbit (care m-a plictisit mai putin ca trilogia originala :)) )

Cele mai faine carti citite anul acesta:
1. La rascruce de vanturi -Emily Bronte
2. Crima si pedeapsa - F. Dostoievski
3. Veronika se hotaraste sa moara -Paulo Coelho
(asta ca sa nu mai pomenesc cartile de Agatha Christie care toate sunt mega-faine)

Cele mai proaste filme vazute anul acesta (in opinia mea!):
1. Vampire's Kiss -omg, ce parodie prostie! :)) Am ras o gramada cu o prietena facand misto de acest film la caream vrut sa ne uitam numai ca sa prindem faza cu Nicolas Cage in ipostaza de "you don't say".
2. New Year's Eve - ok, mi-a placut sa ma uit la el, dar atat.. e o prostie amalgamata after all.. noroc ca am putut sa salivez putin la Jon Bon Jovi


Cele mai faine melodii noi aparute anul acesta:
1. Adele - Skyfall

2. Loreen - Euphoria
3. Alex Clare - Too Close (a little guilty pleasure)



4. Psy - Gangnam Style (aici apreciez videoclipul :)) dar si melodia- n-ai cum s-o ignori! :P)
5. Lana del Rey - Summertime Sadness (ca si Video Games de altfel, numai ca asta aparuse anul trecut)
6. .fun - (Tonight) We are young
                                             
7. P!nk - Blow me (One last kiss) si Try 
8. David Guetta ft Sia - Titanium
...si or mai fi multe altele dar nu imi mai amintesc acum..

Cei mai faini artisti descoperiti anul acesta:
1. Pink Floyd
2. Rebecca Ferguson
3. Lana del Rey
4. Black Sabbath
5. Bob Marley & The Wailers
+ Tudor Turcu (X Factor), pe care il pot considera deja artist si de la care abia astept sa vad curgand materiale discografice
 


Cele mai proaste melodii de anul acesta (in opinia mea):
1. Duetul "minune" dintre Bieber si Minaj: Beauty and a Beat (ca sa nu mai pomenesc de toata pleiada de kitschuri scoase de Nikki Minaj anul asta)
2. Carly Rae Jepsen - Call me maybe 
3. Alex Velea - Minim doi (gen pe bune? nu stiam ca dragostea se desfasoara intre cel putin 2 persoane, credeam ca merge si cu mana, ha ha)
...si or mai fi dar nu imi rasar in minte acum, sau nici macar nu le-am auzit (ceea ce nu-i o pierdere)


Cele mai faine seriale descoperite anul asta:
 
1. That 70s show
2. How I met your mother (care din pacate, in prezent e cam naspa)
3. MASH

Cele mai faine chestii ce le-am facut anul asta:
1. Activitatile din "saptamana altfel" (mers la tribunal, puscarie, universitate)
2. Proiectul de la istorie in care a trebuit pe grupe sa filmam reportaje "din al doilea razboi mondial" cu noi ca personaje
3. Uriasul dans sincron din centrul orasului
..dupa cum am zis si in introducere, nu am facut nu stiu ce anul asta.. nici macar vara nu am mers sa vizitez chestii interesante sau sa fac activitati deosebite

Cele mai faine chestii achizitionate anul acesta:
1. Doua perechi de Ugguri :D
2. O geanta de scoala tip postas cu steagul SUA ce imi place foaaarte mult
3. BB cream-ul de la Garnier pt ten mixt/gras - o adiere de fericire si speranta pe timp de vara si toamna caniculara :))
...mda, dupa cum vedeti nu am cumparat chestii prea mari anul asta.. nici gadgeturi noi, nici bijuterii, nici alte obiecte valoroase


Cam asta este tot... As putea sa transform toata postarea intr-o leapsa, astfel sa va invit si pe voi s-o preluati pentru ca sunt foarte curioasa de noutatile/ topurile/ aventurile voastre :) Puteti sa imi lasati raspunsurile voastre in comentarii, sau sa scrieti la voi pe blog. Deasemenea mai puteti adauga categorii sau sa-mi propuneti mie sa mai adaug la postarea mea :D





10 comentarii:

  1. Ce articoool fain!:* Sunt de-acord cu tine la cele mai proaste melodii,cât despre filmele alea,am văzut doar Hobbitul dar m-a plictisit răăăău.

    Să ai un an nou fericit!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi :) Pai Hobbitul oricum ar fi trebuit sa fie doar pentru cei care stiau despre ce e vorba, adica cei care vazusera toata trilogia LOTR. Am vazut ca multa lume s-a dus numai ca auzise ca e un film foarte popular. Nu sunt o fana a LOTR si a povestii, insa filmul m-a amuzat in mare parte.

      Ștergere
  2. Sfârșitul anului pot să spun că a fost bun pentru muzică . Premiile concursurilor ( mă refer la X Factor și Vocea României ) au fost luate de cine trebuia :-) .
    Succes în următorul an !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt de acord cu tine, anul acesta am avut surprize placute la cele doua concursuri muzicale, m-am mirat ca romanii au votat asa bine!
      Multumesc la fel!

      Ștergere
  3. De acord cu tine insa mi-e sete de tine, mie imi place =))

    RăspundețiȘtergere
  4. Love MASH :X Sa te uiti la Weathering Heights cu Tom Hardy...amazing :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voi incerca si varianta aia.. vazusem numai o ecranizare ceva mai veche

      Ștergere
  5. BBCream-ul e și descoperirea cea mai faină pentru mine :)

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) replica pentru melodia lui Velea m-a ucis. Nu prea am avut ocazia să văd filme noi, dar din 2012 am văzut Ted, Dictatorul și The Three Stooges, toate trei minunății. Am descoperit HIMYM în 2012, am descoperit bloguri foarte interesante în 2012 (pe unul chiar acum comentez)..altceva nu îmi mai vine în minte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu mi-am propus sa vad Ted.. desi la mine cand imi propun sa vad un film sfarsesc prin a-l vedea peste 2 ani.. Si eu am descoperit HIMYM anul trecut :) Deasemenea as putea spune acelasi lucru despre blogul tau!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...