miercuri, 14 noiembrie 2012

Lucruri ciudate

 
Noi toti avem cateva particularitati ale noastre nu? Lucruri ce ne fac speciali, interesanti, controversati... Stiu ca aceasta leapsa circula mai demult in blogosfera, dar eu abia acum am apucat s-o fac. Asa ca va voi insira niste lucruri ce nu le-ati stiut despre mine, lucruri mai freaky/weird. :)


7 lucruri ciudate despre mine

-imi pot indoi degetul mare la 90 de grade (lumea care nu-mi cunoaste "defectul" acesta crede ca mi-am rupt degetul)

-inca nu am reusit sa invat sa fac baloane de guma sau sa desfac semintele cu dintii

-am mainile putin mai lungi decat majoritatea oamenilor (uneori am probleme cu hainele cu maneca lunga).

-am fobie de tantari. Vara trecuta am suferit ingrozitor pana mi-au pus ai mei plase la toate geamurile. Pune un tantar sa-mi bazaie la ureche in timp ce dorm si voi sari mai repede din pat decat daca mi-ai zice ca se afla un crocodil in spatele meu.

-nu am avut gauri in urechi pana la 15 ani (mama si bunica mea nu au nici pana in ziua de azi)

-nu-mi plac biscuitii Oreo, nici ciocolata umpluta cu altceva decat alune, rom/lichior sau caramel.

-mi-as dori cu tarie sa existe vampiri si sa fiu unul dintre ei :p


What about you? :D 

p.s. Va sugerez sa nu dati niciodata cautare pe Google Imagini cu cuvantul "weird". :S

4 comentarii:

  1. Avem multe in comun: partea cu guma, desfacutul semintelor, fobia de tantari, biscuitii Oreo si ciocolata.

    RăspundețiȘtergere
  2. La partea cu guma şi seminţele şi eu am probleme MARI :))
    Trebuie să mă învelesc tot timpul cu ceva, chiar şi vara pe caniculă.
    Nu suport ciocolata caldă la plic.
    Îmi pot întoarce pe spate toate degetele.
    Am fugit 2 străzi fiindcă am crezut că mă urmăreşte un şobolan... chestii din astea :)) Weird enough?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, fain asa :)
      Ihh.. eu mor cand ii vad pe unii cum isi dau pe spate degetele :|

      Ștergere
  3. :))) esti constienta ca am dat search pe google la "weird", da? =))))))))

    Vezi asta e o ciudatenie a mea:)) fac ce imi spui sa nu fac=))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...