vineri, 2 noiembrie 2012

Face it all together at SKYFALL

Hello world :)
Probabil ca toti am auzit de premiera mult asteptatului film cu James Bond - Skyfall, care a avut loc vinerea trecuta. Eu l-am vazut abia saptamana aceasta si vreau sa va spun si eu parerea mea.

Atentie, contine spoilere!

Ce mi-a placut:
  • Mi-a placut ca filmul are o secventa de inceput care foloseste pe post de expozitiune. Stiti, ca la romana. :P Ne este prezentat James Bond in focul unei actiuni de teren, luptand pe viata si pe moarte, cand este impuscat din greseala de catre coechipiera lui. El cade de pe un pod in apa. Astfel se termina secventa de inceput si incepe un alt intro lung, pe muzica lui Adele- Skyfall
  • Mi-a placut, evident, si intro-ul prezentandu-l pe James Bond, prin efecte speciale, pe piesa Skyfall
  • Voi recunoaste acum un lucru: nu am vazut alte filme cu James Bond si nici foarte multe filme de acest gen, desi imi plac. Asa ca mie mi-a placut actiunea din el, desi a fost foarte lunga, rasucita si complicata, caci nu cunosc cliseele acestor genuri de filme ca sa zic ca filmul nu a fost prea original sau asa ceva. Mi-a placut plotul, mai mult decat cel din Taken 2.
  • Mi-a placut de Daniel Craig, cel ce l-a portretizat pe James Bond. Nu stiu ce alti actori l-au mai interpretat, insa acesta mi-a placut foarte mult. Ca sa nu mai zic ca am ramas cu gura deschisa si salivand la scenele cu el dezbracat. :)
  • Mi-a placut si interpretarea villain-ului Silva, psihopatul cu traume din trecut revenit pentru razbunare. Imi place cand un actor ma face sa-l urasc si sa-mi fie frica de el pentru ca isi joaca excelent caracterul.
  • A fost amuzant pe alocuri, au fost replici ingenioase, british humour. Ma distreaza si expresia aia a lor cu "bloody....". Folosita o gramada in acest film. :P
  • S-au atins corzi sensibile ale personajului James Bond, care in acest film a fost, cred eu, explorat mai mult ca in filmele precedente. La fel si cu personajul M. 
  • Mi-a placut ca in acest film Bond s-a bazat mai mult pe ingeniozitate, decat pe arme, gadgeturi si forta fizica. Era si normal: Bond imbatraneste, nu mai are forta de odinioara, dovada ca pica testele fizice, insa are experienta acumulata, experienta pe care nu i-o poate lua nimeni.
  • Practic filmul a avut de toate: actiune, efecte, romantism, sensibilitate, drama, umor. In 2 ore si jumatate cat a durat au incaput toate.

Ce nu mi-a placut:



  • Parca am avut la un moment dat impresia ca ma plictisesc si ma intrebam oare cat mai e din film. 
  • Unele personaje, ca de exemplu tipa aia ce era amenintata de Silva, mi s-au parut cam nelalocul lor in film.. Adica parca nu aveau niciun sens. Si la fel si Naomi, ce l-a impuscat pe Bond, parca aparea pe acolo numai sa nu uitam ca exista. Plus ca ma asteptam sa se intample ceva intre ea si Bond la final, caci au avut un fel de chimie de-a lungul filmului.
  • Mi s-a parut ciudat ca batrana a murit la final. Nu am prea inteles de ce. Primise doar un glont in mana. Cred ca trebuie sa mai revad filmul..
  • Nu m-am omorat dupa faza din dus.. Cine a vazut filmul stie ce zic. Cred ca se putea si fara ea.
 

All in all, filmul merita vazut. Poate cei care au urmarit toate filmele cu Bond de pana acum vor aprecia altfel acest film. Eu una abia astept sa ma pun sa vad si filmele precedente. Mi-a deschis apetitul. Plus ca ador filmele de actiune cu agenti, politisti.. Va mai aduceti aminte de filmele cu Piedone? Le tot dadeau intr-un timp la tv. Ei, eu atunci am inceput sa savurez filmele de acest gen.

Ce sa zic? Nu pierdeti nimic daca il vedeti. Dar inarmati-va cu multe floricele si suc, caci veti avea ceva de stat in sala de cinema. Pretul? 13 lei pt studenti.







3 comentarii:

  1. M a fost impuscata cand au atacat aia casa. A intebat-o Bond daca e ok si ea a zis ca da pentru ca nu voia sa-l distraga. Eu asa am inteles :-??. Da, fetele au fost putin ciudate in filmul asta.. :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. piesa e superrrr.ADELE E FOARTE TALENTATA.

    RăspundețiȘtergere
  3. N-am vazut filmul. James Bond nu e "genul" meu dar melodia o adorrr :X

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...