vineri, 30 noiembrie 2012

Contemplari ca de final de noiembrie...



Ce repede trece timpul! Septembrie si octombrie mi s-a parut ca au trecut mai greu, dar in noiembrie pur si simplu au zburat saptamanile una dupa alta. O data este luni, iar apoi e vineri din nou. Am terminat in sfarsit cu tezele, iar acum mai am de tras tare sa-mi mentin sau maresc mediile, caci nu avem note (cum era si de asteptat de altfel, avand in vedere faptul ca semestrul dureaza asa putin iar numarul de note necesar e mare).

Toamna vad ca nu prea s-a aratat la adevarata ei valoare, iar maine este deja decembrie. Ultima saptamana de noiembrie a fost neasteptat de calda (20 de grade, pe bune?!?), iar ghetele mele de tip UGG noi cumparate au trebuit sa mai astepte (da!, mi-am luat si eu ugg-uri, chiar daca eram impotriva lor, caci m-au convins cu cat de moi si calduroase sunt).

Decembrie e, cred, luna mea favorita. Sunt atatea sarbatori, atmosfera e asa plina de optimism si fericire. Singurul lucru care ma deranjeaza este campania asta electorala. Ieri, in timp ce admiram cu o colega centrul pregatit sa fie decorat de iarna, am dat de un grup de reprezentanti USL si bineinteles n-am putut scapa. "Nu ma ocoliti fiindca vin dupa voi si tot va zic ce am de zis", "Dar stii, nu avem 18 ani si nu putem vota!", "Nu-i nimic, dati pliantele la parintii vostri sa se informeze", "Parintii nostri nu sunt cu USL-ul!", "Nu-i nimic, luati pliantul si stati sa va punem si o brosa cu steagul Romaniei!"...

Totodata ma gandesc ca e ultima luna din an.. si vai!, repede a trecut si 2012! Si va veni momentul cand voi bifa ce am reusit sa indeplinesc de pe to do-list-ul pentru acest an...Si probabil voi avea parte de o mare dezamagire.. :(

In fine.. Pana una alta ma bucur de aceasta mini-vacanta... Voi ce faceti in acest final de saptamana?

9 comentarii:

  1. Şi mie mi se pare că în noiembrie a trecut foarte repede timpul.Anyway,deja toată lumea a intrat în febra Crăciunului,chit că e destul de repede,dar începuturile de iarnă aduc întotdeauna cu ele acest magnific spirit al Crăciunului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place foarte mult atmosfera.. deja imi vine sa fredonez cantece de craciun :p

      Ștergere
  2. Si mie mi s-a parut ca a trecut mult mai repede noiembrie decat septembrie si octombrie .. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ugg-urile convertesc pe toata lumea :))

    RăspundețiȘtergere
  4. :D Nu stiu daca trece timpul, sau trecem noi ;))

    A, daaa:D si Decembrie este si a mea luna favorita!! <3 :D:D:D

    Te pup, si lasa sa nu fi trista ca nu ai facut tot ce ti-ai propus, ai timp! :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...