sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Breaking Dawn sau Ce faci cand ai o eternitate in fata

Deci... am fost joi la avanpremiera filmului Zori de zi, partea 2, in ciuda protestelor haterilor. Daca prima parte nu m-a prea impresionat mult, aceasta m-a lasat cu sentimente ceva mai bune.
In prima parte mi-a placut finalul si abia asteptam sa o vad pe Bella vampir (mai bine zis pe Kristen Stewart). Si bine i-a stat! :)

 
Atentie spoilere!

Ce mi-a placut:
  • Mi-a placut inceputul cu creditele filmului.
  • Personajele nu m-au mai enervat.. Jacob nu mai e catelusul lui Bella, Edward nu mai e super stresat de siguranta Bellei etc.
  • M-a distrat partea cand Bella se pregatea sa-l intalneasca pe taica-su. Si cand Jacob si-a dat pantalonii jos in fata lui Charlie (dar astea mi-au placut datorita cartii, nu a filmului)
  • Tipa care o joaca pe Renesmee.
  • Finalul.
  • Au fost cateva replici amuzante :)
  • Ca s-au gandit si la bietii baieti din sala, trasi de iubitele lor la acest film, care pana la scena ceva mai misto a bataliei au stat si au dat note pe baza de sexyness actritelor din film.
  • ..and this:


Ce nu mi-a placut:



  • Ma enerveaza ca astia in fiecare film au uitat cateodata sa-i mai faca pe vampirasi sa straluceasca la soare. Adica ce, astia stralucesc la comanda?
  • Nu sunt sigura inca cat la suta mi-a placut si cat nu.. dar... WTF? Toti cei care ati citit cartea ati avut un soc la scena cu Volturii. Pai eu cand am vazut ca incepe sa zboare capul lui Jasper, apoi al lui Carlisle eram gata sa plec din sala. Repetam ca disperata sa m-auda cine-o vrea ca "Nu asa s-a intamplat in carte! Nu asa s-a intamplat in carte!". Ca intr-un final Aro sa fie decapitat iar ochii lui inflacarati sa ne trimita inapoi la ochii lui speriati (si vii!) care tin in mana palma lui Alice si cugeta la previziunea ce tocmai i-a fost aratata! So.. there was no fight, doar regizorii au decis sa-si bata putin joc de noi.
  • Si chiar daca scena bataliei era adevarata, eu tot dezamagita eram pentru ca nu s-ar fi pus accent destul pe super-puterea Bellei, aceea de super-scut. In carte practic ea i-a salvat de puterile mistuitoare ale lui Alec si Jane.
  • Inca am o problema cu efectele speciale cam lame a acestei saga. Cred c-au mai zis-o si altii.
  • Trezirea lui Bella in carte a fost mult mai faina ca cea din film. Si mai amuzanta. 


In concluzie: Daca ati urmarit pana acum toate filmele din saga atunci duceti-va. Daca nu, atunci nu are rost. Eu am preferat cartile, filmele au fost doar asa, de amuzament, de curiozitate, de "cum o sa faca oare scena aia, dar cealalta?". 

Per total nu pot spune ca a fost o pierdere de timp. Mi-am amintit de actiunea cartii, am reintrat in sfera magica a vampirilor (stiti cat de mult iubesc eu vampirii). In fond pentru mine Twilight a fost prima intalnire cu vampiri ce am avut-o. Mie mi-au placut si vampirii din Twilight, nu doar cei clasici. Cu toate acestea filmele nu m-au impresionat si cred ca asta a fost cel mai bun dintre toate. Poate si datorita plotului si faptului ca preferata mea a fost ultima carte.

Voi ati vazut filmul?

16 comentarii:

  1. Inca nu am apucat sa vad filmul ..nici nu stiu cand o sa il vad, sau daca ma duc la cinema. Prima parte mi-a placut foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i o graba oricum :P Eu sunt destul de trista deobicei cand termin o saga/serial/carte si raman cu un sentiment ca s-a incheiat vizita intr-o alta lume.

      Ștergere
  2. Filmul nu copiaza cartea, altfel la ce te-ai mai duce la film si nu ai sta acasa sa o mai citesti o data?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu, mie mi-ar fi placut sa urmeze cartea de data aceasta.. Adica in cazul twilight cartea a batut filmul (ca si in cazul harry potter). Dupa parerea mea.

      Ștergere
  3. nu stiu de ce, dar mie nu prea imi plac actorii astia:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ii adoram cand a inceput saga si am inceput sa-i urasc pe parcurs. Momentan nu am sentimente de niciun fel pentru ei. Taylor Lautner e mediocru si nu i-am admirat decat muschii, lui Kristen ii se potrivesc numai anumite tipuri de roluri (ca cel din The Runaways), Pattinson cred ca e un actor bunicel si destul de promitator, Kellan Lutz arata bine and that's all, Ashley Greene e simpatica dar n-am mai vazut-o in alte filme si cam asta este tot in viziunea mea.

      Ștergere
  4. Inca nu am vazut filmul, dar cred ca o sa merg sa-l vad dupa ce termin cu tezele..

    RăspundețiȘtergere
  5. Am citit si eu cartile, dar abia astept sa vad si filmul! Exact la fel reactionez si eu cand vad ca lucrurile nu decurg ca in carte!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In orice caz cand am fost eu toata sala era la unison: "Nuuu, Edward! Nuuu Carlisle" etc si dupa aceea "Oohh..pfiuuu ce pacaleala, hehe". :P

      Ștergere
  6. Poate e invidia masculină a lipsei de fixativ în păr și a trăsăturilor feminine de pe chip, dar pe Robert Pattison ăla nu îl suport. Îl detest. L-aș bate. Așadar, nu o să merg să îl văd, mai mult ca sigur!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Nici mie nu-mi place sa ma uit la un film in care detest un actor. Cred ca singura exceptie a fost cand m-am uitat la The Last Song cu Miley Cyrus :P

      Ștergere
  7. Sunt atât de nerăbdătoare să-l văd!Abia aştept,dar după câte văd..are o grămadă de părţi mult mai bune decât partea I.

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu am citit cartile si dupa primele doua filme am zis ca nu ma mai uit ,dar sunt curiosa cum au ecranizat ultima parte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am fost curioasa. Imi place sa vad carti ecranizate, chiar daca de multe ori raman dezamagita.

      Ștergere
  9. In primele secvente cu Renesmee mai maricica (nu bebelus) pustoaica era modificata pe calculator sa para mai mica si mi s-a parut ca arata groaznic, fals....poate e din cauza ca o stiu eu pe actrita, dar mi s-a parut ca a fost editata atat de prost incat se vedea de la o posta.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...