sâmbătă, 27 octombrie 2012

Vant si leapsa despre blogging

 

Vremea de afara imi vine ca o manusa. Simt prin toti porii ca a venit cu adevarat toamna. Un vant placut, racoros, ce plimba frunzele cazute de colo colo, aer umed, sta sa ploaie, iar cerul nu intrevede nicio raza de lumina. Da, asta imi place sa vad pe geam, stand la caldura, savurand un ceai si ascultand Fleetwood Mac.
Intre timp imi delectez creierii cu Dostoievski, Crima si pedeapsa, pe care carte o iubesc tot mai mult cu fiecare pagina data.
  
Va las cu o leapsa, asa, de sambata.



Leapsa  e creata de: mistocareala.ro si e  primita,  mai demult, de la: Stefan

1. De ce bloggingul? 
Aici am ocazia sa ma fac ascultata si auzita... Stiu ca nu am foarte multi cititori, insa stiu ca macar exista cineva care ma aude si care se da si el/ea cu parerea despre ce zic.
 
2. Câte bloguri ai avut? Şi câte ai a momentan?
Am mai avut bloguri, dar nu serioase. Am vrut eu sa-mi fac blog cu stiri despre RBD, pe vremea cand mai existau inca, apoi unul cu tot felul de prostioare.. am avut si forumuri, chaturi, conturi ici-colo.. :P Mereu mi-a placut sa am si eu tot ce era la moda intr-un anumit moment. Numai cu facebookul ma pot lauda ca il am dinainte sa devina popular la noi.
 

3. Care a fost primul tău blog? Şi care este actualul?  
Cum am zis mai sus, am mai avut chestii ce se puteau chema bloguri, dar despre acesta as spune ca e primul, actualul si, sper, cel pentru totdeauna.
 
4. La ce vârstă ai avut primul blog şi ce vârstă ai acum? 
Habar n-am.. 11-12 ani? Acum am 17 ani.
 
5. Primul blog şi-a atins apogeul pe care presupun că l-ai stabilit? Dar actualul blog?
Haha, nu, lol! Actualul blog sper, banuiesc, ca nu si-a atins apogeul inca.


 
6.Ce gânduri "urâte" aveai când ţi-ai făcut primul blog? Ştiai ce te aşteaptă? 
Cand l-am facut pe asta, care imi propusesem sa dureze si sa fie serios ma gandeam numai ca o sa ma plictisesc de el, sau o sa ma descurajez ca nu voi avea cititori.. dar eram destul de increzatoare in mine.
7.La început ştiai că se poate face bani din blogging? 
Stiam, dar dupa aceea m-am interesat mai serios. Oricum nu planuiesc sa fac bani din el.. cel putin nu inca.

8. Câţi bani ai câştigat din blogurile tale? Şi după cât timp de la înfiinţarea blogului ai scos banii? 
....
9.Ai avut gânduri de abandonare a blogului? De ce ai vrut să abandonezi?
Cred ca am avut la un moment dat.. dar dupaia imi ziceam ca o sa-mi para rau. Nici acum, in perioada asta, dupa cum puteti vedea, nu sunt prea activa si l-am cam abandonat.. insa nu l-as inchide sau sterge. 
 
10. Te-ai lăsa de blogging? Dacă da, care ar fi motivul? 
Nu vad de ce m-as lasa.. eventual daca n-o sa mai am nimic de zis, sau o sa fiu mega-ultra ocupata. Dar nu cred ca exista sansele.              

  



Si ca sa accept provocarea lui Viorel, postez o imagine cu scrisul meu, din spatele jurnalului meu, unde imi notez versuri de cantece.

 Aerosmith - Amazing

8 comentarii:

  1. Ai un scris foarte frumos:x Ma bucur ca ne-ai aratat scrisul tau.Imi place tare mult cum faci pe ,,f" si ,,h"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma mir ca mi se zice si mie ca am scris frumos. Colegele se plang intr-una ca nu pot sa inteleaga ce scriu la teste.

      Ștergere
  2. Draguta poza.
    Referitor la blog,scriu din pasiune si vad toata,,afacerea "asta cu scrisul ca pe un antidepresiv care nu costa si nu face rau.
    Asta e al doilea.Am mai avut un blog,il am si acum dar e gol.
    Bani nu fac din asta,si nici nu mi-as dori.Nu m-as simti confortabil sa-mi ,,vand"trairile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar, buna comparatie. Ai dreptate: tu esti genul de persoana care scrie trairi foarte personale pe blogul tau si ar fi aiurea sa le "vinzi" cum spui tu.

      Ștergere
  3. Foarte interesante răspunsuri. O să recomand articolul într-o postare. Mi-a plăcut ceea ce ai zis la final, o să te oprești doar când crezi că nu vei mai avea nimic de zis. Văd foarte mulți care nu mai au de mult nimic de zis, dar din iubire pentru propriul portofel continuă să abereze.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da.. am vazut si eu multe bloguri mari si laudate, siteuri.. pe mine multe dintre ele nu ma atrag si nu inteleg cum au ajuns asa populare.

      Ștergere
  4. Ce frumos scrii. :* Si mie imi place toamna.Credeam ca sunt singura careia ii place sa auda picurii de ploaie cum pica pe pervaz. ;)) Aici ploua... Nu stiu despre tine,dar pe mine ploaia ma relaxeaza.
    O saptamana frumoasa!
    A.L.E

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pe mine ma relaxaza. Ador sa citesc sau sa ascult muzica soft cand afara ploua. Sau pur si simplu sa visez cu ochii deschisi. Mi-as dori sa nu se faca scoala in zilele cu ploaie ca sa pot sa stau in casa, la caldura si sa savurez natura mohorata, plangand dupa sticla geamului.
      La fel si tie!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...