sâmbătă, 13 octombrie 2012

Seriale, lipsa de chef si muzica

 

Daaaa, au inceput serialele favorite! Iubesc perioada asta a anului :) Cred ca orice serialofil stie sentimentul.

Saptamanile trecute au inceput comediile (two and a half men, how i met your mother), saptamana aceasta si dramele (the vampire diaries, gossip girl etc). Pentru mine a fost mereu o placere sa ma uit vineri seara la toate episoadele aparute in timpul saptamanii, incepand cu cel mai savuros, cel de la TVD. :)

Voi la ce seriale va mai uitati? Mie imi place sa mai descopar din cand in cand cate unul nou. Lista mea nu e prea bogata.

In alta ordine de idei, vreau sa ma scuz ca nu am mai scris de mult. Am asa o "scarba" (in lipsa unui cuvant mai dragut) de blog in ultima vreme, si cred ca se vede :)) Promit ca voi reveni..candva. Am mai avut perioade cand mi se taia cheful de scris, dar imi revenea. Pe langa asta am vazut ca nici voi, cei care va am in blogroll, nu mai scrieti asa des ca in timpul verii. Deci poate nu e numai la mine lipsa asta de chef in perioada asta.

Adevarul este ca, desi nu am foarte multe teme sau de invatat (inca), semestrul 1 a devenit un semestru teroare, pentru ca desteptii astia de la minister considera ca e ok ca anul scolar sa fie impartit astfel. 3 luni semestrul 1 si 6 luni al doilea. Pai e normal ba boilor?


Meanwhile, va invit s-o ascultati pe tipa asta:



Este una din finalistele X Factor din Marea Britanie, o tipa care eu zic ca are o voce superba si canta foarte bine, seamana incredibil cu Amy Winehouse amestecata cu Aretha Franklin, iar melodiile sunt delicioase.

18 comentarii:

  1. Stiu cum e sentimentul ala cand apre seriale noi :X. deobicei vinerea ma uit si eu ..
    Si in legatura cu scrisul, nici eu nu prea mai am chef :(.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am observat eu ca e epidemie :)) serialele sunt prajitura ce ma asteapta acasa dupa o zi enervanta de scoala :D

      Ștergere
  2. Dat feeling :))
    Si eu am asteptat mult TVD, HIMYM, The big bang theory,revenge si multe altele. Din cele aparute sezonul acesta iti recomand "Revolution" sau "666 park avenue"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hm.. in general nu ma apuc de seriale noi aparute, caci mereu ma tem ca vor fi anulate.. se intampla cu multe seriale asa.. Dar ma voi interesa de serialele alea si de ratingul lor.

      Ștergere
  3. O daaaa..s-a început The Vampire Diaries si sunt foarte curioasa privitor la acest sezon nou,si Gossip Girl, vreau odata si odata sa afl cine este ea.în curînd ne bucuram si de seriile noi de la PRETTY LITTLE LIARS.Înafara de astea,este un serial interesant , se numeste ONCE UPON A TIME-aici vei întîlni si actorii din filmele precedente,pe JOHN din TVD,pe WREN din PLL si pe CARTER din Gossip Girl.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, dar de la Pretty Little Liars nu avem decat un episod.. restul stiu ca vin in ianuarie. Vai, nici unul din personajele alea nu mi-au placut :))

      Ștergere
  4. Ehee, la tine măcar e program fix! Dar eu ce să mai zic că am ore de la 10 la 12, apoi de la 14 la 16? După 4, 5, 6 drumuri pe zi numai de blog nu îmi arde.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nasol, ce pot zice.. Dar blogul sta cuminte si te asteapta, nu-i nimic :)

      Ștergere
  5. Eu am iar o perioadă "bleah" condimentată cu răceală. Sper să treacă.
    De uitat mă uit la TVD, How I Met Your Mother, Two and a Half Men, Gossip Girl, Two Broke Girls, The Big Bang Theory. Am reluat acum Boy Meets World, e tare drăguţ şi mă înveseleşte, îmi aduce aminte de copilărie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sunt racita... cred ca e viroza generala in oras.
      Hehe, o sa caut si eu Boy Meets World, suna dragut.

      Ștergere
  6. Te inteleg in legatura cu serialele, si sunt super curioasa de cum va evolua noul sezon TVD, si daca ai vrea un serial mai nonconformist la care sa te uiti [ptr adolescenti] iti recomand din toata inima SKINS UK, am vazut serialul deja de 2 ori, eu una l'am adorat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am auzit de skins.. insa nu m-a pasionat subiectul lui. E drept ca nu m-am apucat sa-l vad, dar stiu ca multa lume se uita la el.

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Daca am fi avut o voce ca a ei la x factorul nostru ar fi fost tare fain. Insa probabil nu castiga nici la noi.

      Ștergere
  8. Ce bine canta fata! Daaa,insfarsit a venit toamna cu serialele.La ,,how i meet your mother'' si eu ma uit.Mai am Grey`s Anatomy si Pariu cu viata. (nu ma credeti o obsedata...ma uit pt prima oara in viata mea de o saptamana) :))
    A.L.E

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca iti place Grey, incearca si Private Practice, e cu Addison. Si The secret cercle, The nine lives of Chloe King, No ordinary family, dar din pacate astea 3 au doar un sezon.:( Aaa, si Body of proof, asta are 2 sezoane si o sa apara si al treilea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The secret cirlce l-am vazut... dar m-am lasat. Nu vreau sa incep un serial care a fost anulat :| Am suferit destul la Hellcats.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...