luni, 1 octombrie 2012

Mi-e dor de...octombrie!

 

Octombrie deja! Va vine sa credeti? Eu nu-mi dau seama cand a trecut septembrie... a fost cald ca vara, frunzele abia daca au apucat sa se ingalbeneasca, ploaia ne-a crutat, la fel si frigul...
Azi in Timisoara a fost cald ca in mijloc de iulie. Sa mai zica cineva ca asta nu-i incalzire globala!!

Octombrie in anii trecuti era destul de calm, insa era batut adesea de vanturi friguroase care iti reaminteau de prezenta toamnei. Cireasa de pe tort era evident Halloweenul, pe care eu il astept cu nerabdare si anul acesta, desi mai niciodata nu l-am sarbatorit cu adevarat.

Ca sa nu mai zic ca se fac pregatiri pentru bal, magazinele sunt pline de fete care isi cauta rochia perfecta de boboc... Eu am depasit perioada aia. Acum, intr-a 11-a, nu ma mai atrag balurile. De altfel nu am avut niciodata experiente prea placute la astfel de evenimente. As da un bal al bobocilor in intunecosul si zgomotosul club Heaven, pe o dupamasa cu colegele apropiate la ceainaria de la Carturesti, ori la un bar din apropierea scolii.

Scriu lucruri fara legatura, nu? Toamna imi da chef de scris, ma face melancolica.. defapt amintirea ei.. pentru ca asa cum am zis, vremea de afara numai a toamna nu arata. Dar mi-e dor.. tare dor de toamnele copilariei mele.. toamne care urmau zgomotului si veseliei verii, toamne care ma aduceau inapoi acasa, cugetand in scaunul de la birou, cand ar fi trebuit sa imi fac temele... :)

In fine.. va las cu o melodie superba care ar trebui sa fie definitia muzicala a lunii octombrie :P




7 comentarii:

  1. Timpul trece repede...prea repede !

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos,si eu astept cu nerabdare Halloweenul!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici eu nu-mi dau seama unde a dispărut septembrie, parcă s-a evaporat :)) Mă bucur că azi m-am trezit şi afară ploua, primul semn de toamnă "pe bune" :D

    RăspundețiȘtergere
  4. O sa ajungem sa avem 2 anotimpuri, ceea ce e sad...o sa-mi fie dor de toamna. N-am putea sa avem 6 luni de vara, 2 de toamna, 2 de iarna blanda si 2 de primvara? Amazing :X :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Uite sa stii ca nici eu n-am sarbatorit Halloween-ul cum trebuie pana acum:D dar de data asta sunt chitita s-o fac!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hehe, sper sa reusesti! si eu sper in fiecare an ca anul respectiv sa reusesc sa sarbatoresc cum trebuie halloweenul..

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...