duminică, 21 octombrie 2012

Ce se face la majorate?

 

Nu am vazut eu prea multe, doar am mai auzit, insa sunt curioasa care e experienta voastra si parerea voastra despre cum se desfasoara un majorat.

Parerea alor mei parinti e clara: "Va jucati, dansati, povestiti, nu? Pe vremea mea....". Mda. Sigur. Sunt mai multe tipuri de majorate: mari, mai mici, la club, la salon, dar toate au in comun doua lucruri: alcool si petrecut in semi-betie o noapte intreaga. Adica, serios, nu e asa? Depinde si de persoana sarbatorita si de invitati, dar e clar ca toata lumea se deslantuie la majorate. In fond ai devenit adult, poti sa faci ce vrei cu viata ta.
Cred ca singurele momente care mai pastreaza impresia unei sarbatoriri a unei zile de nastere sunt primirea cadourilor, tortul, desfacerea cadourilor.

Eu imi voi sarbatori majoratul peste 3-4 luni, insa nici nu stiu daca o sa mai dau petrecere pentru asta. N-am fost niciodata adepta grupurilor mari de persoane, si singura data cand am avut multi invitati a fost la ziua mea dintr-a 4-a. Dar atunci existau parintii care sa se ocupe de copii si tu n-aveai nicio grija sau problema. Asadar, cum nu vreau si nici nu am un grup asa mare de prieteni apropiati, nu vad cum mi-as tine majoratul, cand se stie ca majoratele nu se pot tine precum zilele de nastere obisnuite, trebuie sa fie petrecere mare, altfel nu mai e distractie. Nu as vrea sa am grija invitatilor care se imbata, a celor care exagereaza cu distractia. Personal mi-as dori sa-mi sarbatoresc ziua in grup restrans, intr-un loc intim, nu sunt nici genul de animatoare de petreceri, iar muzica mea place la prea putini prieteni ai mei, iar pentru dansat pe muzica comerciala si baut toata lumea se boate duce in baruri si cluburi. Insa nu asta e si ideea societatii. Adica ce? Sarbatoresti 18 ani si ma inviti sa vin sa stau impreuna cu alte 5 persoane la o masa la o cafenea? Um..... nu stiu, mai vad eu daca pot veni.

Parerea mai putin pozitiva care o am vine de la un majorat la care am participat recent, unde cine n-a plecat inainte de 3 noaptea, a ajuns sa doarma turta pe banci de beti ce erau. E drept ca m-am ametit si eu si am ajuns sa ma intind si eu pentru vreo 30 de minute si sa-mi para rau ca nu am plecat la o ora mai decenta. Dar eram prietena apropiata cu gazda.

Sunt curioasa de experientele si gandurile voastre legate de majorate.

p.s. Sa se observe sarcasmul aruncat din loc in loc, va rog!

14 comentarii:

  1. După cum ai spus, depinde de persoană, personalitate... Eu mi-am ținut majoratul într-un loc făinuț din Unirii (acum nu mai e) cu câțiva prieteni apropiați, am vorbit, a băut un vin fiert, cafea, ne-am simțit bine. Nu-s deloc adepta majoratelor (și a petrecerilor în general) unde trebuie să demonstrezi ceva, câți bani ai, ce haine ai, ce bijuterii porți... Bine, pentru mine, zilele de naștere au fost întotdeauna ceva intim, le-am ținut doar cu cei dragi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragut. Mi-as dori si eu un asa majorat. Insa prietenele mele cred ca ar ramane cam perplexe si nu s-ar prea distra. E adevarat. Toata lumea se lauda cu cati prieteni invita, cat de tare e petrecerea, cate cadouri s-au primit..

      Ștergere
  2. Eu mi-am petrecut majoratul cu un numar restrans de persoane , doar cativa prieteni si rude . Cred ca ne-am strans in total cam 12-13 persoane.
    Desi a fost majoratul meu nu am baut absolut deloc alcool si desi am cumparat alcool fiindca eram sigur ca ceilalti vor consuma , ei abia daca au baut cate un pahar (mai mult au gustat doar) in rest...sucurile s-au epuizat :D Noi nu eram o gramada de ,,noi adulti"...noi eram o gramada de copii care s-au repezit la sucuri ca cei de 5 ani la dulciuri :))

    RăspundețiȘtergere
  3. eu m am stresat f tare cu majoratu meu.si a iesit f bine.dar cam scump.si ce m a deranjat e ca au venit si persoane neinvitate.adik a venit ca pereche la X,dar fara un cadou,o floare,ca deh.nu sta mult.nu bea mult.Insa a ramas o amintire placuta.Tu stii ce iti place mai mult.Poti iesi in oras cuu pr.apropiate daca nu vrei big party.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Important e sa ramana o amintire placuta... Si eu m-as stresa cu majoratul meu, insa stresul ar fi si mai mare daca as incerca sa-mi ies din tipar si sa fac o petrecere mare. Cred ca pur si simplu nu-s acel gen de om.

      Ștergere
  4. Eu nu mi-am facut majoratul...si aici ma refer la mega petrecerile care se obisnuiesc cu ocazia asta.Daca tin minte bine cred ca dupa vreo doua luni,intr-un weekend mi-am invitat prietenele la o pizza si le-am spus ca e cu ocazia zilei mele de nastere:))))de obicei nu imi place sa imi serbez ziua atunci cand e(un motiv era ca in liceu mereu in saptm aia aveam teze,nus cum naiba asa o nimereau tot timpul:)))Iar pe de alta parte poti investi banii aia pe care i-ai cheltui...pastreaza-i si mergi la vara undeva:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe :) Mie imi place sa-mi sarbatoresc ziua, avandu-i pe cei dragi alaturi. Dar mai mereu am pastrat regula ca fix de ziua mea, in ziua respectiva sa stau acasa numai cu ai mei, si sarbatoritul cu prietenii sa fie intr-o zi alaturata.

      Ștergere
  5. Nu cred ca exista o regula anume pt sarbatorirea majoratului, fiecare il serbeaza cum ii place. Eu l-am serbat in Oraselul copiilor :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu m-am agitat mult,am cheltuit si mai mult.Per total n-a prea meritat.
    Amintirile nu-s cine stie ce,iar cu banii aia plecam 2 saptamani in turcia:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, cam asta imi zice si mama: mai bine pastram banii pt biletul in Canada.

      Ștergere
  7. Eu nu mi-am făcut majoratul. Însă era primul an în care eram la școală de ziua mea. După ce am ieșit de la școală, mi-am scos câțiva colegi la o cinste (cu alcool, e drept), apoi am fost acasă la părinți și am mâncat cu ei. Apoi, m-am întâlnit cu cel mai bun prieten și am servit cola și ciocolată (de parcă aveam 8 ani), apoi am fost la bunicii mei și am petrecut puțin timp cu ei. Apoi, am ieșit cu 2 foarte bune prietene și ne-am plimbat o grămadă. Asta am făcut eu de ziua mea...am petrecut cu fiecare dintre apropiații mei în alt fel. Am umblat o grămadă în ziua aia. M-am împărțit între colegi, prieteni și familie!

    RăspundețiȘtergere
  8. Majoratul meu se apropie,mai sunt cateva luni de zile.sincer nu prea ma agit..nu am nici asa o stare si o nevoie urgenta sa l fac.trec prin unele probleme destul de grave cu ai mei si asta complica situatia..pt parintii mei un majorat nu e ceva iesit din comun,excentric dar daca de exemplu acum cateva saptamani am fost invitata de un prieten(fost coleg ne cunoastem de mici copii)la majoratul lui.nu au fost mari probleme.doar k problema cea mare era ca tipul si l sarbatorea intr un club.eu am niste parinti foarte dificil prea iesiti din comun as spune eu in special tata.va dati seama ca nu i am spus.este o fire prea inchisa la minte.doar mama a stiut.ma rog am fost,m am distrat la ora 4 jum dimineata am fost acasa.tata nu a bagat de seama oricum era la servici,nici macar nu a stiut k eu am fost la ziua acelui prieten pana azi.cand am ajuns acasa si mi a spus mama k a aflat parca a cazut cerul pe mine.mi a tinut o morala...deci imi venea sa ii arunc cu ceva in cap.el considera ca intr un club te duci sa te destrabalezi,te imbeti,poate ca te violeaza cineva.este un om care parca zici ca traieste in secolul 18.el asa gandeste.mi a stricat ziua.problema este ca el nu realizeaza ca am crescut,k am o anumita varsta,am 17 ani si m am saturat de el.am incercat de atatea ori sa l fac sa inteleaga si degeaba.nu stiu ce sa mai fac.maine iarasi trebuia sa ma duc in club,era tot la fel ziua unei prietene foarte bune si nu mai cum..chiar nu stiu ce sa fac..uneori imi vine sa plec de acasa si sa incep totul de la 0,nsh altfel...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inteleg cum te simti. Din pacate am si eu aceeasi problema cu tata, insa nu-mi pune asa mari piedici. Se enerveaza, se stramba, tranteste usa, dar il ignor. El inca ma vede ca pe un copil mic, si mi-am dat seama ca asta e problema. Trebuie sa-l fac sa inteleaga ca sunt mare, acum adult, responsabila si atenta. Asta trebuie si tu sa faci.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...