joi, 13 septembrie 2012

Viitorul...ne surade?

 

Stau si vad cum oamenii mai in varsta se plang de faptul ca nu au reusit sa aiba viata care si-au dorit-o, cum au tot felul de necazuri si nu mai pot repara nimic. Ma doare numai cand ma gandesc ca as putea sa fiu eu in locul lor si sa imi dau seama ca am gresit totul in viata si nu mai am cale de intoarcere, optiuni...

Mi-e frica sincer de decizii... Cea mai mare incercare a mea de pana acum a fost sa ma hotarasc daca plec sau nu de la fostul liceu si ce profil aleg. Anul trecut m-am confruntat pentru prima oara cu luarea unei decizii importante pe cont propriu. In continuare mi-e frica de faptul ca trebuie sa ma decid la ce facultate sa merg. Intru in clasa a 11-a si deja simt ca trebuie sa ma hotarasc incet incet. Problema este ca nu as vrea sa hotarasc gresit si sa ma trezesc ca nu reusesc sa am o slujba buna, ca poate ar fi trebuit sa ma indrept spre un cu totul alt profil.

Stiu ca atata vreme cat sunt in facultate pot sa-mi schimb facultatea sau sa fac doua in acelasi timp, dar ce ma fac daca eu ma trezesc ca nu-mi place sau nu gasesc nimic de facut dupa ce termin facultatea? Viitorul imi sta in fata dar nu se arata prea dragut si primitor. Sunt decizii care incepand de la varsta asta trebuie sa le iau si de care mi-e foarte frica...

Oare o data ce ai ajuns sa ai un job, o familie, sa ai o varsta, oare nu te gandesti uneori la trecut si la deciziile ce le-ai luat? Daca te trezesti intr-o buna zi ca tu ai fi vrut sa fii doctor si nu profesor si simti ca ai vrea sa dai timpul inapoi, sa poti schimba ceva? Oare la varsta a doua mai poti schimba ceva..? Daca ajungi batran si te gandesti ca nu ti-ai trait viata asa cum ti-ai fi dorit si esti acum fragil, bolnav, cu copii plecati in strainatate, uitat de lume?

Uneori tare as vrea sa pot vedea viitorul... :(



Day #1: Alege doua personaje favorite, unul masculin, altul feminin care ai vrea sa le vezi convietuind.
As fi curioasa cum ar trai impreuna doua fiinte supranaturale, de exemplu Harry Potter cu Alice Cullen :p. Unul vrajitor, altul vampir. Sau cum ar fi daca Voldemort s-ar indragosti de Sookie Stackhouse :D Unul vrajitor intunecat, alta half-fairy. Intre doua personaje cu puteri magice ar iesi cu siguranta scantei.

11 comentarii:

  1. Si mie mi-e groaza cand ma gandesc ca trebuie sa iau decizii de una singura :(. Deocamdata cu liceul nu a fost greu pentru ca desi ma descurc bine la matematica, nu imi place...asa ca am mers la stiinte sociale.
    Dar pe viitor... uff, groaznic! Mi-a placut postarea asta pentru ca e realista - se vede ca nu toata lumea priveste viitorul in roz.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesanta perspectiva ta asupra importantei luarii unei decizii.Omul este supus greselii si fiecare putem gresi cand luam o decizie , este ceva firesc si normal , dupa ce am luat acea decizie putem sa incercam sa o ,,reparam" sau sa ne schimbam oportunitatile , dar cel mai important lucru este ca pe urma sa nu ne regretam deciziile fiindca ele reprezinta alegerile noastre si gandurile noastre la momentul oportun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate.. insa inca mi-e frica.. e neplacut sa stii ca faci greseli, insa trebuie forta sa le repari. E greu sa nu regreti ceva gresit.. :(

      Ștergere
  3. Si eu ma mai gandesc la viitorul meu si uneori ma apuca teama si imi doresc sa nu treaca timpul ! sa raman mereu o adolescenta care merge la scoala si banii ii primeste de la parinti. Desi as vrea sa am proprii mei bani, nu vreau sa imbatranesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Și eu mi-aș dori mult să văd cum arată viitorul , așa aș putea lua mult mai ușor toate deciziile .

    RăspundețiȘtergere
  5. O să rezum ceea ce am spus în ultima mea postare: nu ai acces la trecut, nu ai acces la viitor. Ai acces doar la prezent. Așadar, pe baza experiențelor din trecut acționează în prezent, ca să îți poți câștiga viitorul.
    Însă încearcă să vezi diferența dintre planuri și vise. Din tot ceea ce îmi doream eu acum 2 ani spre exemplu, nu s-a împlinit nimic, deși am încercat să schimb acest lucru. E OK să îți alegi un drum, însă nu fi niciodată 100% sigură că se poate realiza. Poate fi mai bine sau mai rău decât ți-ai propus. Viața are un singur termen definitoriu: ''IMPREVIZIBIL''. Așadar, planurile într-un fel sunt tot iluzii până la proba contrarie. Dar totuși, e bine să existe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca bine ai zis..
      E greu sa te mentii realist in privinta planurilor de viitor, iar pana la urma destinul iti poate schimba drumul la 180 de grade.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...