sâmbătă, 15 septembrie 2012

Toamna si tag luuung :P

 alexxandrah, alone, art, autumn, cold

Se pare ca, cel putin in Timisoara, a venit toamna cu adevarat. M-am trezit tarziu, afara era intunecat si nici macar perdeaua mea galben-portocalie nu mai lumina camera. S-a facut racoare si nu mai pot dormi cu geamul deschis. E vremea pentru noul anotimp!

Va las cu un tag popular zilele astea. Nu l-am primit de la nimeni, dar mi se pare fain, chiar daca e lung. :)

A to Z things TAG:


A
Age:17
Allergic: nu
Animals: pisica
Actors: muulti.. dar daca e sa aleg numai unul atunci e Johnny Depp

B
Birthday / Birthplace: 4.02.95, Timisoara
Best friends: 2
Body part on opposite sex: piept
Best feeling in the world: cel mai tare feeling ar fi daca am putea zbura! imi si inchipui..
Best weather: racoroasa, vant usor
Been in love: mda
Been on stage: nu
Believe in yourself: nu complet..
Believe in life on other planets: da!
Believe in miracles: da
Believe in God: cred intr-o putere superioara noua, cineva care ne supravegheaza, oricum s-ar numi
Believe in Satan: cred intr-o forta diavoleasca, care face rau din umbra, oricum s-ar numi
Believe in Santa: in spiritul Craciunului..
Believe in ghosts/sprits: da
Believe in Evolution: teoria evolutiei? nu stiu ce sa zic..

C
Candy: de ciocolata
Color: mov
Cried in school: da, who didn't?
Chocolate / Vanilla: chocolate
Chinese / Mexican: hmm.. cred ca niciuna, dar daca e sa aleg atunci mexican.
Cake or pie: cake
Countries to visit: England, USA, Italy, Germany

D
Day or Night: night
Danced: cateodata
Danced in the rain: nu mai stiu.. poate
Danced in the middle of the street: nu cred :))


E
Eggs: da, omleta sau ou tare.
Eyes: imi plac ochii verzi si negri.. eu ii am negri
Everyone has: flaws
Ever failed a class: nu

F
First crush: clasele 1-4 :) Destinul a facut sa ne nimerim, dupa 5 ani, din nou in aceeasi scoala :P
Full name: Alexandra cumva :P
First thought wakind up: in timpul scolii: "nuuu, deja??..shit!"
Food: fast food :P tocmai fiindca nu mananc prea des
Fruits: capsuni, lubenita, nectarine, mere, pere, rosii

G
Gratest fear: nu stiu ce sa zic.. probabil sa nu reusesc in viata
Giver or taker:sunt destul de generoasa de fel, chiar daca cei din jurul meu nu prea sunt
Gum: orbit, hubba bubba :X mi-e dor de ea!
Good luck charms: nu am

H
Hair Color: bruneta.. cea mai inchisa din clasa mea
Height: 1.68 m
Happy: nu sunt nici cea mai vesela persoana, dar nici cea mai pesimista si suparata pe lume
How do you want to die: painless
Hate: e greu sa te abtii sa nu urasti unele persoane...

I
Ice cream: de ciocolata si/sau vanilie, nu-mi plac aromele fructate
Instrument: nu :(

In guys/girls
Ochii: verzi, sau o combinatie intre verde si albastru, daca nu atunci negri
Hair Colour: mi-e destul de indiferent
Height: sa fie mai inalt ca mine
Clothing Style: pai nu vreau sa fie d-ala metrosexual, aranjat tot, fiindca m-as simti eu aiurea, eu care ar trebui sa fiu cea mai feminina si aranjata
Characteristics: amuzant, matur, ma enerveaza baieteii astia cu yolo, ce asculta dubstep si alte cacatisuri de acum si merg cu pantalonii sub fund, se dau prin cluburi si prin cafenelele la moda; in general nu ma prea uit dupa cei de varsta mea, ci ma tenteaza barbatii

J
Jewelry: cercei, ador si bratarile dar imi este foarte greu sa gasesc/port ceva pt ca am mana foarte subtire
K
Kids: mai trebuie sa treaca niste ani ;)
Keep a journal: da

L
Love: familia, pisicile, oamenii cinstiti, buni, animalele, natura etc
Letter: A
Love at first sight: eventual pentru actori :)) nu in viata reala

M
Milk flavour: ciocolata
Movie: inca nu cred ca am gasit filmul pe care sa-l numesc "filmul meu", "cel mai fain, indragostita de el".
Marriage: inca nu
McD or KFC: McDonalds il frecventez mai des

N
Number of piercings: n-am
Number: 4
Nickname: Alle, Uca

O
One wish: am multe, realizabile si nerealizabile

Place you'd like to live: London, New York..
Pepsi / Coke: nu fac diferenta, nu beau prea des, nu-mi pasa
Q
Questionnaries: love'em

R
Reason to cry: multe motive..
Roll your tongue in a circle? de-a lungul da, de-a latul nu :))
S
Song: multe.. momentan Aerosmith - Amazing
Shoe size: 39-40
Slept outside: peste noapte nu
Shower daily: deobicei
Sing well: pe naiba, numai eu am reusit sa am media 9 in aproape fiecare an de gimnaziu
Scientists need to invent: sa mai ia si ei o pauza

T
Time for bed: scoala: 10-10 jumate, vacanta: intre 11 si 2
Thunderstorms: privite din casa
Touch your tongue to your nose? nu :)) poate cineva?

U
Understanding: da sunt intelegatoare deobicei.. numai pe mama o reped

V
Vegetable you hate: dovleacul, telina, spanacul..
Vegetables you love: ardeii de orice fel, gogosarii, salata, varza, castravetii (murati de preferat), ceapa, usturoiul .

W
Weakness: nu inteleg daca se refera daca am o slabiciune pentru ceva (gen pisicile, care ma inmoaie instant), sau daca eu am vreo slabiciune, defect..?
When you grow up: vreau sa fiu multumita de mine
Who makes you laugh the most: serialele de comedie bune (HIMYM, MASH, TAHM la inceput), intamplarile amuzante din real life
Worst feeling: nu cred ca l-am experimentat
Where do we go when we die: eu cred in reincarnare, asa ca nu avem prea mult timp pe "lumea cealalta"
Walk with a book on your head: :)) pot

X
X-rays: da, as vrea sa arunc cu ele din ochi :P
Y
Year it is now: 2012

Z
Zoo animal: animalele imi sunt dragi toate, dar nu ma omor dupa zoo-uri
Zodial sign: Varsator

Eu o pasez tuturor celor din blogroll si celor care ma comenteaza. Fiind asa lunga nu cred ca va prea tenteaza, dar mie imi place sa-i cunosc pe ceilalti :)

30 day writing about books challenge - Day #2
Doua personaje care ar putea fi bune prietene: De exemplu Anna din Doua surori (Cronin), cu Catherine din Adio arme (Hemingway), amadoua iubitoare si dispuse sa se sacrifice pentru ceilalti.



12 comentarii:

  1. Aşa de bucuroasă am fost când m-am trezit azi şi era întuneric în cameră :D Îmi place toamna la nebunie!

    RăspundețiȘtergere
  2. luuuuunga luuunga sa ne ajunga;)) probabil o s-o fac si eu:D uite asa am mai aflat cate ceva despre tine:* pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Suuperbe răspunsuri ai dat. Am mai aflat și noi câte ceva despre tine cu ocazia asta. Deși poate nu crezi, am preluat-o și eu. A fost super. Chiar mi-a plăcut.

    RăspundețiȘtergere
  4. E prea luunga ..cel putin zilele astea nu cred ca o sa am dispozitia necesara sa o fac, altadata poate. :D In schimb mi-a placut sa o citesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur :) Nu toti au rabdare, mie imi place.

      Ștergere
  5. Am facut-o si eu :) chiar mi-a placut sa o citesc

    RăspundețiȘtergere
  6. Cam asa simt si eu legat de Dumnezeu :-??

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...