vineri, 7 septembrie 2012

Rechizite si altele


Saptamana trecuta, pe cand inca nu stiam de faptul ca s-a amanat inceperea scolii, mi-am facut ca orice elev constiincios raita prin supermarket, la sectorul de rechizite :D E singura parte care-mi place legat de inceputul scolii. De la 7 ani, momentul cand trebuie sa imi cumpar noi caiete, instrumente de scris etc, este un "ritual" asteptat cu sufletul la gura in timpul verii.

Din pacate, acum nu-mi mai trebuie sa-mi cumpar altceva decat niste caiete si eventual niste pixuri. Nu mai am de schimbat stiloul, nu-mi mai trebuie o trusa noua de carioci, nici un penar nou.. Cu toate acestea nu ma pot abtine sa nu pipai toate creioanele colorate si pachetele de plastilina cand trec pe langa ele. Stiu ca suna pueril si stupid, dar mi-e dor parca de vremurile cand imi trebuiau acele lucruri si mai aveam la ce sa le folosesc. Nu ca acum nu m-as mai putea distra cu niste plastilina..:)

Ceea ca ma enerveaza cand ma uit la rechizite, este ca sunt o gramada de caiete cu coperti oribile, stupide, si de cele mai multe ori cele mai decente caiete sunt acele caiete cu coperta goala, studentesti. Deasemenea ma plictiseste sa vad, inca, atatea penare, stilouri, genti cu Hannah Montana sau magicienii din Waverly Place.. nu stiu, mi se par depasite..dar banuiesc ca pentru copilasii din ziua de azi, ele reprezinta un fel de Donald Duck sau Mickey Mouse ale epocii noastre, un fel de desene clasice ale secolului 21.

In fine.. acum biroul e pregatit sa accepte noile manuale, caci l-am curatat inca de prin iulie :)). Caietele sunt cumparate, eu sunt echipata asa ca mai trebuie numai sa inceapa scoala...


Intre timp, ca sa profit de zilele astea libere si plictisitoare, mi-am zis sa ma apuc de un nou serial. Am terminat HIMYM de mult, Pretty Little Liars au intrat in pauza, asa ca mi-am zis sa ma apuc de ceva care am amanat de mult, si care nu m-a atras acum cativa ani cand a inceput: True Blood :D Termin sezonul 1 si pot sa zic ca-mi place serialul mult (numai de Sookie nu-mi place). Ma enerveaza totusi cat e comparat cu TVD. Ambele sunt awesome! <3 p="p">


P.S. Banuiesc ca ati observat ca de ceva timp am pus un nou poll in stanga. V-as ruga sa votati caci sunt curioasa. Voturile mele au mers pentru "vremea racoroasa", "pentru culorile ei", "incep serialele favorite", "pentru starea de melancolie" si "imi plac trendurile de toamna".




Day 30 - Your favourite song at this time last year
iata ca am ajuns si la ultima zi..nu-mi aduc exact aminte ce ascultam toamna trecuta..
abia toamna tarzie-iarna 2011 am inceput sa fiu obsedata de Bon Jovi, Nirvana..
cel mai probabil asta a fost cantecul meu favorit anul trecut pe vremea asta:
Lady Gaga- You and I 

21 de comentarii:

  1. Deci deci deci, uita-te la Supernaturaaal! <3 E cel mai super-genial serial ever.
    Eu de curand am inceput Pretty little liars si imi place la nebunie :).
    Dragut poll'ul, am raspuns si eu.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am auzit si de ala.. si e posibil ca daca raman inca o data in pana de seriale sa ma apuc si de ala :)

      Ștergere
  2. Eu nu simt lipsa cariocilor si a plastilinei pentru ca ma enerva pe vremea aia(cel putin plastilina.)..Iar stilouri nu mai folosesc...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In sfarsit cineva care nu mai foloseste stilouri.. din toata clasa cred ca numai eu scriu cu pixul :|

      Ștergere
  3. Am citit toate cartile din seria "Viata langa un vampir" .. true blood . Recomand tutror cartile .. chiar si serialu ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da cum dumnezeu se numeste cartea dupa care s-a ecranizat serialul pana la urma? eu stiam de vampirii sudului, dar in intro-ul serialului scrie "based on sookie stackhouse's novels"..

      Ștergere
  4. You and I de la Lady Gaga e melodia mea favorita...si da,alegerea rechizitelor inca ramane partea cea mai frumoasa a copilariei mele sau a datoriei mele de elev.Din pacate aceasta bucurie trece dupa prima saptamana de scoala:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar.. :( sau pana apuci sa scrii 2 cuvinte in fiecare caiet nou cumparat.

      Ștergere
  5. Şi eu am făcut acelaşi lucru şi am aşteptat toată vara asta.Defapt,săptămâna viitoare este ziua mea,deci crede-mă că am multe motive să mă bucur de toamnă.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, și mie îmi place să merg la cumpărat de rechizite :)) Chiar îmi place mult postarea ta :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu imi cumpar rechizitele dupa ce incep scoala ca sa stiu exact ce-mi trebuie penru ca sunt in a9a :D. E primul an cand fac asa ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh.. nu cred ca trebuie sa te astepti la nu stiu ce lucruri deosebite, eu tin minte ca mi-am luat la nimereala caietele.. in schimb am avut mai mari emotii cand m-am mutat la alt liceu (teoretic) intr-a 10-a, pentru ca mi-am inchipuit ca ei au multe materii diferite decat ce am avut eu (la liceu vocational).

      Ștergere
  8. Designul caietelor e puţin dubios :)) Nu ştiu ce mă enervează mai tare, Hanna Montana sau Orăşelul Leneş (de care ştiu de la nepoţica mea) :)) Mi se par ciudate personajele alea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda.. ce dragut ar fi fost sa gasesc caiete cu Donald sau Tom si jerry.. mi-as fi luat fara sa-mi pese ca-s copilaroase.. dar caiete cu Hello Kitty, Hanna Montana si alte bazaconii Disney actuale..bleah!
      Anul acesta vad ca au avut ce au avut cu Michael Jackson.. cel putin la auchan..

      Ștergere
  9. Si mie imi place sa ma uit la rechizite...si toata facultatea am avut o agenda :))).

    I never loved True Blood that much, e prea bloody... :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      Mie imi place felul lor de abordare a temei vampirilor.. e mult mai diferit decat tvd din punctul asta de vedere. Defapt pe mine ma distreaza serialul asta.. mi se pare pe alocuri si o usoara parodie :))

      Ștergere
  10. Eu abia am inceput HIMYM. Oricum, eu am scapat de fuga prin supermarketuri dupa rechizite. Acum 2 pixuri si un caiet-doua imi ajung ;))

    RăspundețiȘtergere
  11. Am vazut si eu serialele alea :x
    Acum urmaresc :The secret circle ;;).

    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. the secret circle e anulat.. eu m-am uitat la cateva episoade, dar nu mi s-a parut prea interesant si l-am lasat balta.

      Ștergere
  12. Dupa cum ai descris,deja mi se face dor de liceu,de cumparatul rechizitelor si alte cele.
    :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...