luni, 3 septembrie 2012

Nimic nu e pe gratis

 

Astazi mi-am descarcat un program de editare video care parea sa cuprinda destule functii si promitea multe. Si m-am pus si am lucrat o zi intreaga la un filmulet, iar intr-un final cand am vrut sa-l salvez si sa-l scot intr-un format, programul m-a anuntat ca imi va pune un watermark fix in mijlocul imaginii pentru ca programul e ne activat. Ca sa-l activez ar trebui sa introduc nu stiu ce cod, care bineinteles se cumpara.

Na si in felul acesta mi-am pierdut o zi intreaga si mi-am omorat o gramada de nervi, ca la final sa ma trezesc ca defapt programul nu mi-a facut lucrul decat pe jumatate. Asa ma intreb de ce Dumnezeu l-au mai si dat pentru descarcare gratuita daca nu poti sa duci treaba pana la capat..?

Si stau si ma gandesc ca nimic (bun) nu e pe gratis. Nimeni nu te ajuta pe gratis, nimeni nu-ti da ceva pe gratis. La fel a fost si faza aia cu ACTA, cand s-au plans astia de pirateria pe internet. Acum pe bune? Sa trebuiasca sa dai cate un dolar pe fiecare piesa? Oricum artistii castiga destul din concerte, reclame etc. Cu filmele e la fel.. mare scofala ca le vedem online sau le downloadam.. oricum cinema-urile sunt pline (mai ales in America).

Daca rogi pe cineva sa-ti retina un loc, sau sa-ti faca nu stiu ce favoare, te trezesti ca-ti cere ceva in schimb. Pai da cum sa fii amabil si generos? Generozitate? Ce e aia?

Eu inteleg ca atunci cand fabrici un produs vrei sa castigi bani de pe urma lui (cum e cazul programelor), insa anunta de la inceput ca programul costa, cat costa, si nu fa diverse tertipuri. Cum fac in general programele antivirus.. le instalezi/cumperi si dupa un an te anunta ca trebuie sa iti iei altul (am patit asta).

In fine... intrebare: puteti sa-mi recomandati un program de editat video care sa taie, lipeasca, insereze foto, audio si text, care sa-l pot gasi de downloadat gratis, versiune completa (nu trial), pe internet?

11 comentarii:

  1. Groaznic! :| Eu nu prea am de lucru cu astfel de programe, slava Domnului!, asa ca nu te pot ajuta:(. Oricum, sper sa rezolvi problema si imi pare rau pentru ziua ce ai pierdut-o...

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai normal ca cel care a pus pe net programul care l-ai luat tu nu au spus ca trebuie cumparat, trebuia sa faca reclama intr-un fel. Altii ar fi cumparat daca aveau nevoie mare si venituri la fel.

    RăspundețiȘtergere
  3. ACTA mi se pare o tâmpenie.Bine că nu a fost validată.Vorba ta:câştigă ei destul din concerte,reclame etc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Mda, pai la mine nu functioneaza bine windows movie maker, ca altfel nu ma puneam de proasta sa descarc alt program si sa nu-l folosesc pe ala ce il am in computer preinstalat.

      Ștergere
  5. Incearca cu Movie Maker sau Corel...cu restul iti tebuie key. Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci sa inteleg ca cu tot cei pe internet :(.. Bine ca stiu.. mersi..

      Ștergere
  6. Ce experiențe interesante am avut eu cu photoshopul... cică e free. Îl downloadez, încerc să mă obișnuiesc cu el...la un moment dat, expiră! Încerc să mai iau altă versiune, de pe un cu totul alt site... NIMIC! Ăștia mă țin minte și nu mai pot instala photoshop în pc. Și ca urmare, mi-am scos pozele de pe facebook, că în lipsă de photoshop, deci neavând cum să arăt a om, prefer să nu sperii oamenii =))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nasol.. am patit si eu cu alte programe. Insa photoshopul l-am downloadat si il am si in ziua de azi si functioneaza foarte bine. Cred ca am avut noroc :)

      Ștergere
  7. Sunt de acord cu tine, in ziua de azi totul se invarte in jurul baniilor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ehe, ce am patit eu cu atestatul... nu gaseam programe gratis sa mi-l fac... turbasem...:-j + ca eu mai sunt si din aia nebuna, imi venea sa sparg monitoru' :(

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...