sâmbătă, 1 septembrie 2012

Inca o saptamana de vacanta

Si... surpriza:

Scoala incepe pe 17 septembrie, nu pe 10.
Am fost anuntata de o colega, fiindca astia la stiri nu vorbesc decat de nunta lui Eba, sau cel putin eu n-am auzit nimic de felul la televizor.



Ma bucur totusi ca se amana scoala pentru ca am mai mult timp sa ma bucur de toamna, fara sa am scoala pe cap :) Inca o saptamana de mers la bazin in fiecare zi, inca o saptamana de lalait, inca o saptamana de uitat seara pana la tarziu la MASH pe vplay si ras fara nicio grija, inca o saptamana in care vremea are timp sa devina mai racoroasa.

Voi cum veti profita de aceasta saptamana? :)




Day 28 - A song that makes you travel back in time
pai multe.. sa vad ce sa aleg..
Kid Rock - All Summer Long (va provoc la o mica melancolie)

10 comentarii:

  1. Si eu am fost anuntata de o colegaaa!! :X:X:X Yay, cea mai buna veste pe ziua de azi! 8->

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai pentru televiziuni este mai important faptul ca se marita Eba decat informarea elevilor in ceea ce priveste scoala. Televiziuni din Romania - cele mai jalnice. Ma bucur ca nu deschid tv-ul decat de 2-3 ori pe luna , iar atunci cand o fac , singurele canale accesate sunt Dolce Mooz , U Tv , Music Channel , VH1 !

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe 17 încep TOATE şcolile? Mă sperii! Trebuie să cercetez...

    RăspundețiȘtergere
  4. O veste super buna cu care sa incepi dimineata! ;) Eu o voi folosi sa citesc si sa desenez, toate astea ascultand muzica. Sa nu uitam de distrat cu prietenii si uitat la filme! :)
    CLARA <3

    RăspundețiȘtergere
  5. si mie mi-a facut iubitul ziua mai buna dandu-mi vestea asta .

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie mi-a zis mama ca a auzit la stiri, deci nu da numai despre nunta lui Eba :)), desi aceasta "stire" predomina.
    Sincer. mi-e indiferent cu o saptamana in plus sau minus ... desi nu pot sa zic ca nu imi place vestea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma gandeam ca in aceasta saptamana o sa stau numai cu capul printre carti, dar la cum imi stiu prietenii, mai mult ca sigur imi pierd zilele cu ei, doze de ras, gratare, muzica, bancuri, viata de adolescent..

    RăspundețiȘtergere
  8. O sa fac ce am facut in restul vacantei: o sa doormmm!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...