sâmbătă, 22 septembrie 2012

Hello world :)

 

Imi pare rau ca am lipsit o saptamana intreaga, desi mi-a prins bine pauza asta. A inceput scoala.. a fost (re)obisnuirea cu sculatul devreme...adaptarea la noul program...Am avut musafiri, am avut aproape de mine persoane pe care nu le-am mai vazut de 2-3 ani :).

Pentru mine a trecut extrem de greu saptamana. Parca au fost doua! Dimineata, la scoala, orele se scurgeau incet si 5 ore treceau ca 7, iar dupamesele erau pline.

Pentru weekend am si teme, am inceput materia la unele ore, la altele doar am povestit. Am suferit schimbari de profesori, diriginte si director. Au fost lucruri asemanatoare dar si la fel fata de anul trecut. In fata stau 9 luni de scoala, dar care sunt convinsa ca vor trece extrem de repede, asa cum s-a intamplat in fiecare an. Eu deja mi-am facut planuri pe vacanta urmatoare :))

Cam asta am avut de zis... La voi cum a fost prima saptamana de scoala?


7 comentarii:

  1. Se pare ca ai avut o saptamana incarcata !

    *Eu am terminat liceul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mi se pare ca a trecut mai mult ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Alexandraa , ce nume frumos ai ;;).Ca al meu. Eu sunt clasa a VIII-a si nu stiu daca imi doresc ca timpul sa treaca mai repede sau mai incet..cred ca mi-as dori sa treaca mai incet pentru ca imi e groaza de examene , mai ales la matematica ! Numai bine iti doresc si un an plin de reusite ! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, buna si tie! Da te cred.. examenele alea mi-au mancat si mie nervii. Dar nu te stresa mai mult decat e necesar!

      Ștergere
  4. Tin minte zilele alea, erau tare frumoase.. :X Doar ca eram mereu socata ca incep profesorii atat de repede cu teme/teste etc...iar eu de-abia imi reveneam dupa vacanta :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar.. unii te iau foarte repede cu predatul.

      Ștergere
  5. hihi eu mai am cateva zile de vacanta, pana incep facultatile :P

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...