miercuri, 5 septembrie 2012

Extrase de pe podiumurile de moda


Nu prea am inspiratie si sunt intr-o stare cam proasta zilele astea.. Ma rog..
Vroiam sa comentez putin niste poze de pe catwalk cu moda fall-winter 2012-2013.
Uitati-va si voi la pozele urmatoare si spuneti: cine naiba ar purta, macar la o petrecere, machiajele urmatoare. Mie mi se par kitschoase si dezgustatoare chiar si pentru podium si nu le privesc ca pe vreo opera de arta (p.s. sunt deschisa la minte in privinta machiajului si a artelor, dar unele lucruri chiar nu au bun gust).


                                               
La asta nu e vorba atat de machiaj, cat de faptul ca ii sta ca naiba.. si sprancele alea? Nu prea imi place culoarea rujului.. E parerea mea..

                                                      
Nici macar nu am sa comentez de cum arata modelul, ci de buzele acelea. Ziceti ce vreti, dar mi se par oribile, chiar si privindu-le ca pe un machiaj artistic.

 
Sper ca parul purtat asa "lins", la propriu, sa nu devina o moda si sa vezi fetele umbland asa pe strada. Arata nespalat, deloc fashion.


NUU! Daca la celalte poze m-ati putut contrazice, la asta sa nu o faceti! E oribil si punct. Felul in care arata machiajul de aproape, pe pleoape, ihh...combinatia de culori.. si ridicata pana la sprancene.. sper ca lumea realizeaza ca machiajul asta trebuie sa ramana pe podium.. sau la circ :|




Hmm.. poate sprancenele alea ii scot ochii in evidenta.. Totusi.. combinatia dintre culoarea sprancenelor si a machiajului mi se pare groteasca. Defapt in general sprancenele colorate mi se par grotesti.





Sper sa nu vad pe nimeni purtand asa ceva.. Ok, pe podium.. hai.. Insa nu mi se pare dragut, sexy sau profesionist sa iti pictezi genele pe fata.. mai bine gene false! Un look murdar.


As vrea sa imi fac si eu parul sa-mi stea asa :)) Nu-mi place cum arata machiajul, cel putin nu pe fata ei. Parca a machiat-o Taylor Momsen.

 
Sfinte Dumnezeule, parca e bolnava saraca fata! Buzele sunt facute groaznic, iar blushul e exagerat. Sper sa nu se apuce nimeni sa poarte pe strada blush dat in prostie.

 
Serios, arata de parca a primit un pumn in fata! :))


Nu vreau sa comentez nimic.. numai sa va intreb, de curiozitate, voi ati purta manichiura..3d? :D


:) V-a placut postarea, sau am fost prea cinica si m-am bagat ca musca in lapte, unde nu ma pricep eu: machiajul? Totusi, pentru cei care aleg a doua varianta.. poate nu sunt eu makeup expert, insa am facut totusi un liceu de arta si stiu ceva despre bunul gust. Besides, nu degeaba urmaresc atatea bloguri de beauty si machiaj ;).



Day #29 - A song from your childhood

:)

24 de comentarii:

  1. Oribiiiil! Deci nu vad ce asa de artistic si de fashion la machiajele si coafurile pe care le poarta modelele din ziua de azi. Really! :|

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da unele sunt chiar grotesti.. poate nici macar nu am in aceasta postare cele mai urate machiaje. Imi plac machiajele si coafurile trasnite pe podium, imi place fashionul si imi place arta. Dar am vazut alegeri mai inspirate si placute ochiului decat acestea. Se zice ca si uratul e arta atata timp cat e expresiv. Dar mie nu-mi exprima nimic modele de mai sus, decat mutanti suparati pe omenire. De ce ar vrea cineva sa exprime asta?

      Ștergere
  2. Sincer, mie chiar îmi place acel ruj, cât despre unghii și machiaj, mă rezum la a tăcea :d

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am gandit ca ar merge sa fie purtate la teatru(unele).Aia cu muuult albastru ar putea fi zana, si aia cu ruj rosu ar putea fi o scorpie de mama vitrega
    A8a tipa arata ca moartea sculata din somn..Iar a10a nu sunt sigura ca e femeie X__x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da s-ar putea..Insa aia cu albastru pe langa faptul ca machiajul si culorile sunt ciudate, mi se pare neglijenta machiata, murdar.. La teatru sper ca le machiaza cu mai mult..talent..si macar acolo sunt in peisaj, se incadreaza in rol si decor..

      Ștergere
  4. Chiar îi ziceam mamei zilele astea că nu înţeleg moda asta de pe podiumuri, cu sprâncenele tufe. Chiar nu pricep.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici mie nu-mi plac sprancene prea..naturale. Nu prea arata bine la fete.. la fel cum nu arata bine nici sprancenele foarte subtiri. Acum cine stie..or fi si exceptii la care arata bine?

      Ștergere
  5. Eu știam că se poartă machiajele în culori cât mai deschise și îmi place genul ăsta până la o limită . Era una care parcă avea toata fața dată cu var .
    Ai dreptate în privința noilor machiaje ..

    RăspundețiȘtergere
  6. Prost sa fii sa-ti placa asa ceva, sincer.

    RăspundețiȘtergere
  7. De obicei nu prea îmi plac modelele şi machiajele acestora.Modelele arată bolnăvicioase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, faptul ca modelele arata bolnavicioase si ca dracu in general, asta e o chestie de care nu ma mai leg deja, ca n-are rost. E clar ca nu sunt deacord cu felul in care arata si nu stiu de ce s-a ajuns ca un om-prajina sa fie considerat normal si sa reprezinte ceva fashion, frumos, artistic.

      Ștergere
  8. Ai dreptate...dintre toate pozele cea mai acceptabila a fost cea cu genele desenate.Insa si aceea are ,,defecte'' . Pana acum nu observam lucrul acesta,tocmai de aceea te felicit ca te-ai interesat si ne-ai aratat cat de oribile pot sa fie machiajele sin modeling.Aaaa! Si sprancenele? Arata ca ale barbatilor... x_X
    A.L.E

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi.. totusi astea is numai cateva extracte strict din imaginile modei pentru sezonul urmator, care cand le-am vazut mi-au sarit in ochi.. daca as lua din toate timpurile..ar iesi o postare kilometrica si mai multe chestii si mai groaznice.

      Ștergere
  9. Nici eu nu mai am inspiratie ..:D :))
    si mie mi se pare oribile, mai ales sprancenele. Sprancenele te schimba foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt urate, dar na, avand in vedere ca sunt doar pe podium, sa zicem ca e acceptabil:)) asta nu inseamna ca nu vor fi fomei care sa poarte asa ceva si in real life:)) au inspiratie saracele;))

    urat! urat!

    RăspundețiȘtergere
  11. Si-au batut aia joc de ele =)) . Dupa ce ca sunt ele urate din nastere , slabe moarte , trase la fata , schiloade si toate cele le mai si machiaza in halu ala .
    Niciodata nu mi-au placut manechinele astea . Unele sunt mai rasarite , dar mai rar .
    Nici o femeie nu cred ca ar purta asa ceva .. nicaieri ! CAAAAAH!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda... manechinele sunt oricum saracele ca vai de ele.. nu mi-ar placea o astfel de viata!

      Ștergere
  12. Imi pare bine ca nu tin cont de tendinte, cred ca as ajunge masochista daca as purta asa ceva...
    cred ca sunt pentru speriat fetele care sunt mult prea cochete...

    RăspundețiȘtergere
  13. Ele sunt machiate asa .. special. Ca oamenii sa fie atenti la tinuta nu la fata lor sau la par. Arata bolnave pentru ca sunt prea slabe.. unele chiar anorexice. Cat despre unghii .. sa intre in decor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai oricum cand te duci la o prezentare te uiti la tinute ca sunt in dreptul nasului tau.. fetele lor sunt si sus si palide si insipide in comparatie cu ceea ce se presupune ca poarta.

      Ștergere
  14. da, asta e, la faze e genu ''ce se mai poarta in acest sezon in materie de make-up'' machiajele si tendintele prezentate sunt intotdeauna

    e ca si cum ar fi o idee pusa in scena intr-un mod foarte exagerat, insa rolul lor este de a da asa, o idee.
    de exemplu, pot sugera faptul ca se poarta sprancenele mai groase si buzele in rujuri foarte puternice, vad ca au asa parca o tendinta de violet, iar cand blushul e mult atunci nu exista machiaj puternic la ochi sau la buze.

    look beyond the ugly looks :)) :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah inteleg ce vrei sa zici.. cred ca asta e scopul lor, insa am vazut si machiaje frumoase, tot acolo de unde le-am luat pe astea urate.. ce vreau sa zic este ca s-a putut sa se scoata in evidenta si fara sa devina gretos :|

      Ștergere
  15. Penibile, oribile, de-a dreptul scarry! Asta ma intreb si eu, ce om normal si intreg la minte si-ar imbacsi chipul cu asa ceva?! :)))


    Nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar sunt groaznice. Am ajunge rau daca ne-am lua dupa toate cosmarurile ce le au designerii in timpul noptii, iar apoi le aduc pe podium! :)))


    te pup, ai grija de tine >:d<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a placut aia cu cosmarurile :)) Sunt si ele surse de inspiratie :)) La o adica eu am vorbit numai de machiaje aici, dar daca as lua la puricat si tinutele...

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...