luni, 10 septembrie 2012

Cum tratam supranaturalul?

Exista trei tipuri de oameni pe Pamant: visatori, echilibrati si realisti. Realistii, necreativi, cu gandire matematica, nu vor aprecia niciodata sf-urile, visatul cu ochii deschisi, dorintele aproape imposibile etc. Visatorii sunt acele persoane care aproape ca cred in orice, isi creeaza in mintea lor lumi imaginare, nu sunt foarte legati de pamant, vor aprecia mereu povestile supranaturale. Adesea ii asociem cu poetii, geniile neintelese si artistii, dar nu e o regula.

Asa.. nu vreau sa mai lungesc cu introducerea. Eu as zice ca sunt genul de persoana echilibrata, dar cu tendinte puternice si adese spre visat. Sunt genul de persoana care se poate scufunda cu totul intr-o lume imaginara, isi doreste cu ardoare sa existe supranaturalul si se rupe de realitate foarte usor. Cu toate acestea nu ajung pana la nebunie :))..

Unde vreau sa ajung? Pai vreau sa ma confesez: eu cand incep o carte super faina (ex.: Harry Potter), un serial super fain (ex.: The Vampire Diaries) sau un film super tare (ex.:X-Men), incep sa visez cu ochii deschisi o gramada, imi imaginez ca personajele chiar exista, cateva zile sunt ca in transa..
Imi place fictiunea, defapt imi place supranaturalul, fantasticul, fabulosul, mitologia, sf-ul si tind sa ma las captivata, poate peste masura, de actiune. Imi place sa cred ca ar exista vampiri, vrajitori, oameni cu puteri supranaturale. De-a lungul timpului am trecut prin mai multe faze: faza Witch (obsedata de vrajitoare), faza H20 (ma imaginam sirena), faza X-men (imi exersam superputerile prin casa), faza Harry Potter (mai trebuie sa zic?), faza Twilight ( ma visam transformata in vampir), faza TVD si pana in prezent.

Sa dau exemplul de acum: v-am zis ca am inceput True Blood, nu? Pai eu de joi de cand l-am inceput, am vazut 3 sezoane si jumatate, iar noaptea nici nu mai reusesc sa visez altceva decat chestii legate de vampirii din serial. M-a cuprins din nou frenezia vampirilor, de care scapasem in primavara cand s-a incheiat TVD. Trebuie sa recunosc: vampirii sunt personajele supranaturale pe care pur si simplu le iubesc :) Acum sunt ceva de genul: wallpaper true blood pe calculator, wallpaper true blood pe telefon, colti si sigla true blood desenate prin jurnal..:))


Voi cum sunteti? Cat de tare va lasati cuprinsi de actiunea unei carti/unui serial/unui film cu tematica supranaturala? Sunteti genul realist sau visator? Sunt sanatoasa la cap? :))

13 comentarii:

  1. Din păcate, sunt foarte pesimist! Sunt visător, extrem de visător, doar în cele din urmă, sfârșesc prin a-mi cenzura visul! Nu am încredere nici în ceea ce e real, mă tem să mai am încredere în vise! Și cel mai grav este că și atitudinea asta are părțile ei proaste. Altfel spus, cum tu crezi în utopii, eu cred în distopii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Realitatea ne loveste de multe ori in fata si nu mai avem curajul sa visam. Se spune sa-ti urmezi visul, insa... e cam greu, pentru ca viata nu e un film. Dar eu nu pot sa ma tin departe de visat si imaginat ca viata e precum in unele povesti fanteziste..

      Ștergere
  2. Si eu sunt exact ca si tine.Si momentan,sunt inca prinsa in faza TrueBlood :X Eu zic ca esti sanatoasa atata timp cat nu ajungi la nebunie.Viata devine plictisitoare cand esti prea realist.

    P.S. Ai un premiu la mine pe blog :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sunt echilibrata dar si visatoare deseori.
    si eu mi-am dorit sa fiu sirena, apoi vampir si apoi varcolac..pentru ca m-am uitat la Teen Wolf. Cu sirena si vampirul cred ca iti dai seama ce seriale am vazut :)). AA daa si am vrut si vrajitor pentru ca m-am uitat la The secret circle. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a placut la inceput the secret circle si mi s-a parut interesant.. dar tot vrajitoarele din witch erau mai faine.

      Ștergere
  4. Eu sunt tipul de om impartit in doua cadre : realist si visator .
    La cele ce mi se intampla mie si oamenilor din jurul meu , port ,,partitia" de realist. In celelate circumstante sunt visator .
    Eu sunt o persoana care in timpul liber viseaza si viseaza si viseaza...
    Ador ce tine de psihologie si paranormal = parapsihologie ! Si sunt o persoana care crede in viata de dincolo de moarte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place psihologia, paranormalul.. cat si credintele din alte religii. De exemplu reincarnarea. Imi place sa cred si in extraterestri si viata din univers. Uneori cad intr-un fel de stare de visare gandindu-ma la lucruri abstracte si infinite, ca universul si cine l-a creat, cum s-a format viata pe pamant, ce scop avem etc.. :) Dar oricum nu stim raspunsurile si atunci prefer sa revin la minuscula mea viata personala.

      Ștergere
  5. Eu cred că-s echilibrată, dar am tendinţe şi spre realism, şi spre visare, depinde de moment. Uneori plutesc cu capul în nori, alteori mă uit urât la oricine îndrăzneşte să facă vreo glumă. Nu mă las acaparată de acţiunea vreunui film sau a vreunei cărţi (deşi aştept cu nerăbdare să reînceapă TVD :D), dar în adolescenţă o făceam, în sensul că vroiam cât mai multe informaţii.
    PS: de faza X-Men nu cred c-o să trec vreodată :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Eu trecusem de faza cu x-men, dar cand imi reamintesc inca ma apuca nostalgia si dorinta. La fel sunt si eu in privinta momentelor de realism sau visare.

      Ștergere
  6. Eu, atunci cand imi place ceva, devin obsedata. Iar pe vampirii i-am adorat de cand ma stiu. Nu exista serial cu vampiri pe care ssa nu il fi vazut, exceptie facand Buffy, care mi se pare prea vechi, prea "fumat". Am citit foarte multe carti cu vampiri, dar nu as putea spune ca pe toate, ca apar mai repede decat sunt in stare sa citesc eu. (si eu citesc repede).
    Ca sa vezi cat de dusa sunt, sa iti povestesc o faza: acum joc Gothic 2, un super joc...asa si la jocul asta cand mergi inainte daca apesi pe tasta R vezi daca e cineva in spatele tau. Si mergeam eu pe strada, iar in urma mea un betiv, mi-era sa nu se ia de mine sau ceva, parca ii simteam rasuflarea in ceafa. Si primul meu gand, instinctiv, a fost "apasa R ca sa vezi daca vine dupa tine".
    Ca sa o citesc pe Luna Lovegood, daca tot iti place HP: "Esti la fel de nebuna ca si mine!" :)))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Ah da.. si lumea jocurilor e captivanta.
      Eu nu am citit decat twilight, jurnalele vampirilor si dracula. Nu as vrea sa citesc prea multe carti cu vampiri pentru ca m-as zapaci in atatea feluri, plus ca nu toate sunt nu stiu ce. In twilight de exemplu mi s-a parut foarte bine construita istoria vampirilor, iar in jurnalele vampirilor mi s-au parut foarte realisti. La fel si in True Blood.

      Ștergere
  7. Ai o leapsa de la noi http://altfel-de-carti.blogspot.ro/2012/09/book-lovers-challenge-ultima-zi-30-days.html

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...