vineri, 17 august 2012

The Intouchables - o lectie despre optimism

Am fost curioasa sa vad care este topul celor mai bune filme conform IMDb. Nu am vrut ceva prea incarcat si cu multe scene, nici ceva foarte dramatic. Din lista am ales un film francez: The Intouchables (2011). Atentie! nu este The Untouchables, acela este alt film!

 

Ce mi-a placut:
  • este o combinatie reusita de poveste sensibila si dramatica cu umor si optimism. e necesar putin talent sa faci asta!
  • mi-a placut ca filmul este produs in Franta. Parca m-am saturat numai de filme hollywoodiene.
  • personajul principal: un negru dintr-un cartier de negri din Paris, pe nume Driss care traieste in conditii proaste impreuna cu o familie numeroasa. Caracterul acestuia este neslefuit, lucru care te face sa-l displaci, dar descoperi ca este un om bun la suflet, curajos si cu o alura de superman. 
  • faptul ca handicapul de a fi paralizat este tratat cu ..aproape indiferenta, as putea spune, de catre Driss, acesta oferindu-i bolnavului atat momente de veselie cat si de nervi. Filmul te face sa te gandesti ca pana la urma poti sa fii fericit si cu un asemenea handicap grav. Plus ca intre cei doi, pacient si ajutor se dezvolta o relatie foarte frumoasa.
  • succesiunea scenelor nu m-a plictisit deloc, au mers intr-un ritm nici rapid nici incet, astfel incat sa poti urmari comod filmul.
  • finalul.. un final deschis, optimist... 
  • filmul este bazat pe o poveste adevarata.
Ce nu mi-a placut:
  • hmm... m-a derutat inceputul filmului.. abia mai incolo am inteles care era legatura.. totusi un inceput bun!
  • un pic m-au deranjat anumite replici si secvente pertinente sau ne necesare.. inca incerc sa ma hotarasc care si de ce :))
  • poate e cam ...plat filmul.. adica nu prea sunt momente de varf, insa cum am zis deja, e placut de urmarit. 
Cam asta...
In concluzie il recomand. Chiar merita vazut! Nu stiu cum sa va conving, dar mie mi-a facut placere sa-l vad.. Am ras, am zambit, m-am intristat, m-am strambat...Nu cred ca are nota 8,6 pe IMDb degeaba.




Day 19 - A song from your favourite album

Born this way - Lady Gaga

7 comentarii:

  1. WOW!Am mai auzit de acest film,dar tu i-ai făcut o recomandare chiar foarte bună!

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am auzit pana acum de el, dar sincer nu imi prea plac filmele populare si "de top". Prefer sa ma uit la serial si din cand in cand la o comedie :).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  3. Deobicei actorii francezi ma lasa rece. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu sunt foarte familiara cu ei.. Dar m-am mai uitat la cateva filme franceze bune. Plus ca e un actor francez- Alain Delon, pe care l-am vazut jucand intr-un film vechi cu Zorro, si semana incredibil cu Ian Somerhalder :) Acuma e batran actorul acela...

      Ștergere
  4. Mie imi plac doar comediile si seriale,Dee,cred ca suntem de aceeasi parere,oricum nu cred ca ar strica sa il vizionez putin,asa-i?

    RăspundețiȘtergere
  5. Alain Delon era recunoscut pentru frumusetea lui, cel putin mama imi umple mereu capul :)) Cat despre film, mi-a placut mult! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha.. si mie mi-a povestit mama ca actorul ala era un fel de brad pitt pe vremea lui si toate fetele oftau dupa el :) Ma bucur ca ti-a placut!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...