marți, 21 august 2012

Leapsa, fleapsa :P

 O scurta leapsa de la WaterDrop.

1.Ai terminat vreodată de citit o carte care nu ți-a plăcut de la început?
Da, pentru scoala: Ion 

2.Sărac și deștept sau bogat și prost?
Eu cred ca daca esti destept obtii indeajuns de multa bogatie intelectuala si sufleteasca incat sa nu simti ca esti sarac material.

3.Vidre sau arici?
Nu vreau sa aleg intre doua animale asa  asemanatoare, simpatice si inofensive.

4.Un film popular pe care-l detești.
Nu cred ca am... De exemplu Breaking Dawn partea 1 nu m-a impresionat, cum nici Harry Potter ultimul film nu mi-a prea placut.. dar nu le urasc.

5.Pe câte rețele de socializare ai conturi active?
Facebook, Twitter si Youtube mai rar. Atat.

6.Atașează cea mai ciudată imagine pe care-ai văzut-o vreodată.
nu-mi mai aduc aminte.. multe dubiosenii am vazut, in general face swap-urile gen:

7.Citatul tău preferat este...
Nu cred ca am unul.


8.Sfat pentru generația următoare.
Sa nu se indeparteze de natura, de sufletul lor, de cultura... Sa nu devina roboti superficiali, cum deja au devenit multi.

9.Fascinația se manifestă mai mult pentru personajul pozitiv sau pentru cel negativ?
In general personajul negativ, dar depinde foarte mult de personaj, de context, de carte/film. De exemplu in cartile politiste tin cu detectivii. Nici in HP-cartea nu am tinut cu Voldemort sau Snape, dar in film Snape mi s-a parut mult mai placut. In TVD am tinut din toata inima cu Klaus :)

M-as bucura sa raspundeti si voi in comentarii :D


Day 22 - A song that you listen to when you're sad
 R.E.M. -Everybody hurts

probabil cel mai sanatos cantec... dar cand nu vreau sa ma inveselesc ci sa-mi plang in continuare de mila ascult anumite melodii pop, dark pop, soul, rock, Nirvana etc..dupa caz..

11 comentarii:

  1. Maxim de tare imaginea! :)) Hai ca raspuns si eu aici.

    1.Ai terminat vreodată de citit o carte care nu ți-a plăcut de la început?
    "Baltagul"... blee!

    2.Sărac și deștept sau bogat și prost?
    Mai bine sarac si destept:). Altfel te descurci in viata.

    3.Vidre sau arici?
    Arici <3

    4.Un film popular pe care-l detești.
    Twilight :-&

    5.Pe câte rețele de socializare ai conturi?
    Putine... pe facebook, goodreads(se pune?) si youtube aveam intr-o vreme.

    Imaginea nu am cum s-o pun...

    7.Citatul tău preferat este...
    "Razbunarea e dulce si nu are calorii" >:)

    8.Sfat pentru generația următoare.
    Sa o lase mai usor cu telefoanele si sms'urile! Se transforma in zombie. Sa vada o persoana fata in fata daca le e dor de ea, nu sa ii trimita un mesaj:|.

    9.Fascinația se manifestă mai mult pentru personajul pozitiv sau pentru cel negativ?
    Personajul negativ, clar:). Si eu sunt o oaie neagra si imi place >:).

    Te pup!:*
    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, mie mi-a placut pana la urma Baltagul. Sigur nu e la fel de excitant ca o carte politista de Agatha Christie, e mai populara..

      Ștergere
  2. 1. Popa Tanda si Baltagul trebuia sa-l termin dar NU! nu mi-a placut asa ca nu l-am terminat.
    2. Daca esti destept esti si destul de bogat, deci sarac si destept.
    3. Aricii sunt foarte simpatici
    4. Nu il detest dar ma enerveaza Camp Rock, mi se pare aiurea.
    5. Facebook si Youtube
    6. cred ca cea pe care ai publicat-o si tu :))
    7. "Imperfection is beauty, madness is genius, and it’s better to be absolutely ridiculous than absolutely boring." – Marilyn Monroe, unul dintre cele ce imi plac foarte mult
    8. Nu am.
    9. Deobicei pentru personajul pozitiv, dar cum ai spus si tu am tinut de multe ori cu Klaus in TVD si uneori si cu Katherine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Popa Tanda mie mi-a placut. :) Nici mie nu mi-a placut Camp Rock.. cliseistic, copilaros..

      Ștergere
  3. 1. Nu chiar. Am putea să menționăm ''Insecta'' și ''Dedesubt este infernul'' al scriitoare franceze Clarie Castillon. Dar nu e vorba că nu mi=au plăcut. De fapt... mă oripilau, dar mă atrăgeau în egală măsură!
    2. De foarte multe ori în viața asta mi-am dorit să fiu prost (unii ar spune că mi-a reușit deja). Bogat sau nu, cert este că dacă aș fi fost puțin mai prost acum eram mult, mult mai fericit.
    3. O combinație între ele... dacă le combin iese... VArici...nu, mai bine nu!
    4. Twilight! Nu văd nimic romantic în povestea aia. E un fel de muzică house, spălătură de creier. Aș prefera de o mie de ori să văd o telenovelă decât jumătate de oră de Twilight!
    5. Facebook, Netlog, Wordpress, G+, Twitter, Youtube etc. ;)
    6. Vrei să pun o poză cu mine? Ok, pun, dar dacă o să îți moară cititorii de spaimă să nu dai vina pe mine!
    7. Unul dintre ele: ''Putem trăi fără Dumnezeu, dar nu putem trăi liniștiți fără dragoste''- Octavian Paler
    8. Mai citiți și voi câte ceva și mai lăsați naibii spiritul de turmă. Închideți televizorul și nu mai căutați modele în mass media sau în Mainstream. De fapt, nu căutați modele. Gândiți singuri, iar dacă va fi să găsiți modele, fie, dar nu vă lăsați plafonați!
    9. Hmm... mereu mă visam ''băiatul rău''. Cred că mă ajută și înfățișarea. De fapt, dacă aș juca într-un serial, înfățișarea m-ar recomanda ori pentru rolul prostovanului, ori al ''bad ass boy''-ului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarul este ca bogatii care sunt prosti.. sunt fericiti pentru ca nu-si dau seama ca sunt prosti, sunt superficiali si incapabili de simtiri superioare. Dar nu au o viata cu adevarat implinita. La 8 sunt de acord cu tine!

      Ștergere
  4. Mi-a placut mult Ion :X Singura carte pe care am citit-o cu "scarba" in liceu a fost Iona :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu citeam cu interes Ion pana cand am dat de scena bataii Anei, si de acolo am citit tot in scarba pentru personajele grosolane de acolo.. Niciodata nu mi-a placut universul satului (ma refer la oameni), regulile acelea stupide.. probabil as fi fost o razvratita daca as fi trait in cadrul acela.

      Ștergere
    2. Sincer, în orice alt moment al vieții mele aș fi detestat Iona! Doar că a picat la țanc, într-un moment în care mă simțeam fix ca protagonistul operei. A avut un efect mai...hmm... de umezeală la nivelul ochilor, stăpânită cu greu în sala de clasă ;))

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...