duminică, 26 august 2012

Nu sunt bine

Planuiam sa scriu despre filmul ce l-am vazut aseara sau despre cartea ce tocmai am terminat-o..
Dar sunt intr-o stare de plans inca de ieri..

Nici nu stiu cum naiba sa incep sa scriu asta.. Ce ati face daca una din persoanele care va sunt dragi in lumea asta, unul din parintii vostri, s-ar degrada pe zi ce trece, de buna voie.. Daca ea nu realizeaza asta si desi ii spuneti, o tine pe a ei.
Ce ati face cu o persoana plina de fixuri si de toane, o persoana care se rupe tot mai mult de lumea asta, psihic..? Care nu poate fi dusa la consilier si care are o vointa proprie prea puternica, care nu asculta..

Plang. Chestia asta e unul din lucrurile care le am ca o povara pe suflet si care nu ma lasa niciodata sa fiu complet fericita. Stiti cum e sentimentul acela cand ai o intamplare fericita, esti fericit, dar undeva acolo inauntrul tau stii ca e un ghimpe care te intristeaza.

Nu stiu ce sa aleg.. sa nu-mi mai pese si sa-mi vad de drumul meu in viata, sau sa continui sa ma lupt cu acea persoana, sa fiu prinsa intr-un lant..

Ati simtit vreodata pentru cineva din familie, pentru un prieten ca ar trebui sa-l iubiti, dar sa constatati cu tristete ca probabil nu l-ati plange asa mult daca ar muri, ca pe alte persoane...?

Nu sunt eu persoana care ar trebui sa se planga atata, pentru ca sunt alte familii mai destramate, copii cu probleme mai mari, parinti alcoolici etc. Dar nici cand vezi cum unul din parintii tai  nu mai mananca indeajuns, devine pesimist, se ofileste pe zi ce trece nu e usor.. Am nevoie sa vorbesc cu cineva! Am nevoie de psiholog..





14 comentarii:

  1. :( Te inteleg.:( La mine amandoi sunt in situatia asta, nu-si dau seama cat se degradeaza numai ca in cazul meu, e din cauza alcoolului.
    Si eu as avea nevoie de un psiholog:|
    Nu stiu ce as putea sa-ti spun ca sa te ajut, poate sfatul unui psiholog te-ar ajuta:(.
    :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da.. cred ca multi dintre noi am avea nevoie de psiholog.. chiar si cei care nu-si dau seama ca au nevoie..La tine e mai rau :(

      Ștergere
  2. Înainte de a încerca să ajuți acea persoană, trebuie să îți găsești tu echilibrul psihic. Trebuie să găsești un consilier sau măcar o persoană în care ai suficientă încredere încât să îi spui toate aceste lucruri. O să te ajute mai mult decât crezi să discuți despre problema asta deschis, fără cenzură. Însă în starea în care ești, nu prea poți fi de prea mare ajutor, deoarece ai nevoie de ajutor la fel de mult ca și acea persoană. Dacă simți nevoia de ajutor, nu ezita să îl ceri. Trebuie să te ajuți tu întâi, abia apoi poți ajuta pe alții!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, stiu.. De muulta vreme tot tanjesc sa pot vorbi cu cineva, incat de data asta o sa ma interesez serios de un psiholog.

      Ștergere
  3. Cred ca ai face un lucru foarte bun daca te-ai duce la psiholog, parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi pare rau sa aud toate aceste lucruri.Recomand un psiholog , ei sunt cei care ne ajuta sa luam anumite decizii in viata . Eu am vorbit de mult ori cu un psiholog care mi-a explicat anumite chestii despre care nu aveam nici-un habar si m-a ajutat enorm .

    RăspundețiȘtergere
  5. Of, of, of, imi pare rau sa aud asta! Sunt de acord cu Stefan Stoica.

    RăspundețiȘtergere
  6. Presupun ca ai stat de vorba cu mama sau tatal tau ( in cazul respectiv ) despre asta , nu ? Am impresia ca vorbesti despre mama ta ..
    Incearca sa ii ridici tu moralul , sau mai bine intreaga familie, ... cu toate ca sunt sigura ca ati incercat .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vorbit cu celalalt parinte, insa cu cel in cauza nu prea se poate vorbi..o tine pe a lui.

      Ștergere
  7. Va multumesc tuturor pentru raspunsurile si sfaturile voastre. Eu o sa ma interesez in continuare de vreun psiholog, consilier sau ceva, iar pana una alta voi incerca sa nu ma mai gandesc la problema asta..

    RăspundețiȘtergere
  8. Off :( imi pare rau pt. tine :( Pana gasesti un psiholog eu ma ofer daca ai nevoie de ceva! Si vorbesc serios! >:D< Stii unde ma gasesti! >:D< Hai fii tare!

    RăspundețiȘtergere
  9. E important sa gasesti pe cineva competent, uneori iti poate face mai mult rau decat bine. Daca te hotarasti cu adevarat, scrie-mi si ma interesez, poate gasim pe cineva ok. Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da.. e mai greu sa nimeresti la cineva bun.. Am sa caut pe net si am sa intreb si eu lumea. Multumesc pentru amabilitate!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...