joi, 23 august 2012

Mi-a ajuns vara!

 
Of, of, ce saptamana de foc! Eu sper ca e ultima pe vara aceasta.

Sincer, abia astept sa vina toamna. Mi-e dor de racoarea toamnei, de caldura abia simtita, de vanticelul care smulge frunzele moarte din copaci. Mi-e dor de culorile toamnei si de fosnitul covorului de frunze.

Imi place vara, insa doar pentru ca ea cuprinde mult asteptata vacanta mare, ca am ocazia sa merg la mare, sau prin alte locuri. Insa caldura excesiva ma oboseste...Vad vara precum o vede un poet simbolist: boala naturii.

Mai am si alte motive sa vina toamna... Mi-e dor de scoala! Stiu ca prin noiembrie o sa-mi dau palme ca am spus asta, dar anul acesta am materii interesante si asta ma face nerabdatoare. Mi-e dor de imbracamintea de toamna. Vreau sa pot asculta melodii ca November Rain sau Septembrie, luni stiind ca ma aflu in atmosfera potrivita. Mi-e dor de ploaia mohorata de toamna si de norii gri.

Cel mai mult ma voi putea bucura de venirea toamnei atunci cand voi fi la facultate si voi avea toata luna septembrie libera :) De-a lungul timpului, iarna si vara au fost inlocuite de toamna si primavara ca anotimpurile mele favorite.

Mi-a ajuns vara!



Day 23 - A song that you want to play at your wedding

 ma mai gandesc... :)


11 comentarii:

  1. Vei avea luna septembrie liberă, dar vei termina pe la începutul lui iulie; eu n-am prea simţit septembrie ca lună de vacanţă în ăştia 3 ani de facultate. Poate o s-o simt acum la master, cine ştie :)) Ah, şi vreau ploi, vreau vânt, vreau toamnă şi eu :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. partea cu terminatul scolii asa tarziu intr-adevar nu-i incantatoare... dar mereu trebuie sa fie ups and downs

      Ștergere
  2. Eu nu vreau toamna ca incepe scoala!:)) In rest e ok si ea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi mie..chiar până peste cap.Nu mai vreau căldură,nu mai vreau vacanţă,nu mai vreau nimic din ce ţine de vara asta stupidă!

    RăspundețiȘtergere
  4. În mod normal, eu ard de nerăbdarea întâlnirii cu toamna. E cel mai frumos moment al anului. Doar că... am câteva regrete. Vara asta s-a încheiat și eu nu am făcut nimic. Nu am cum să nu regret. Mi-am propus ca odată intrat la facultate să mă bucur din plin de vară. Am rezolvat cu facultatea de acum o lună. Însă din nefericire... nu știu cu ce mi-am ocupat timpul... dar în vacanța asta nu am făcut nimic! Nu am simțit deloc că e vacanță. Chiar că am fost un pierde-vară, căci mi-am irosit toată vara degeaba. Mai am câteva zile de vară... și nu am ce să fac cu ele, e greu să fac ceva inedit acum!
    Mi-aș dori o vacanță... în sensul de călătorie, de distracție. Doar că din nefericire, acum că sunt la facultate, fie ea și de stat, am bugetul mai limitat ca oricând.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am fost pierde-vara.. probabil o sa am niste urme de regrete mai tarziu.. dar ce sa-mi fac.. stiam si eu dinainte ca nu sunt capabila sa fac tot ce-mi propun.

      Ștergere
  5. Eu nu ma voi satura niciodata de vara... la mine in oras nu e chiar asa de cald, de cateva zile pe la 4-5 norii se aduna pe cer.

    RăspundețiȘtergere
  6. Abia astept si eu toamna - anotimpul meu preferat.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anotimpul melancoliei.. :) Un anotimp frumos pe care nu stiu de ce l-am detestat altadata.

      Ștergere
  7. Mie mi-a ajuns vara pana la gat deci, astept toamna si apoi iarna:D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...