vineri, 24 august 2012

Manifestarile enervante ale cuplurilor


Nu am prea iesit eu din casa zilele astea.. insa trebuie sa remarc ceva ce am tot sesizat de-a lungul timpului.

De fiecare data cand sunt pe strada, in statie sau in fine, undeva in societate, si trec pe langa mine cupluri, aproape de fiecare data fata se simte brusc amenintata si-mi arunca o privire urata.
Nu cred ca sunt eu de vina, ci ele. Am pus comportamentul asta pe seama faptului ca probabil nu se simt destul de increzatoare in relatia lor si de aceea tind sa se incoarde cand trec cu iubitul pe langa alte fete. Totusi nu mi se pare ok. Sigur ca de cele mai multe ori tipa era cu un tip gen fustangio-cocalar, de la care nu te mira faptul ca si-ar insela oricand prietena.

Ma enerveaza comportamentul acesta ostentativ de cuplu. Nu ma refer numai la ceea ce am zis mai sus, ci si la alte tipuri de manifestari: de exemplu cand se uita la tine, apoi incep sa se pupe fix in nasul tau. Asta e iar din categoria: "He's my boyfriend, back off bitch!", chiar daca tu abia le-ai aruncat o privire.

Alta treaba enervanta la multe cupluri mi se pare cand fata isi aduce "ursuletul" la shopping cu ea. Ok, daca sunteti un cuplu deschis, va intelegeti bine, aveti o relatie de lunga durata dar fun, atunci e o placere sa petreceti asa timpul (dar nu prea des!). Dar din ce am observat pe cand imi faceam loc catre cabinele de proba din magazine, tipii erau tot din categoria fustangio-cocalari, isi dadeau ochii peste cap si aveau o mina asa plictisita ca aproape imi era mila de ei. Iar in timpul asta fata ii mai striga din cabina sa-i aduca nu stiu ce curea, sa vina sa vada daca ii sta bine fusta si daca n-o face grasa, sa-i inchida la spate rochia etc.. Iar tipul mormaia ceva  sau arunca un "Baby, iti sta bine, esti sexy" si isi pierdea vremea uitandu-se dupa alte fete din magazin.

Dupa parerea mea mersul la shopping e o treaba mai potrivita de facut cu prietena, cu mama, cu sora, cu un gay etc. Merge si cu iubitul, logodnicul, sotul, atunci cand exista o relatie frumoasa, seriozitate, incredere si sinceritate. Dar mai ales atunci cand si partenerului ii place asta si daca si el v-a rugat la randul lui sa il insotiti la cumparaturi.

Cam asta am avut de zis.. cred ca ati observat si voi asemenea comportamente. Eu una prefer discretia in cuplu, manifestarile decente in public etc. Ca sa nu mai zic ca detest din toata inima cuplurile cocalar-pitipoanca. Da ce sa-i faci? E mai pacat pentru viitorii lor copii, pentru viitoarea generatie.


Day 24 - A song that you want to play at your funeral
Guns N' Roses - Don't cry

.. ca un mesaj pentru cei care ar boci dupa mine

12 comentarii:

  1. tare psotarea si ai dreptate;)).

    RăspundețiȘtergere
  2. Perfect de acord! Nu le zice nimeni să nu se iubească, să nu se ţină de mână în public, dar totuuşi! Nici chiar aşa.
    Yee, mersul la shopping cu un gay e cea mai bună idee :)).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, tare mi-as dori.. numai sa fie si calumea omul.

      Ștergere
  3. Bine punctat . Nici mie nu.mi plac relatiile de genul . Prefer deasemenea discretia necesara .

    RăspundețiȘtergere
  4. Sincer, nu am studiat niciodata cuplurile de pe strada si nu am vazut privirile iubitei sau ceva de genu... :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh.. eu fiind o "socially akward penguin" am astfel de preocupari pe strada, mai ales in statia de tramvai.

      Ștergere
  5. :)))) cunosc comportamentul, deşi n-am făcut niciodată aşa ceva. M-am uitat în schimb urât la o tipă care urla la boyfriend să audă toată strada "Ce te uiţi la c*ru' lu' c***a aia?". Aia fiind eu. Şi eu fiind cu iubitul de mână :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pff.. vai si amar ce disperate sunt unele. In felul asta nu-i incurajeaza deloc pe iubitii lor sa le fie mai fidele, ci din contra.

      Ștergere
  6. Eu am o... mică problemă. Fetele gen Drăgușanca mă lasă rece. În timp ce majoritatea întorc privirea și scot limba de și-o prind în sandale, eu trec liniștit ignorând total fetele cu fusta atât de scurtă încât le văd abdomenul... prin partea de jos a fustei mă refer. În fine, în timp ce eu mă gândesc că o tipă cu plastic și cauciuc introdus în corp este doar un simplu obiect, tipii bălesc la ele, cocalarul din dotare își umflă mușchii steroizați și își ''exersează mersul de rapper''. Și când trec de ei ca și cum nu i-aș vedea, îmi e dat să aud o vorbă gen GAAAY, de la obsedații care bălesc la aia sau un ''e invidios că nu te poate avea, baby'', moment în care mă pufnește un râs nebun, incontrolabil.
    Văzusem odată un cuplu cocapiți, ea pe tocuri de abia mergea, cu botul cât parizerul, el cu ochelari la ochi și lanț, iar el îi zice când ajung în dreptul oamenilor ''HAI FĂ, MIȘCĂ''... asta după cu 10 minute înainte am văzut un cuplu octogenar. Săraci, simpli, umili, îmbrăcați tipic, el cu pulovere și pălăriuță, ea cu vestă și batic, se țineau unul de celălalt, își vorbeau cu ''matale'' și mergeau încetișor spre casă. M-a impresionat imaginea aceea...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna aia cu "cocapitzi", daca nu-ti pui drepturi de autor pe ea am sa ti-o fur. :)
      Mda.. asta e cu valorile de azi. E ok sa fii genul de tipa cu care barbatii ar vrea sa se culce, nu genul de femeie cu care ei ar vrea sa se casatoreasca. Cu alte cuvinte, genul de tipa care are calitati fizice e mai apreciata decat una cu calitati psihice. Iar cuplurile formate din doi falsi dintr-astia se merita unul pe altul, insa...vorba aia: "kill them before they lay eggs!" :|

      Ștergere
  7. Sunt perfect de acord cu tine, Alle. :) Nu mi se apre normal deloc sa te limbaresti - scuza-mi expresia-in public. Si nici sa ai o atitudine de parca toate femeile din lume ar vrea sa iti fure iubirea.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...