marți, 7 august 2012

How I met your mother & Dirty Dancing

Zilele astea nu am prea fost pe aici, dar asta se datoreaza faptului ca m-am apucat de un nou serial, pe care inca ma intreb de ce nu l-am inceput mai devreme...

Oficial, vara asta serialul meu favorit este:
How I met your mother 
 
Este un fel de combinatie intre Two and a Half Men si Friends (ambele seriale de nota 10). Nu am ajuns pana acum decat la jumatatea sezonului 2, insa vad ca devine din ce in ce mai.. AWESOME! :D Barney, tipul din stanga imaginii, e unul din cele mai faine personaje de serial create vreodata. O comedie pe cinste! Recomand! (de asemenea mi se pare mai bun decat The Bing-Bang Theory.. parerea mea)


Si... Oficial, noul meu film preferat este.... Dirty Dancing!!

Ahhh, m-am decis sa ma apuc in sfarsit de acest film dupa ce am intalnit si o referinta plus o scena din el in serialul mai sus numit. De mult il aveam in minte, insa in final l-am vazut! Este plin de energie, senzualitate, dragoste si optimism. La o adica, nu e nu stiu ce, insa tot filmul te lasa mai apoi cu o dorinta acerba sa te apuci sa dansezi in fata oglinzii, plus ca e o gramada de muzica buna din anii 60. Are si un mic strat mai adanc referitor la nedreptatile vremii (nu numai ale vremii de atunci), cand cei bogati nu se amestecau cu saracii. Baby este o fata de familie buna care vine intr-o tabara de distractii. Acolo il intalneste pe Johnny, instructorul de dans (care arata foaaarte bine). Si ce sa mai zic mai departe.. vedeti voi daca sunteti curiosi...
Oricum ideea filmului nu este tocmai aceea de "dirty dancing", ci mai mult de armonia dansului, armonia intre doi oameni si combaterea realitatii crude prin aceasta forma de arta.
Singurul lucru ce nu mi-a placut la film este finalul.. ma asteptam la un final tot povestit, adica iesirea din povestea acelui an. 
Il recomand cui ii place muzica de calitate, veche, dansul, filmele cu happy end, filmele romantice, clasicele. Recomand acelora care nu s-ar uita la film doar pentru a vedea "dirty dancing-urile" sau scene de dragoste, ci acelora care ar descoperi o intreaga poveste romantica si cum se impleteste ea cu idealurile unei fete care abia iese din globul de cristal al taticului.

Voi ce ati mai vazut in ultima vreme si v-a impresionat?





Day 14 - A song that no one would expect you to love
nu stiu ce sa zic.. v-am tot zis ca imi place muzica veche mai mult decat cea noua si nu sunt deloc de acord cu muzica de club.. asa ca probabil ar trebui sa caut prin cap daca imi place cumva vreo piesa de club.. dar astea s-ar fi incadrat la "guilty pleasures" din postul anterior... lumea stie ca sunt o tipa cuminte si linistita.. but i f*ckin love this song:

15 comentarii:

  1. M-am gândit şi eu să mă apuc de How I met your mother, dar încă nu am făcut-o... Eu acum urmăresc Game of Thrones şi îmi placee! :D Povestea e inedită(bine, sunt unele faze naşpa, însă în rest îmi place). O adoooor pe Joan Jett!:x

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe si eu, de cand am vazut filmul ala cu kristen stewart: the runaways. Tare mi-a placut.

      Ștergere
  2. am vazut si eu dirty dancing. E superbbb :x

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sunt la zi cu "How I Met Your Mother" şi crede-mă, it gets better :D Iar de "Dirty Dancing" nu mai zic, a fost filmul meu de suflet în liceu şi are o semnificaţie deosebită pentru mine şi acum.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yaaay! Acum am ajuns si eu la jumatate sezonului 3.. nu ma satur! Liceul- e cea mai potrivita perioada sa vezi filmul asta, zic eu. :)

      Ștergere
  4. Pe mine ma plictiseste HIMYM...dar na, sunt la zi cu el :)). Imi place mai mult Bing Bang Theory :D pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine ma plictiseste The Bing Bang Theory, desi am vazut deja vreo 2 sezoane :)

      Ștergere
  5. :D ah, si-asa nu stiam la ce sa ma mai uit:D mersi frumos:X

    RăspundețiȘtergere
  6. Am vazut filmul si pot sie u sa-l recomand oricui, e bestial!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar.. intrece multe filme din ziua de azi.

      Ștergere
  7. Si mie imi place How I met your mother!:X

    RăspundețiȘtergere
  8. Ai dreptate,How I Met Your Mother e un serial de comedie de nota 10.Sunt la zi cu episoadele,desi acum vizionam sezoanele 1,2,3,4,pentru ca trebuie sa recunosc,am inceput acum un an sa ma uit de la sezonul 5,nu de la inceput....

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai dreptate,este un serial de comedie de nota 10.Desi sunt la zi cu episoadele,acum vizionam sezoanele 1,2,3,4,fiindca atunci cand am inceput sa ma uit,am inceput de la sezonul 5....

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...