joi, 16 august 2012

Fenomenul "Lady Gaga in Romania"


De la bun inceput vreau sa va reamintesc/ spun ca sunt fan. Cu toate astea voi spune sincer si direct ce am de zis.
Ma enerveaza cat de mult insista asupra ei presa, ca un animal carnivor ce nu se multumeste cu hrana vie si cauta si hoituri.

Ma enerveaza ca trebuie sa se gaseasca niste unii si altii (fanatici) care sa comenteze ca Lady Gaga e satanista si sa fie interzisa. Poate e doar ateista ca alti mii de oameni in lumea asta, v-ati gandit? Are tot dreptul sa cante si sa-si contureze imaginea de sine asa cum vrea.

Ma enerveaza fanii cretinizati la cap. Cand am vazut-o la stiri pe proasta aia blonda cum plange de rupe ca nu a primit autograf mi-a venit sa-i urlu cateva vorbe alese. Macar ai avut norocul sa fii acolo bitch!

Presa influenteaza mai mult mintile oamenilor decat Lady Gaga insasi. Dintre oamenii care se uita la televizor, jumatate dintre ei nici n-au auzit de Lady Gaga. Oare ce gandeste tot omul amarat ce habar n-are ce celebritate a ajuns pe meleagurile romanesti? "Ia uite ma, a venit nu stiu ce cantareata americana la noi care ii satanista si face concert in Piata pe o scena mai mare ca proprietatea lui Nea' Niţu". Acum serios, multi oameni care nici macar nu stiu nimic despre ea si ajung sa creada toate prostiile ce le debiteaza presa amatoare de barfe cum ca tipa e intr-o secta numita illuminati si asa mai departe, si sa incepe sa o acuze si ei si sa protesteze ca prostul in ploaie.

Si nu in ultimul rand, ma enerveaza glumele tampite si ipocrite cu privire la imbracamintea ei. Nu stiu cum sa zic dar deja a trecut aproape un an de cand a adoptat o noua politica de a se imbraca normal (in limitele ei totusi). Mai nou Lady Gaga se lasa furata de mirajul fashionului si a hainelor de firma, desi eu una o placeam mai mult pe Lady Gaga care se imbraca intr-un sac umflat si avea o frizura turn, pentru ca imi dadea impresia de mai putina superficialitate. Acum mi se pare ca se indeparteaza ea insasi de conceptul ei propriu de "Be yourself", iar fanii vor sa o imite desi nu realizeaza ca nu sunt celebritati, ci doar pusti de bani gata cu un iphone.

Some pics:



Ultima poza este cu noua Gaga bruneta, din Lituania.

Care e preferata voastra?

In alta ordine de idei.. abia astept sa vad cum a fost concertul, iar daca e cineva pe aici care merge, sa-mi povesteasca si mie! :)


Day 17 - A song that you hear often on the radio
eu ascult cel mai mult europa fm.. dar daca stau sa ma gandesc bine cel mai auzit cantec in ultima perioada, la toate posturile de radio, e Loreen- Euphoria.

 Day 18 - A song that you wish you heard on the radio
habar n-am.. in ultima vreme europa fm imi face multe surprize placute.. 

16 comentarii:

  1. Ai perfecta dreptate. Eu consider ca mass-media din Romania este ,,murdara" rau. Multi vorbesc la negativ despre Lady Gaga fara sa fi auzit de ea ...rusine .
    Eu ma bucur ca a venit in Romania , este o mare artista internationala si trebuie respectata !

    RăspundețiȘtergere
  2. True story! Cand vad astfel de specimene in vine sa le dau cu capul de toti peretii. Inteleg ca e un eveniment "wow", dar deja a aflat cam toata populatia ca Lady Gaga va concerta in Romania:|. Si ar face bine i posturile de televiziune sa spuna lucruri pozitive despre ea, nu sa o critice "din cap pana-n picioare".

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da pai au un stil si astia de la tv.. Cica is obiectivi, asa ca in aceeasi fraza baga si "cea mai bine cotata artista a momentului" si "iluzii sexuale si anticrestine" de nu mai stie omul ce sa creada..

      Ștergere
  3. Respect oamenii ca Lady Gaga. N-are prejudecăţi şi e liberă să se exprime cum vrea. În schimb nu înţeleg ce problemă are presa cu vestimentaţia şi comportamentul ei...

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu cred că Gaga a devenit celebră datorită costumelor sale excentrice datorită aşa s-a diferenţiat ea de ceilalţi , îmbrăcându-se în carne , etc . Însă daca se va îmbrăca aproape normal cred că-şi va pierde unii fani .
    Mă enervează faptul că e promovată mai mult ca Red Hot Chili Peppers !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar excentricitatea ei (nu numai in privinta hainelor) a scos-o in evidenta, dar sa nu uitam ca s-a lansat cu un succes enorm datorita melodiilor Pokerface, Lovegame sau Just Dance. Eu asa am auzit de ea.

      Ștergere
  5. E o modă... de fapt, un must have! Trebuie să pozăm în caragialiști, să miștocărim tot ce mișcă. Cât Alexandra Stan nu era foarte de succes nimeni nu avea nimic cu ea. Cum a găsit faima internațională gata, toată lumea cu gura pe ea. Acum e o modă să spui că ''Vara nu dorm'' e o prostie de melodie și Connect-R e mai știu eu cum. Sigur... dacă nu era de succes nu mai zicea nimeni asta.
    Așa și în cazul Gaga... vine în România, cântă face show, iar cretinii se duc la spectacol, stau apatici, nu se manifestă deloc, dar critică la final... ''deh, nu a fost cine știe ce''. Bine băi Pandele, ia tu microfonul în mână, bagă ceva, iar dacă vei obține faima internațională comentează. Dacă nu, nu o mai fă pe-a arogantul că îți demaști idioțenia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. foarte bine ai spus-o !

      Ștergere
    2. Ai dreptate. Pana la urma ceea ce nu iese in evidenta nu are parte de prea multa atentie, fie ea pozitiva sau negativa. O data ce ai devenit mare vedeta trebuie sa creasca si numarul de hateri. E si cazul lui Lady Gaga.

      Ștergere
  6. Si eu cand le-am vazut pe copchilele alea cum plangeauuu imi venea sa ma duc la Bucuresti numai pentru a le da niste palme.
    Si mama crede ca e satanista doar pentru ca a auzit niste comentarii pe la televizor :-j. I-am explicat ca nu e asa dar o tine pe a ei, ca ea asa a vazut la tv.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi-e groaza de ce gandesc parintii mei acum. Nici nu-mi vine sa ma apuc sa le explic cum o vad eu pe Lady Gaga.

      Ștergere
  7. Ce n-aş fi dat să fiu şi eu acolo..oh..:((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu :( Dar nu mi-am putut permite si nici nu am avut cu cine sa merg.

      Ștergere
  8. Eu nu sunt fan, asa ca n-am fost, dar am prieteni care au zis ca a fost incredibil spectacolul si ca ea a fost extraordinara. Mi-a parut rau ca n-am mers si eu pana la urma :))

    RăspundețiȘtergere
  9. 3/5/6 :x . Si da , asa e .. mai ales cu presa asta mancatoare de rahat .

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...