joi, 9 august 2012

Amintiri din copilărie - Oje, cearceafuri si creme

 
Da, am ajuns si la partea din copilarie cand eu, ca toate fetele, am inceput sa ma preocup de aspect, lucruri stralucitoare si chestii de felul asta.
Nu am avut niciodata lasata mostenire o garderoba imensa de haine ale mamei sau bunicii, ci doar cateva piese vestimentare pastrate pe ici pe colo in numeroasele dulapuri din casa copilariei.

Sa le aducem iar in prim plan pe Ina si Uca...
Ca orice copil adevarat, Ina si Uca nu dormeau cand parintii credeau ca dorm. Ele se dadeau jos din pat si cotrobaiau prin dulapul vechi din camera lor. Luau cearceafuri si fete de perne si se infasurau cu ele, creandu-si cele mai frumoase rochii de printese indiene, cu saluri si voaluri lungi. Erau pe rand mirese, domnisoare de onoare, printese si servitoare. Totusi trebuiau sa renunte la rolurile lor cand li se parea ca aud pasi pe coridor, in acele momente aruncandu-se amandoua in pat si incepand sa sforaie.
Alt joc palpitant (bineinteles ca pentru ele nu era deloc un joc, ci treaba serioasa) a fost acela al descoperirii cosmeticelor. Cum de nu au vazut pana acuma sticlele si borcanasele frumos mirositoare insirate prin baie si pe masute? Au inceput sa se unga pana la coate cu crema hidratanta de corp, chiar daca nu stiau exact cum se foloseste.
Iar momentul suprem, cand ochii li s-au deschis larg si au inceput sa straluceasca, a fost acela cand intr-o vizita la una din prietene au admirat cutia cu un numar impresionant de oje a mamei prietenei. Ce minunate erau! Rosii, roz, pale, stralucitoare.. Au inceput sa negocieze cine ce oja poate imprumuta. Ina si Uca nu aveau acasa decat o oja adusa de Ina din Canada, alba si stralucitoare, reflectand mai multe culori. Era mandria lor cea mai mare si toata ziua se dadeau cu ea si la maini si la picioare.

Pana sa puna mana pe o sticluta de lac de unghii adevarata, fetele nu s-au dat decat cu tempera lor chinezeasca, mazgalindu-si unghiile in toate culorile. Dar acum aveau oje adevarate! Ah, ce paradis!

..Singura problema era ca nu stiau cum se da jos si nu aveau acetona.. Dar ce mai conta? :D
Care-i povestea voastra cu primele aventuri in cutia de cosmetice ale mamei? :)


 Day 15 - A song that describes you

cel mai bine o sa ma descrie atunci cand o sa ma indragostesc si o sa am si un iubit..

5 comentarii:

  1. Şi la mine primele aventuri au fost cu ojele :)) Vroiam să mă dau şi mama nu mă lăsa, zicea că oja arde unghiile copiilor. Bineînţeles, de frică, tăceam. Când am mai crescut am renunţat la ideile cu cosmeticele şi am început să-i "împrumut" cerceii :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi-au zis ca daca te dai cu oja iti pierzi rozul natural al unghiilor.. dar nu sunt sigura ca mi l-am pierdut fiindca am inceput sa ma dau cu oja sau din cauza ca am crescut si nu mai am maini de copil. Totusi nu sunt de acord cu parintii care isi lasa fetele sa se dea cu lac de unghii mai devreme de 12-13 ani. Nu mi se pare sanatos...
      Uf, eu nu am avut gauri in urechi pana la varsta de 15 ani, iar mama si bunica din partea mamei nu au deloc...deci ciuciu cercei :(

      Ștergere
  2. O vedeam pe mama mereu ca se machiaza si mereu faceam si eu asta cand nu era acasa iar cand stiam ca trebuie sa vina ma duceam repede la baie si demachiantul meu era ...apa ! :)) Stiu ca o data luiasem un fard si un ruj la gradinita si le dadeam pe fetite si m-a certat doamna educatoare spunand ca atunci cand o sa fiu mare o sa am riduri. Ma simtisem fr prost ... :D
    P.S: nu am inteles ceva ..Ina si Uca cine sunt ? tu cu cine ?..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ina este verisoara mea :) Traiam separate, ne revedeam doar in vacantele de vara la bunici.

      Haha, eu nu am avut niciodata machiaj de furat de la masa fiindca ea nu se machiaza.. M-a distrat partea cu gradinita :))

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...