luni, 20 august 2012

Albirea dintilor - necesara?

 

De curand au inceput sa ma intereseze in mod serios metodele si posibilitatile de albire a dintilor. De mult ma gandeam ca as vrea sa incerc si eu pastele astea de dinti pentru albire, dar am asteptat sa termin definitiv cu purtatul aparatelor dentare, sa-mi fac un detartraj si abia dupa aceea sa purced la albire. Tin sa mentionez ca nu sunt consumatoare de cafea, tigari sau vin rosu. Totusi nu sunt convinsa ca vreau sa ma apuc de acest procedeu.

Stiu ca multe persoane au avut probleme cu pastele de dinti de albire pentru ca nu sunt pentru dinti sensibili, cu probleme la nivelul smaltului. As prefera sa incerc o metoda mai naturala ca bicabornatul si mai putin forte, pentru ca nu am asa mari probleme.

De cealalta parte ma intreb cat de necesar a devenit albitul dintilor... Oare acum e urat sa iesi din casa cu dintii usor galbui? Eu zic ca in primul rand e bine sa ai dintii sanatosi, fara carii, intregi. Cu toate acestea un zambet afisand o dantura curata si alba va atrage mereu privirile in mod pozitiv.

Voi ce ziceti? Ati incercat metode de albire a dintilor sau nu considerati ca aveti nevoie de asa ceva?



Day 21 - A song that you listen to when you're happy
cam orice cantec care nu ma face sa ma intristez..

13 comentarii:

  1. Exista un tratament stomatologic de albire a dintilor dar se face o data la 6 luni dar nu-i tine prea mult timp albi si nici nu prea este recomandat.
    Eu am rezolvat aceasta ,,problema" sa spun asa. Nu vreau sa fac publicitate la produse dar iti spun ca folosesc pasta de dinti COLGATE cu continut de FLUOR ! Acesta este bun in intarirea smaltului iar periajul permanent cu aceasta pasta aduce albirea dintilor. Rezultatele se vad dupa cca.3 saptamani. Eu de cativa ani ma spal zilnic cu aceasta pasta de dinti si pot spune ca mi-a intarit dantura dar a si albit-o. Este si ieftina , eu dau 5 lei pe un tub. Iti recomand ! mie mi-a recomandat-o si doctorul ca a zis ca e cea mai buna metoda decat orice alte tratamente .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E adevarat ca spalatul pe dinti zilnic de cel putin doua ori e cel mai sanatos.. eu trebuie sa recunosc ca atunci cand nu ies din casa toata ziua ajung sa ma spal numai seara pe dinti :|

      Ștergere
  2. Am auzit si de sedintele cu laser, te poti interesa!:d

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei, nu e neaparat nevoie. Adica oricine spera la o dantura cat mai frumoasa, insa nici dintii usor galbui nu reprezinta un obstacol in calea "frumusetii". Decat sa ai probleme pe urma mai bine ramai cu dantura sanatoasa si cu o colare naturala:).
    Cred eu.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu sunt pentru albirea dintilor, daca te speli zilnic de 3 ori pe zi ,o sa fie destui de albi zic eu ...e doar o parere :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Folosesc în prezent paste de dinți pentru albire și funcționează cât de cât...

    P.S. Feel the city breakin` and everybody shakin` and we`re stayin` alive, stayin` alive!! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Am vrut si eu sa-mi fac albire dar nu e prea recomandat asa ca raman la pastele de dinti care inalbesc dintii, ele asa pretind dar eu nu am observat vreo mare diferenta. Dar na, nu pot sa nu ma spal pe dinti :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu as merge pe albire chimica saua sa ceva.. as ramane la pastele de dinti, metode mai mdoerate. Deocamdata trebuie sa-mi fac un obicei mai sanatos si sa incerc sa ma spal pe dinti de trei ori pe zi.

      Ștergere
  7. Cu toti trebuie sa apelam la metode de albire a dintilor! Mentinerea unei igiene dentare bune ne poate usura obiectivul:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Albirea chimica prezinta si unele avantaje!

    RăspundețiȘtergere
  9. Depinde cat de mult tii la nuanta dintilor tai. Vestea buna este ca exista si metode de albire dentara fara peroxid si fara efecte secundare. Intr-adevar, este important ca inainte de orice tratament sa iti faci un detartraj si un periaj. Dupa tratamentul de albire este important sa eviti cel putin pentru 48 de ore produsele care pateaza, ex: tigari, cafea, sucuri acidulate, sosuri.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...