vineri, 31 august 2012

500 de zile de vara!


Weekendul trecut m-am uitat la un film interesant, la care am ajuns prin intermediul unei melodii :D
Se numeste 500 days of Summer si este vorba despre o poveste de dragoste fara clasicul happy end. Filmul se doreste a fi comedie, dar nu este tipul de comedie cu aceleasi clisee amuzante. Eu as zice ca mai mult este drama romantica. Nu sunt inca convinsa daca iubesc sau urasc filmul :)) Probabil ceva intre. Depinde de cum il iei, unora s-ar putea sa nu le placa, altora da.

Ce mi-a placut:
  • felul in care este prezentat filmul.. interesant, fara ordine cronologica, ca un jurnal. Chiar sunt 500 de zile in care se prezinta evolutia unei relatii sortita esecului a unui tip ce crede in dragostea adevarata cu o tipa, Summer (Zoey Deschanel), care nu crede in dragoste.
  • nu mi s-a parut un cliseu filmul.. tocmai datorita finalului
  • finalul deschis.. mi-a placut aluzia la alte 500 de zile de... Autumn :) Veti vedea
  • muzica, muzica :D
  • inceputul :  

The following is a work of fiction. Any resemblance to persons living or dead is purely coincidental. 
Especially you Jenny Beckman. 

Bitch. 


 
Ce nu mi-a placut:
  • Nu stiu totusi de ce este considerat filmul o comedie romantica.. cand spui comedie romantica te gandesti la ceva la care te prapadesti de ras si te poti duce cu iubitul.. un film usor si cu happy end, un film unde sa ai loc de pupaturi cu iubitul...Dar acest film, da, are replici amuzante, chiar bine gandite, dar sunt parti destul de heavy care eclipseaza orice nuanta de amuzament. 
  • Parca intr-un fel m-au enervat personajele.. nu mi-a placut deloc de tipa aia, Summer. Am stiut de la inceput ca e o bitch. Iar finalul mi-a confirmat asta. A fost o scena incredibil de bitchy, ah!
  • Hainele ce le purta Summer :|

Concluzie: Risc daca vi-l recomand. S-ar putea sa va placa sau nu. Eu mi-am asumat riscul :) Oricum daca vreti sa-l vedeti, uitati-va acum la el,  mi se pare timpul potrivit, la final de vara.



 Day 27 - A song that you wish you could play
mi-as dori sa stiu sa cant la chitara cele mai bune piese rock.. sau la tobe :D


10 comentarii:

  1. Pare genul de film pe care eu TREBUIE să îl văd. Faptul că nu e un clișeu mă face să îl ador înainte de a-l vedea. Unhappy end? Păi... așa e și în realitate. Deci e un film care nu mă va face să fug din realitate, ci e o oglindă a realității. Exact genul meu de film. Imprevizibil, crud, realist, dar pe undeva totuși atrăgător!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi s-a parut destul de dur pe alocuri.. acum nah e totusi un happy end, dar cumva ma face sa cred ca personajul nu-si va gasi dragostea adevarata nici in persoana acelei femei. Tocmai datorita faptului ca se sugereaza inceputul a altor 500 de zile, de aceasta data de Autumn. Dar fac spoilere, mai bine te uiti!

      Ștergere
  2. eu l-am vazut...o mare plictiseala dupa parerea mea...si cand ma gandesc ca vroiam asa de tare sa il vad si dupa vizionare am fost ceva de genu:"hmm...da,bunicel..nu am adormit deci are o sansa":)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi s-a parut usor plictisitor, dar m-a interesat alegerea scenariului filmului, a plotului. Nu mai vazusem una stfel de film.

      Ștergere
  3. Hmm,ar trebui să mă uit şi eu.Mai ales că eu şi prietenele mele eram în pană de filme.

    RăspundețiȘtergere
  4. am văzut filmul și mi s-a părut chiar interesant!

    RăspundețiȘtergere
  5. Merita incercat, in plus, Zoey e foarte tare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu sunt sigur ca iubesc filmul asta. Poate pentru ca e diferit, personajele sunt simpatice si m-a trecut prin mai multe stari emotionale. Am ras, mi-am facut nervi, m-a intristat... un film de nota 10!:D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...