marți, 24 iulie 2012

Referendum, dă-i dracului!

Mai e puţin şi se apropie şi data referendumului mult titrat la tv. Eu nu ştiu ce cred domnii din politică, dar poporul cred că e cam plictisit şi enervat pe tâmpeniile lor. Plus că nu ne ajută cu nimic, ci numai ne fac necazuri (faza cu leul şi euro).

În primul rând mi se pare foarte amuzantă expresia repetată de o mie de ori: "Preşedintele suspendat Traian Băsescu". Mă duce cu gândul la un Băsescu ţinut de guler cu două degete, bălăbănindu-se în aer.

Dacă aş fi la vârsta la care să mi se permită să votez, probabil aş pune ştampila pe NU, numai ca să le fac în ciudă la Antonescu şi ceilalţi măgari. Numai când le văd moacele la Antonescu şi la Ponta îmi vine să apuc toporul.

Pe de altă parte dacă ar exista o a treia variantă "Duceţi-vă toţi dracului", sunt convinsă că majoritatea românilor ar alege-o, inclusiv eu. Tare aş vrea..

Voi ce părere aveţi?



In alta ordine de idei, multumesc Raisa pentru:

 

Si...

 Day 08 - A song that you know all the words to

Queen - Bohemian Rhapsody
faceti-mi va rog o favoare si ascultati capodopera asta a muzicii! 

"Mama, just killed some men, put the gun against their heads, pulled my trigger now romanian politics are dead.." :D 

10 comentarii:

  1. As vrea sa nu mai existe nimeni in partid. :D :)) sa fiu eu ...sigur tara asta ar ajunge undeva sus :d ..glumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha.. pai toti ne-am dori sa putem schimba si inbunatati tara.. dar pana la urma tot ne-am certa si s-ar gasi cate-un giga-contra.

      Ștergere
  2. x_X X_X Nu mai pot cu chestia asta... referendum, referendum... aaaahhh... îmi ies fire de păr albe.
    Nu merg la niciun vot. Vreau să îmi păstrez buletinul virgin. Nu vreau să mi-l murdărească ăia cu mizeriile lor. Atât timp cât votul nu e obligatoriu, nu o să votez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te cred... a si aparut un site special pt ocazia asta: www.demite-l.ro :)) LOL!

      Ștergere
  3. Ehe cam ai dreptate!
    Superbă melodia!:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi. Yaaay in sfarsit zice cineva :D

      Ștergere
  4. Da, toată ziua e numai politică la televizor. Chiar nu v-aţi săturat de Băsescu, Ponta şi... restul cretinilor ăstora de la ''fruntea ţării''?? (apropo, pl. de la 'moacă' e 'moace' ;)) )

    Cât despre melodie, oare există om pe lumea asta care să nu ştie ''Bohemian Rhapsody''?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand e dezbatere in camera nust' care poti sa tot muti de la tvr pana la realitatea si pana la otv ca tot acelasi lucru ti-l arata. :| Zilele astea daca am stat la televizor am stat numai pe Discovery si Animal Planet ca poate acolo nu-i vad pe Base si Ponta. Da mersi, am corectat :D

      Mai mult din jumatate din clasa mea habar n-au ce-i aia...:|

      Ștergere
  5. Cu mare păcere!:*
    Mie sincer nu-mi pasă cine ne guvernează atâta timp cât o face calumea.Dar când deja sar cu toţii calul,aş alege aceeaşi variantă ca şi tine,să şti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. OF pai nu stiu cand a existat guvernare de care sa fie multumita lumea in Romania..

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...