joi, 19 iulie 2012

Premiu si leapsa :)

 

Am primit premiul de la Lavi, careia ii multumesc mult :)


Reguli:
1. Posteaza imaginea Liebster Blog Award
2.Spune 11 lucruri despre tine
3. Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi
4. Nominalizeaza 11 persoane (+link) care sa realizeze acest tag
5. Mergi pe pagina lor si anunta-i
6. Nu da tag-ul inapoi !


11 lucruri despre mine:
-ador culoarea mov
-ascultam RBD si ma uitam la Rebelde cand eram mica :D
-mi-ar placea sa ma mut in Canada
-nu am postere cu vedete pe pereti, ci postere cu pisici, desene si tablouri ale strabunicului meu
-ca si mouse-pad am tot o imagine cu o pisica, la fel si pe desktop (in momentul curent) :))
-tin jurnale de cand eram in clasa a 3-a
-nu plec nicaieri fara aparatul foto
-nu am nicio carie :P mereu tin sa ma laud cu asta :))
-sunt probabil singurul om de pe Pamant care nu are magneti pe frigider (nu ma lasa tata) asa ca ii tin pe calorifer
-am un rand intreg in biblioteca numai cu cartile Agathei Christie si alte cateva carti politiste. iubesc genul
-ma uit la emisiunea Dezastre in aer, desi stiu ca toate accidentele vazute in emisiune mi le voi aminti tocmai cand voi fi intr-un avion gata sa decoleze

Intrebarile adresate de Lavi:
1.Când ai râs ultima oară?
ieri, la magazinul de pantofi, cand am probat niste adidasi imensi de baieti :)) of, si ce confortabili erau!

2.Urmezi anumite principii în viaţă?
principiul onestitatii

3.Crezi că dragostea schimbă oameni? 
cu siguranta, am vazut caz concret

4. De ce?
un om pierdut poate regasi speranta si fericirea in dragostea impartasita cu o alta persoana sau chiar si cu un animal!

5. Porecla ta din copilărie.
Uca (long story: Alexandra->Sanda->Sanduca->Uca :))

6. Cele mai frumoase amintiri.
cele din copilarie, clar

7. Ce crezi despre prietenii virtuali?
se poate, de ce nu?

8. Crezi în viaţa de după moarte?
hmm... as zice ca ma fascineaza si cred mai mult teoria reincarnarii

9.Cele mai mari calităţi ale tale.
onestitate, mila, inteligenta, nesuperficiala
10. Descrie-te într-un singur cuvânt.
speciala

11.Descrie persoana care ţi-a dat leapşa într-un singur cuvânt.
profunda



Intrebarile mele pentru cei care vor sa preia leapsa:
1. Care e cea mai indepartata locatie unde ai calatorit?
2. Esti multumit/a cu traiul tau?
3. Esti introvertit/a sau extrovertit/a?
4. Asculti muzica pe fundal cand trebuie sa inveti?
5. Care este cartea de care nu te-ai desparti niciodata?
6. Iti amintesti visele din timpul noptii?
7. McDonalds sau KFC?
8. Care este cea mai recenta amintire amuzanta a ta?
9. Ce te-a facut ultima oara sa plangi?
10. Ai creste 10 pisici/ caini in casa?
11. Cum ai descrie viata intr-un singur cuvant?
Si la final, ii premiez pe:
Oana
C.L.M.
Raisa
Stefan
Koko
Sorana
Fata care te iubeste
viorel

:) Cam asta e... cei premiati nu sunt obligati sa preia leapsa. Va multumesc acelora care ma cititi si comentati frecvent, inseamna mult pentru mine!

Day 05 - A song that reminds you of someone
RBD
imi aminteste de mine... de cea care isi cauta personalitatea, cea care avea doar 12 ani si era usor de impresionat...

10 comentarii:

  1. Multumesc Alle.
    Ma simt onorata de premiul tau.>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc frumos!Acum mă apuc de ea!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. http://newcomiclife.blogspot.ro/p/lepse.html
    Am postat aici leapşa!Mulţumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru leapsa... voi raspunde la intrebari dar nu o voi da mai departe :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai dat niste raspunsuri interesante!

    RăspundețiȘtergere
  6. Să văd cum stau cu timpul, poate preiau și eu leapșa. Îmi place leapșa și îmi place să răspund la lepșe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bun venit la mine pe blog. Ma bucur ca vrei sa raspunzi la intrebarile mele :)

      Ștergere
  7. Eu de-abia mi-am convins părinţii să pună magneţii pe frigider :))
    Mulţumesc de leapşă, o preiau :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...