sâmbătă, 14 iulie 2012

Ne scoatem proasta dispozitie la plimbare?

Ahh, groaznic ma chinuie insomnia zilele astea... Nu mai stiu cum sa ma fac sa adorm :|
Caldura imi provoaca asa o proasta dispozitie, incat nu consimt sa purced la vreo activitate, alta decat aceea de a schimba scaunului biroului, cu fotoliul din fata televizorului si mai apoi cu patul. Nu-mi vine sa ies, si abia ma conving pe mine insumi sa ma tarasc pana la bazinul din apropiere...

Cand nu avem buna dispozitie necesara ce e oare mai bine? Sa stam in casa, sa ne punem la un film si la floricele pana ne mai trece necazul, sau sa iesim cu prietenii la un suc sau ceva?
Pe mine nu ma ajuta intotdeauna sa ies din casa cand sunt apatica si lipsita de chef, prefer sa fiu lasata in pace si sa ma ajut singura. Nervii nu fac casa buna cu societatea si compania cuiva.

Vad persoane care pur si simplu nu pot sa nu iasa in fiecare zi, de mai multe ori pe zi, cu prietenii, sa se duca la petreceri, sa stea cu iubitul, etc. Eu nu pot suporta o zi de felul acesta, plina, nu m-as mai regasi pe mine. Uneori e mai bine sa stam putin in casa, sa meditam la problema noastra, ca sa-i gasim solutii.

De cealalta parte, e util si placut sa iesim cu cea mai buna prietena, pentru a-i impartasi necazul. Ea ar trebui sa stie cum sa ne faca sa ne simtim mai bine, sa radem. Aerul curat si schimbarea de peisaj ne poate inviora, iar daca compania e placuta atunci si optimismul nostru va creste, astfel incat sa ne permita sa vedem viata mai roz.

Voi ce alegeti pentru zilele astea? Floricelele sau prietenii.. sau ambele (un film la cinema cu prietenii ar fi o solutie ideala)? :)


Day 03 - A song that makes you happy
greu de ales.. ma abtin sa le pun doar pe astea doua:

11 comentarii:

  1. Căldura asta a devenit absolut insuportabilă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din fericire se anunta racirea vremii pe saptamana viitoare :)

      Ștergere
  2. Dacă mă simt indispusă, prefer să nu ies în oraş fiindcă ştiu că nu mă voi simţi bine şi că risc să-i indispun şi pe alţii cu starea mea. Mai bine stau acasă şi aştept să-mi treacă.

    PS: Nici eu nu reuşesc să adorm nopţile :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa procedez si eu de cele mai multe ori

      Ștergere
  3. Cand sunt suparata sau nervoasa prefer sa ies cu prieteni ... mai uit de asa zisele probleme .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca ai prieteni faini si amuzanti probabil ca te ajuta enorm

      Ștergere
  4. Dacă ai să te uiți puțin la arhiva blogului meu, vei vedea că eu sunt domnul apatie în persoană. Însă întotdeauna depășesc momentul ieșind. De ce? Pentru că am niște prieteni minunați. De fapt, cum vedem că unul din noi e apatic, facem tot posibilul să îl scoatem din stare. Și mereu reușim.
    Dacă totuși, alegi să stai în casă, îți recomand un maraton de comedii și desene animate. Singurul mod de a combate apatia este prin râs.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur pentru tine ca ai o asemenea gasca vesela si suportiva :)
      Sunt perfect de acord, asa si fac mai mereu! :D

      Ștergere
    2. Tom si Jerry la greu :)) Nu ma pot satura de ei! <3

      Ștergere
  5. Episoadele noi le știi? Uite aici http://www.youtube.com/results?search_query=povestiri+cu+tom+si+jerry&oq=povestiri+cu+tom+si+jerry&gs_l=youtube.3...1025.11525.0.11901.25.22.0.3.3.0.101.1717.21j1.22.0...0.0...1ac.4mGO8FQRhag
    Sunt noi și în română... sper să îți placă! Eu unul făceam maratoane de râs la ele :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiam de ele.. m-am uitat putin..dar parca nu mi se par la fel de calitative ca si cele vechi :|

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...