luni, 30 iulie 2012

J.O. si Parkour-ul

Hello! :D
Suntem in pline Jocuri Olimpice, sportivii romani au parte cand de una calda cand de doua reci... Nu putem spune ca merge foarte bine, din pacate. Eu sper ca gimnastica la fete sa ne aduca bucurii ca de fiecare data, mai ales ca avem multe finale acolo.

Nu vreau sa comentez prea mult ceea ce se intampla la JO, fiindca ar fi muuulte de zis. Ma gandeam insa la lista de sporturi ce se practica la JO. Unele mi se par cam nepotrivite sa fie acolo (de exemplu voleiul pe plaja sau fotbalul. pentru fotbal exista una mie de competitii importante, separate).

Mi s-ar parea foarte fain sa se practice si parkour :D Pentru cei care nu stiu ce e parkourul, clik aici. Cred ca ar fi tare interesant. Personal nu am vazut nicio competitie de parkour si tare mi-ar placea. Numai ca nu sunt asa multi interesati de aceasta disciplina. Si cei care sunt, se fac profesionisti (deci nu pot concura).

De ce imi place sportul asta si as vrea sa fie la JO: e distractiv de urmarit, e incitant, e spectaculos, presupune o combinatie reusita de tehnica si forta fizica, creativitate. Mi-ar placea sa pot sa-l practic.

Minusuri ar fi ca este destul de periculos si pare a fi sport de strada. Totusi se poate adapta la sala, cu construirea unor obstacole, plus luarea unor masuri de protectie a sportivilor (casca, cotiere, genunchiere, costum..)

O mostra:

Este unul dintre cei mai buni la parkour din lume, profesionist.

Cine vrea? :D

Vedeti ce folositor e? :))

Day 11 - A song from your favourite band
Bon Jovi- Keep the faith

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...