sâmbătă, 28 iulie 2012

J.O Londra 2012!!!

 
Vaaai cat de entuziasmata sunt! Pentru mine Jocurile Olimpice au fost mereu un eveniment asteptat cu sufletul la gura, iar in fiecare an olimpic calculam cati ani o sa am la viitoarea olimpiada.
Acum 4 ani, la Beijing cred ca a fost prima oara cand am urmarit toata ceremonia de deschidere si am ramas cu amintiri. Stiam ca Jocurile vor mai fi cand o sa implinesc 17 ani, si vai, tare in varsta ma vedeam :))
Acuma stiu ca data viitoare voi avea 21 de ani si iar mi se pare ca o sa fiu tare mare.

Ceremonia de deschidere a Jocurilor Olimpice de la Londra mi s-a parut extraordinara, si desi a fost extrem de lunga, am urmarit-o cu placere pana la ultima silaba a lui Paul McCartney si pana la ultima imagine a flacarii olimpice, o incheiere superba dupa parerea mea.
Tot ceea ce a fost plictisitor, ca de fiecare data, a fost defilarea sportivilor si am avut impresia ca sunt supusa unui test de geografie, incercand sa-mi dau seama "unde naiba sunt toate tarile alea?". Pai tot Pacificul s-a adunat la JO. :))

Mi s-a parut brilianta ideea prezentarii succinte a revolutiei industriale, cum s-a trecut de la pasune la fabrici. Pana la urma nu e doar istoria Angliei, ci si a Europei si a lumii. La fel mi-a placut si trecerea in revista a evolutiei muzicale a Regatului, de la Beatles si pana la Dizzee Rascal. Sigur, am ramas cu inima la acordurile ce le-am auzit din Queen sau Pink Floyd, dar mnah, muzica se schimba...

Alt moment superb a fost cel cu copiii in patuturi, si cu JK Rowlings. Doar stiti cat iubesc Harry Potter si in general literatura engleza.

Momentele de top mi s-au parut cele cu filmuletul cu James Bond si regina, saritul cu parasuta (pentru o secunda chiar crezusem ca s-o pus baba sa sara ), cat si momentul comic cu Rowan Atkinson. Mr Bean s-a mai modernizat intre timp si n-a mai scos din sacou ursuletul, ci smartphoneul.

Pe de alta parte a fost usor ciudata dispozitia reginei, si mai ales cand a deschis Jocurile. Foarte sec. Dar eu o inteleg... se mai plictiseste si ea sa fie regina.. :P Si nu mi-a mai placut ca Ponta a fost acolo sa ne reprezinte.. yuck.

In urmatoarele zile voi urmari cu sufletul la gura competitiile de gimnastica, sportul meu favorit. Hai ROMANIA!



 Day 10 - A song that makes you fall asleep

Hey Jude - Beatles

daca tot a fost cantat si aseara...ma face sa adorm in sens pozitiv :D

7 comentarii:

  1. Credeam că-s singura entuziasmată! :D A fost incredibil, mi-a plăcut în special momentul "turnării oţelului", când s-a unit cercul de jos cu cele de sus :D Şi aprinderea flăcării... şi transformarea pajiştilor în oraşe... incredibil! M-aş mai uita de 100 de ori!

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi mie îmi plac jocurile olimpice!Nice post.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu nu cred ca m-am uitat vreodata la jocurile olimpice:-??

    RăspundețiȘtergere
  4. Când eram mic aveam și eu această fascinație pentru Jocurile Olimpice. În timp, s-a mai diminuat interesul, m-am depărtat de tot de lumea sportivă (mă refer cu privitul, că de practicare nici nu se mai pune problema =))) ). Acum ultima oară când m-am emoționat la un eveniment a fost la jurământul lui Obama =)))). Ce copil naiv eram pe atunci. Cât despre apatia reginei... cine știe, o fi fost supărată baba că din cauza deschiderii olimpiadei pierde telenovela :-??.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie mi-a plăcut foarte mult olimpiada de la Atena din 2004. Pe cea de la Beijing nu știu cum am ratat-o dar acum cred că o să mă uit!
    Urez mult succes delegației României! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai un premiu la mine pe blog : http://viziunidinviata.blogspot.ro/2012/07/premiu.html

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...