joi, 26 iulie 2012

A fi sau a nu fi.. gay








O sa spun de la bun inceput ca NU am nimic cu cei care aleg sa fie gay sau bi. Doar ca in ultima vreme am observat ca de la o extrema (respingerea lor), s-a trecut la alta ( toata lumea se face gay).

Am impresia ca a devenit un fel de moda sa fii gay. Poate nu "moda" e cuvantul potrivit.. Dar este EXAGERAT sa vezi cum o gramada de pusti abia intrati la pubertate se declara gay, fara a sta sa se gandeasca de doua ori inainte. E o chestiune serioasa.

Daca acum 30 de ani treaba cu homosexualitatea era ceva tabu si lumea abia incepea sa auda si sa faca aluzii despre asa ceva, acum peste tot pe internet poti sa vezi poze, site-uri si comunitati intregi care atrag adepti. Inteleg ca sunt destui care dupa mai mult timp si incercari isi dau seama ca da, nu sunt ca restul, ci sunt atrasi sau chiar iubesc deja o persoana de acelasi sex.

DAR cand ii vezi pe pustanii astia jumatate emo, jumatate hipsteri cum isi trag poze toata ziua pupandu-se, mozolindu-se si mai stiu eu ce (sa nu intram in amanunte), te face sa te gandesti serios daca in relatia lor chiar exista iubire adevarata si de aceea au ales sa fie pe invers, sau vor doar sa fie diferiti (nu conteaza prin ce atata vreme cat multi idoli ai lor sustin asta) si chiar sa intretina relatii sexuale. Plus ca toti parca sunt trasi la indigo, aceeasi "uniforma" cu parul rebel, a la one direction, cu tendinte de a-si face poze in oglinda, mai ceva ca fetele....



Repet, apreciez gay-ii la fel ca pe oricare om si nici nu sunt impotriva acelora care sustin comunitatile gay si drepturile acestora, insa s-a ajuns intr-un punct cel putin dubios. Eu sunt convinsa ca pustii sau pustoaicele acelea care isi fac o gramada de poze, le baga pe instagram sau mai stiu eu unde si asteapta like-uri si laude, nu sunt mai brezi decat un cuplu normal, intre doi adolescenti americani cretinizati de propaganda televizata si de pe internet. Nici unii nici altii nu ar fi capabili de o relatie matura, de lunga durata si cu sentimente sincere implicate. Pana la urma si discretia e importanta, nu trebuie sa scoti ochii nimanui cu relatia ta, indiferent cu cine o ai.
 
 

In concluzie mi se pare ca notiunea de gay a devenit pentru multi ceva egal cu a fi fan ciocolata, fan caini, fan lady gaga, team edward, etc. Asa sunt si ei: fani ceva.  Sa fii gay e cool, makes you different, in fond YOLO, right? pff... Sunt curioasa cati dintre ei vor ramane gay cand vor creste.


Day 09 - A song that you can dance to

numa' eu stiu ce miscari de star rock'n'roll scot din mine :))

19 comentarii:

  1. Eu pot spune ca nu am nimik cu preferintele nimanui , fiecare este liber sa aleaga ce face in viata . Pot spune doar ca aceste lucruri se catalogheaza ca fiind ,,moda" si asta nu este bine. Desi nu am nimik cu cei care au alte preferinte , totusi nu-i doresc pe langa mine . Am motive solide dar care din pacate nu le pot face publice .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, eu din contra, mi-as dori un prieten gay.. In fine, ma enerveaza pur si simplu pustii care fac din a fi gay un curent cum a fost sa fii emo.

      Ștergere
  2. Daca numarul lor creste an de an..ma tem sa ma gîndesc ce va fi peste vreo 20 de ani! OMG!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu una n-am nimic cu ei!Fie sănătoşi..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu am nimic cu gayii.. Insa nu pot sa nu remarc superficialitatea cu care e tratata aceasta alegere de viata printre adolescenti. In trecut nu se declarau pustii una doua gay.

      Ștergere
  4. Vai de mine,poate ne trezim peste cativa ani, ca nu noi,cei cu preferinte normale,nu ne vom mai gasi parteneri :))

    RăspundețiȘtergere
  5. eu nu cunosc pe nimeni gay :-?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu, dar am vazut o gramada de poze pe net, mai ales pe site-ul "micilor monstrii", fani Lady Gaga (littlemonsters.com).

      Ștergere
  6. Era o poantă pe tema asta... acum câteva sute de ani, homosexualitatea era o crimă. Ulterior, a devenit subiect tabu. În zilele noastre a devenit legală. Mi-e teamă de viitor, căci presimt că va deveni obligatorie :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha, nu cred... Ma bucur ca a devenit legala, dar are si o parte proasta, tragand tot mai multi tineri in valul libertatii de a fi homosexual.

      Ștergere
  7. N-as zice ca a devenit moda sa fii gay, ci ca acum mai multi au curajul sa recunoasca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu inteleg.. dar un pusti/pustoaica de 15 ani ce stie despre viata si despre cat de serioasa este aceasta decizie? Abia a apucat sa experimenteze... Nu orice fetita care se joaca de mica cu masinute si refuza barbiile trebuie sa se faca lezbiana, sau orice baietel care se juca cu papusi trebuie sa devina gay. Pot fi tipi mai feminizati care nu sunt gay. Cunosc cazuri.

      Ștergere
  8. Sau mai sunt si tipele alea de se tund scurt si se imbraca precum baietii care nici nu zici ca sunt fete defapt .. Si da , au relatii cu fetele. ( ma gandesc ca unele or stii ca sunt fete .. unele nu , pana observa altceva in pantalonasi si tatisoarele )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai sunt multe tipuri de lezbiene. Pot fi si feminine, si travestite...

      Ștergere
  9. Team Edward sau team Jacob...fi sinceră!!!Şi...lasă-i în crucea lor..să trăiască în pace...n-am nimic cu ei, dar nu sunt dea-ntregul de acord cu ei...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ii las sa traiasca in pace ca n-am puterea sa schimb nimic.. doar ziceam ca se incalca anumite limite. M-am explicat mai bine in comentariile anterioare.

      Ștergere
  10. Eu am cateva prietene Bi si sunt foarte ok, dar ai dreptate cu ce ai scris, ca pare a fi o moda. Multi adolescenti adora sa se simta neintelesi si nu stiu ce sa mai faca sa fie asa.Afirmarea faptului ca sunt gay e din aceeasi oala cu fumatul, alcoolul si orice ii mai face sa fie cool la varsta aia. E aiurea, dar multi isi revin pe la 18-20.Nici eu nu am nimic cu cei care sunt gay, fiecare face ce vrea cu viata lui, dar e o jignire la adresa celor care sunt cu adevarat gay ca acesti pustani care nu stiu cum sa mai iasa in evidenta sa isi "faca reclama" cu orientarea sexuala despre care nici nu sunt siguri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am niciun prieten bi sau gay.. desi nu m-ar deranja. Intr-adevar multi dramatizeaza, vor sa fie speciali, neintelesi.. unii chiar nu au motiv! Imi place ce ai zis si sunt de acord cu tine!

      Ștergere
  11. Eu sunt de acord cu ey ...daca nu sunt atrasii de relativo normale si le plac orientarea sexuala inversa .fiecare are dreptul sa si aleaga partenerul .....

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...