vineri, 22 iunie 2012

Vacanta!!!!

VACANTAAA!!!!


 




Am asa multe planuri, nu stiu cate se vor indeplini...
Dar important este ca de azi e OFICIAL VACANTA, s-a dus stresul scolii (pentru majoritatea) si doua luni nu mai trebuie sa-ti vezi profii, sala de clasa, manualele si caietele.. :)

Yay!

Eu imi propun ca vacanta asta sa o "cheltuiesc" mai cu cap, sa citesc mai mult, sa lucrez pentru scoala si materiile la care as vrea sa ma stabilesc/perfectionez, sa fac ceva constructiv.

Vacanta mare, vacanta mare, vacanta mare e acum!...

7 comentarii:

  1. Timp liber sa fie! Distractie din plin:X:X:X O vara placuta sa aveeeti:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai sunt 5 zile si iau si eu vacanta pe bune. :D o vara placuta iti doresc :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ahaa!Vacanţă!Mi-am propus şi eu muulte,dar habar nu am câte se vor îndeplini!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pana la urma e important sa nu avem regrete la finalul verii..

      Ștergere
  4. Eeh, numai vacanță nu e asta pentru mine... am de dat BAC-ul, apoi să pregătesc ultimele detalii pentru facultate... deh! Singurul plan pe care îl am este să mă duc la Brașov la Ursus Music Evolution... desigur, asta depinde strict de cât de dispus este un prieten să învețe pentru a lua permisul... nu de alta, dar chiar nu mă văd făcând drumul Bacău-Brașov altfel. Dacă pică (cum e foarte probabil), pică și singurul meu plan de vacanță.
    În speranța că tu o să fii ceva mai norocoasă, îți urez vacanță plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda, voi trece si eu prin calvarul asta peste 2 ani. Nici nu vreau sa ma gandesc...
      Mult noroc, distreaza-te cu lucruri marunte!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...