sâmbătă, 9 iunie 2012

Timp pentru o leapsa

Căldură mare mon cher... Timişoara arde.
Mă simt cam aiurea că nu am mai scris de mult, dar nu am avut şi nu am deloc inspiraţie... Timp pentru o leapsă.



1. Dacă ai putea să intri şi să trăieşti într-o carte, care ar fi aceasta ? Motivează alegerea făcută! (dar într-un film? dar într-un cântec?)
Carte: Clar Harry Potter, pentru că totul e magie, totul e posibil, totul e aventură...Şi vreau să-i întâlnesc pe gemenii Weasley :)
Film: Pisicile Aristocrate :P Sau orice film de animaţie, fără prinţese, marca Disney. Pentru că e inocentă şi frumoasă lumea de acolo. 
Cântec: hmm.. acuma îmi vine în cap Empire State of Mind, a lui Alicia Keys. Pentru că vreau să merg în New York.
2. Dacă ai putea să-ţi alegi prenumele care ar fi acesta? Dar în cazul în care ai fi de gen opus?
Îmi place Alexandra. Dacă aş fi vrut alt prenume, acela ar fi fost englezesc-american. Dacă eram băiat îmi plăcea Alex, dar şi Bogdan, Andi sau David.
3. În ce altă ţară ai vrea să trăieşti pentru un an şi de ce?
Simplu: Canada. Pentru că acolo sunt rudele mele, îmi place America..
4. Care e visul cel mai neobişnuit ce l-ai avut şi ţi-l aminteşti?
Multe neobişnuite am.. Dar momentan mi-l amintesc doar pe cel din dimineaţa asta: că am vărsat un acvariu de peştişori din ăia exotici, mici şi portocalii şi mi s-au împrăştiat în camera, pe jos, şi se tot înmulţeau şi mişunau ca nişte gongi, iar eu în timpul ăsta încercam să-mi fac bagajele, căci avionul trebuia să sosească peste doar o oră. :S Dar am avut şi alte visuri mai ciudate.
5. Povesteşte o zi din viaţa ta imaginându-ţi că eşti un animal.
M-am trezit devreme şi am început să mă plimb, lungindu-mi lăbuţele, prin cameră. Am căscat şi m-am uitat după bolul cu mâncare. M-am dus să-l miros, dar era gol, aşa că am ieşit să mă plimb pe afară. Peste o oră am revenit, dar omul abia deschidea ochii. Am început să miaun ca să o grăbesc, iar ea a sărit din pat şi a venit să ma ia în braţe şi să mă gigiulească. Dupa aceea mi-a turnat boabele şi s-a dus în camera aia rece şi alunecoasă în care nu mă lasă să intru. După ce mi-am terminat porţia am ieşit din nou afară la soare şi am tras un pui de somn. Nu am dormit prea mult pentru că mă deranja ciripitul zburătoarelor ălora enervante. Când soarele a urcat chiar în vârful capului meu şi nu-mi mai vedeam umbra mustăţilor, am mers să văd dacă primesc ceva bun de ronţăit. Am găsit câteva oase şi resturi delicioase de carne aşteptându-mă. Când în sfârşit soarele a coborât în spatele cefei mele, omul a venit la mine şi a început să scoată sunete şi să mă mângâie pe spinare. Am început să torc, iar omul a tăcut. Seara am primit altă porţie de grăunţe şi după ce s-a întunecat afară m-am tolănit să mă odihnesc puţin. O mâţă are nevoie de multă odihnă!
6. Dacă ai putea trăi în pielea altcuiva pentru o perioadă limitată de timp, cine ar fi această persoană şi de ce ai ales-o? 


Regina Angliei, pentru că sunt curioasă de viaţa regală, de cum arată interiorul palatului Buckingham, camera reginei, sala tronului...
7. Dacă te-ai trezi singur pe lume, care crezi că ţi-ar fi primele gânduri şi ce ai face prima dată?  

Finally, some peace! Turn on my ipod, put music and sing, sing, sing! :) Dupaia poa` să vină şi grijile.

My chemical Romance - Sing
    
  Asculta  mai multe  audio   rock


preluat de la Ionny's World :)

Poate s-o preia oricine :) In special o "arunc" celor pe care ii urmaresc si ii am in blogroll.

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...