miercuri, 20 iunie 2012

Melodii de ascultat pe plajă

În pregătirile mele pentru plecatul la mare n-am uitat să-mi fac şi ordine in ipod, să mi-l pregătesc pentru călătorie, pentru ascultat melodii pe plajă, în timp ce respir briza curată şi mă bronzez :). Am făcut aşadar o listă cu melodii light, pe care le consider cele mai potrivite  pentru ascultat pe plajă sau piscină, ele sunt culese din playlistul meu şi de pe net:

Girls Aloud - Long Hot Summer

Katrina and The Waves -     

Madonna - La Isla Bonita

Sheryl Crow  - Soak up the sun
Connect R - Vara nu dorm

Kid Rock - All Summer Long
Beyonce - Sweet Dreams
Boys Like Girls - Two is better than one (ft. Taylor Swift)
Britney Spears - Toxic
Enrique Iglesias - Rhythm Divine
Jennifer Lopez - Hypnotico
Katy Perry - California Girls
Kylie Minogue - Aphrodite

Lady Gaga - Boys Boys Boys  

Loreen - Euphoria
Mariah Carey - Touch my body
Nicki Minaj - Check it out ft Will.i.am

Rihanna - Pon de replay        

Cyndi Lauper -
Girls just wanna have fun       

David Guetta - Sweat
Bob Marley  - Three Little Birds
Cheryl Cole - Under the sun

*click pe linkuri pentru a asculta melodiile - se deschid in tab-uri noi*

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...