luni, 25 iunie 2012

Leapsa... din nou :)

Dupa cum cred ca stiti deja, eu plec la mare.. azi :) Asa ca va las, va pup si va urez vacanta placuta. Ne revedem peste 2 saptamani.


p.s. Leapsa poate s-o preia oricine care nu a facut-o. <3



Leapsa primita de la Sorana.

1. Ce varsta ti-ai da daca nu ai sti cati ani ai ?
18

2.Ce e mai rau: sa esuezi sau sa nu incerci?
 Depinde de situatie




3.Daca viata e atat de scurta, de ce facem atatea lucruri 
care nu ne plac?
Pentru ca trebuie. You can't always get what you want.





4.Cand ti se pare ca s-a vorbit si s-a facut totul, 
ti se pare ca ai vorbit mai mult decat ai facut ?
Sincer nu prea inteleg intrebarea..



5.Daca moneda nationala ar fi fericirea, 
cat de bogat ai fi?
Asa, cam la salariul unui primar din Timisoara :P
(70-80 de milioane)




6.Care este lucrul pe care ai vrea sa il vezi schimbat
 la oameni?
As vrea sa nu mai fie asa ipocriti.



7.Faci ceea ce ai visat ca faci sau faci ceea 
ce faci pentru ca imprejurimile te-au adus aici ?
Deocamdata sunt in liceu deci..
Dar faptul ca sunt la liceul asta tine de imprejurimi..:|






8. Daca media de viata ar fi de 40 de ani, 
ti-ai trai viata diferit?
Probabil ca nu.. toate vin la varsta lor.










9.Esti mai preocupat sa faci lucrurile cum 
trebuie sau care trebuie ?
Prefer sa fac ceea ce trebuie, dar daca mi se da ceva de facut,
vreau s-of ac cum trebuie. Nu-mi place lucrul superficial.




10.Daca ar fi sa oferi un singur sfat unui copil, 
care ar fi acela?
Sa nu-ti doresti sa te faci mare mai repede!




11.Ce ai prefera sa fii: un geniu stresat sau un 
prost fericit?
:)) Daca sunt prost nu voi stii ca sunt fericit.
Daca sunt geniu voi stii cum sa scap de stres. 







12.Ce ai alege intre amintirile pe care le ai pana acum 
sau a fi incapabil de a mai avea amintiri de acum inainte ?
Twisted question...Nu-i cam acelasi lucru sa ramai cu amintirile
de pana acum si sa fii incapabil sa nu mai ai amintiri de acum inainte?




13.Iti mai aduci aminte de momentul acela de acum cinci ani cand erai extrem de furios si de nefericit ? Mai are vreo importanta acum?
La 12 ani eram destul de zen sincer... Naiva si fericita :P Mai are o mica importanta, sau deloc, e chiar amuzant.


14.Care este cea mai fericita amintire din copilaria ta? Ce o face atat de speciala?
Ar fi multe.. mi-e tare greu.. Poate chiar am lapsusuri acuma si nu-mi aduc aminte ceea ce trebuie.. Daca ar fi sa iau care e cea mai fericita amintire de la momentul ala ar fi cand m-a pupat pe obraz colegul de care imi placea, in clasa a 4-a si mi-a aratat ca si lui ii place de mine :)) Dar daca ar fi sa iau dupa ceea ce judec acum ca ar fi cea mai fericita amintire ar fi cand m-am impacat cu Ursu, cainele de la bunici de care v-am mai povestit. Tare bucuroasa am fost cand am simtit ca nu imi mai e frica de el! Dar mereu a durat asa putin si fericirea a fost umbrita de momente groaznice :(


15.Daca ai castiga 1.000.000 $ ai renunta la ce faci acum?
Da, probabil as incerca sa-mi indeplinesc un anumit vis, pentru care cam am nevoie de bani.. Mi-as dori sa merg in America si sa-mi incerc norocul ca si actrita sau macar sa intalnesc vreo celebritate.. :) Off cat mai visez eu...


16. Cand a fost ultima oara cand te aruncai cu capul inainte in ceva in care credeai din tot sufletul, deci toti te sfatuiau sa nu incerci.
Nu prea am facut asa ceva... Niciodata nu mi-a placut riscul, mereu analizez o gramada.


17. Cand a fost ultima oara cand ti-ai auzit 
sunetul respiratiei tale ?
Uhm.. like a second ago.. Otherwise i would be dead.


18.Care este lucrul pe care ti l-ai dorit 
dintotdeauna sa-l faci si nu l-ai facut. 
Ce te opreste ?
Mi-as dori sa fiu mai activa, sa particip la mai multe
chestii extrascolare etc.
Ma opreste lenea, comfortul..




19.Care este lucrul pe care il faci cel mai bine decat 
ceilalti pe care ii cunosti?
Sa mint :)) Ehh..probabil sa desenez, sa analizez logic, sa visez :)
Ma laud cam mult, nu?



  

4 comentarii:

  1. Foarte,foarte tari răspunsurile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hehe, mersi.. foarte tari si intrebarile :))

      Ștergere
  2. Distractie placuta ! esti o norocoasa :*. astept sa te intorci cu o postare si poate ne arati si bronzul. :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...