luni, 18 iunie 2012

Îngheţată, îngheţată şi iar îngheţată!

Că tot a năvălit din nou canicula peste noi, m-am gandit să vă răcoresc puţin cu un subiect îngheţat şi dulce. :)

În general nu sunt cea mai mare fană a îngheţatei, însă dacă e să mă delectez cu ea, alerg după îngheţatele la cornet :D Sunt preferatele mele, ever.
 
Îmi aduc aminte de când eram mică şi mai primeam bani să fug să-mi iau o îngheţată. Erau acele ordinare vafe, sub 1 leu. Mai există şi azi, şi îmi plac la fel de mult. Altă plăcere erau îngheţatele-sendviş :) Încă îmi mai plac, deşi mereu mă dor dinţii de la ele. Ca să nu mai zic de îngheţatele pe băţ, dreptunghiulare (nu prostiile astea cilindrice). Apoi a venit vremea îngheţatelor de la iaurţelele Danonino, cu beţe de colecţie. Nu erau aşa bune la gust, dar simţul de colecţionar din mine mă facea să cer mereu alor mei să-mi mai cumpere.

Astăzi, dintre cele la cornet, sunt înnebunită după TopGun, de la Nestle, căci are de toate, inclusiv acel "glonţ" de ciocolată din vârf.
Dintre cele sendivş nu am preferinţe, în schimb la cele pe băţ le prefer pe cele de la Algida, Big Milk şi Magnum.





Pentru cele la pahar prefer variantele cu multa ciocolata :)Ştiu că am mâncat vara trecută o îngheţată delicioasă, cu muuultă ciocolată (bucăţi, îngheţată, topping), cu un nume care nu mi-l amintesc. Era ceva nemţesc cred, deşi am găsit-o într-o benzinărie din România.

Multe feluri de îngheţate sunt.. îţi trebuie o întreagă viaţă de om să le guşti pe toate :))
Ca să vorbesc şi de arome... Mie personal nu prea îmi plac aromele din fructe. Întotdeauna prefer ciocolata şi vanilia.

Voi ce poveşti, preferinţe, dorinţe legate de îngheţată aveţi?


să faci diabet nu alta..

13 comentarii:

  1. yamii yamii...inghetate...bun bun :x
    Eu sunt devorez inghetatele...eu prefer inghetata la cornet sau la vafa. Restul nu prea mananc...

    RăspundețiȘtergere
  2. eu m -am saturat de inghetata, am cam intrecut masura, cel putin pe azi :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Fara inghetata nu are sens vara:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Îngheţata e cea mai buă parte a verii!:x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta si vacanta.. in rest eu nu iubesc nimic la vara.

      Ștergere
  5. Nu mă răcoresc cu îngheţată, spre surprinderea prietenilor :)) Aleg ori o limonadă, ori granita. Dar dacă trebuieee neapărat, prefer îngheţata de ciocolată, preferabil combinată cu banane feliate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah nici eu nu sunt asa o mare fana si nu-mi place sa mananc pe strada pentru a ma racori.. mananc mai mult acasa, cand mai ma rasfat cu cate un desert rece (nu de alta dar eu am nevoie de un desert, mai ales de ciocolata, ca de apa :))
      Ma bucur ca si tu esti fan al inghetatei cu cioco <3

      Ștergere
  6. Iubesc inghetata... mai ales acum pe caldura asta.. dar cu pozele ce le-ai pus... nu ma mai pot abtine :)) trebuie sa fug la magazin :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hehe, si mie mi-a plouat in gura cand le-am luat <3

      Ștergere
  7. :D ah :D ma duc sa-mi cumpar inghetata:D yuuuuumy!

    RăspundețiȘtergere
  8. Uite un articol de care nu mă mai satur. Yuummy! S-ar părea că avem aceleași gusturi la înghețată. Vafe și sendviș... e una din micile plăceri lăsate moștenire de anii copilăriei. Încă mă delectez cu ele. LE ADOR!! Am descoperit vara trecută o înghețată pe băț cu aromă de cafea... cafea și înghețată, deliciile fără de care viața ar fi mult mai gri. Dacă aș avea puterea să premiez cea mai bună invenție din toate timpurile, cu siguranță l-aș premia pe cel care a inventat înghețata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca si tie iti plac tot astea :)
      Mie personal nu-mi place gustul cafelei insa sunt convinsa ca pentru un pasionat inghetata cu aroma de cafea e cel mai dulce rasfat.
      Hehe, ar fi clar nominalizat la acest premiu :D

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...